Configurazione di un schermu di monitoru di l'ordinatore in Windows 7


A perdita di l'accessu à un account Google ùn hè micca rara. Questu accade di solitu perchè l'utente hà puru scurdatu di a password. In questu casu, ùn hè micca difficiule da risturme. Ma chì se avete bisognu di ripristinà un conti precedentemente eliminatu o bloccatu?

Leghje nantu à u nostru situ: Cume à resettà una password in u vostru account Google

Se u cuntu hè cancellatu

Sò subitu, vi ponemu in mente chì pudete solo ripristinare u vostru contu di Google, chì hè statu eliminatu ùn hè più di trè settimane fa. In casu di scadenza di u periodu specificatu, ùn ci hè praticamente alcuna possibilità di rinuvà u cuntu.

U prucessu di ripristinà a "contabilità" di Google ùn hà tantu tempu.

  1. Per fà quessa, andate password recuperu a pagina e inserisci l'indirizzu di e-mail associatu à u contu da ripristinà.

    Poi cliccate "Prossimu".
  2. Semu annunziati chì u cumpetitu dumandatu hè statu eliminatu. Per inizià a so ripresa cliccate nantu à l'iscrizzione "Pruvate di ripristinaru".
  3. Inserite u captcha è, dinò, andemu oltre.
  4. Ora, per confermà chì u contu appartene à noi, duvemu a risponde à una numeru di domande. Prima ci dumandemu di furnisce una password, chì ci ricurdemu.

    Basta inserire a password attuale da u account eliminatu o qualsiasi utilizatu quì prima. Pudete ancu specificà un gruppu approssimativu di caratteri - in stu stadiu hà da influenzà solu u modu per confermà l'operazione.
  5. Dopu ci seremu dumandati à cunfurmà a nostra identità. Opzione unu: aduprà u numeru mobile accurdatu cù u cuntu.

    A seconda opzione hè di mandà un còdice di conferma una sola volta à e-mail associate.
  6. U metudu di cunfirmazione pò esse sempre cambiatu cliccendu nant'à u ligame "Un'altra domanda". Cusì, una opzione supplementare hè di specificà u mese è l'annu di a creazione di u contu di Google.
  7. Supponemu chì avemu usatu a cunfirmazione di l'identità cù una cassetta posta alternativa. Avemu ricevutu u codice, copiatu è inseritu in u campu pertinente.
  8. Ora resta solu per stabilisce una nova password.

    In listessu tempu, a nova cumbinazione di caratteri per l'input ùn deve micca esse cumunata cù una prima usata.
  9. È chì hè tuttu. Google account restauratu!

    Cliccando u pulsante Verifica di sicurezza, pudete andà immediatamente à e impostazioni per ripristinà l'accessu à u vostru contu. O fate un clic "Continue" per u travagliu in più cù u cuntu.

Nota chì ristabilisce un account Google, "reanimatimimu" tutti i dati nantu à u so usu è rializmanu l'accessu cum'è à tutti i servizii di u gigante di ricerca.

Eccu una procedura simile chì vi permette di "risurrizzà" un account Google remoto. Ma chì se a situazione hè più seriu è avete bisognu di accede à un account bloccatu? Circa questu ulteriore.

Se u cuntu hè bloccatu

Google si riserva u dirittu di annullà u contu in qualunque tempu, avvisendu l'utente o micca. Benchì a Corporazione di u Goodu utilizassi questu opportunità relativamente infrequentu, stu tipu di bloccu accade regolarmente.

A ragione più cumuna per blocà i conti in Google hè chjamata mancata rispettu à e regule per aduprà i prudutti di a cumpagnia. In listessu tempu, l'accessu pò esse chjappu micca per l'interu contu, ma solu per un serviziu separatu.

Tuttavia, un account bloccatu pò esse "ripurtatu in vita". U listinu seguente di azzioni hè propositu per questu.

  1. S'è l'accessu à u cuntinu hè cumpressamente terminatu, vi è raccomandatu chì a prima familiarità cù i dettagli. Condizioni d'Uso di Google è Termini è Cundizioni per u Comportamentu è u Cuntinu Utente.

    Se u cuntu hè bloccatu solu l'accessu à unu o più servizii di Google, vale a pena lettura è le regule per i prudutti di i mutori di ricerca individuali.

    Questu hè necessariu per almenu appressu determinà a ragione possibile di u so bloccamentu prima di principià a prucedura di recuperu di u contu.

  2. Dopu, andate à forma dumandà per recuperu di u cuntu.

    Quì, in u primu paragrafo, confermu chì noi ùn eranu micca erretti cù i dati di login è chì u nostru account hè veramente disattivatu. Ora ponemu specificà a e-mail associata cù u account bloccatu (2), oltre à un indirizzu email valido per a cumunicazione (3) - ci truvemu l'infurmazioni nantu à e prugressu di u recuperu di u contu.

    Last campu (4) Hè prupusitu d'indicà qualsiasi infurmazione nantu à u cuntu cuncepitu è ​​i nostri azzioni cun noi, chì ponu avè l'aiutu per a so ripresa. Dopu à a cumpleta a forma, cliccate nantu à u pulsante "Mandà" (5).

  3. Avà avemu bisognu di aspettà una lettera da i conti di Google.

In generale, a procedura per sbloccà un account Google hè semplice è chjaru. Tuttavia, à causa di u fattu chì ci sò una serie di motivi per disattivà un account, ogni casu individuale hà e so nuances.