Quasi tutti i pruprietari di un smartphone o tablet cu u OS Android adatta abbastanza di dati personali, cunfidenziali, à quessa. In più di e applicazioni clientive (messageri immediati, reti sociali), e foto è video chì sò spessu conservati in a Galleria sò impurtanti. Hè estremamente impurtante chì nisunu stranieri acceda à tali cuntenutu impurtante, è u mezu più faciule hè di assicurà una prutezzione adeguata impedendu u spettatore - dà una password di lancia. Hè circa cume à fà sta, diceremo oghje.
Protezione per Password per Galeria per Android
Nant'à a maiò parte di i dispositivi mobili cù Android, senza cunnoscia u so fabbricante, Gallery hè una applicazione pre-installata. Pò esse differente externamente è funziunale, ma per pruteghilo cù una password, ùn importa nunda. Possiamo risolve u nostru prublemu in attu solu in dui modi - utilizendu strumenti di software di terze parti o standard, è quest'ultimi ùn sò micca dispunibili in tutti i dispositivi. Avviemu à una riflessione più dettagliata di e opzioni dispunibule.
Metudu 1: Applicazioni di terze parti
Ci sò parechji prugrammi in u Google Play Market chì furniscenu a capacità di definisce una password per altre applicazioni. Come un esempiu visuale, aduprà u più popularu di elli - AppLock libero.
Leggi ancu: Applicazioni per bloccà applicazioni in Android
U restu di i rappresentanti di stu segmentu travaglia un principiu simile. Pudete vene cunnosce cun elli in un articulu separatu nantu à u nostru situ web, u link à chì hè presentatu sopra.
Scaricate AppLock da Google Play Market
- Navigà da u vostru dispositivo mobile in u ligame di sopra, installà l'applicazione, è poi aprite.
- Subitu dopu à u primu lanciu di AppLock, vi sarà dumandatu di entrà è cunfermà una chjave di mudellu, chì sarà aduprita à tempu per prutezzià sta applicazione particulare è per tutti l'altri chì decidete di definisce una password.
- Dopu avete bisognu di specificà l'indirizzu di e-mail (ostensibilmente per una maghjine di sicurezza) è cliccate nantu à u bottinu "Salvà" per a cunfirmazione.
- Una volta in a finestra principale AppLock, scorrere per a lista di oggetti presentati in essi à u blocu "Generale"è dopu trovu l'applicazione in essa "Galleria" o quello chì aduprate in tali modi (in u nostru esempio, questu di Google Photos). Tocca l'immagine nantu à a destra di a serratura aperta.
- Concessione a licenza AppLock di accede à i dati premendu prima "Permette" in a finestra pop-up, è poi truvatu in a sezione di l'impostazioni (aprirà automaticamente) è spostà u passatu à a posizione attiva in una posizione attiva "Accessu à a storia di l'usu".
Da ora in poi "Galleria" serà bloccatuè quandu pruvate di scuppisce u, avete bisognu di entrà una chjave di mudellu.
Pruteggite i prublemi Android cù una password, sì sia standard "Galleria" o qualchì altra cosa, cù l'aiutu di applicazioni di terze parti - a missione hè abbastanza semplici. Ma questu approcciu hà un difettu cumunu - a serratura funziona solu fino à u mumentu induve quellu applicazione hè installatu annantu à u telefuninu mobile, è dopu a so eliminazione, sparisce.
Metudu 2: Strumenti di sistema standard
In i telefunini popolari cinesi cum'è Meizu è Xiaomi, ci hè un strumentu di protezzione applicazione integratu chì furnisce a capacità di definisce una password. Fighjà cù u so esempiu cumu si faci questu specificamente cun "Galleria".
Xiaomi (MIUI)
In i smartfuneri Xiaomi, ci sò parechje applicazioni preinstallate, è chì certi di esse ùn avianu mai bisognu da un utilizatore cumuni. Ma u mezu standard di prutezzione, chì dà a capacità di definisce una password, ancu nantu à "Galleria" - Ciò hè ciò chì hè necessariu per risolve u nostru prublema di oggi.
- Avendu aperto "Impostazioni"Scorriri da a lista di sezioni dispunibule da bloccà "Applicazioni" è tappà nant'à l'elemento Sicurezza di l'applicazione.
- Cliccate nantu à u bottinu sottu. "Set Password"poi di riferimento "Metudu di prutezzione" è selezziunate l'elemento "Password".
- Inserite un'espressione di codice in u campu chì consiste di almenu quattru caratteri, quindi tocca "Prossimu". Ripetitu l'inputu è andà torna "Prossimu".
Se vulete, pudete legà e informazioni da sta sezione di u sistema à u vostru contu Mi - questu sarà utili in casu chì scurdate u password è vulete ripresentà. Inoltre, è possibile aduprà un scanner di impronte digitali cum'è mezu di prutezzione, chì da solu rimpiazzerà l'espressione di codice. - Una volta in a sezione Sicurezza di l'applicazione, scorrite giù l'elenco di elementi in i, è truvate u standard "Galleria"chì hè necessariu per a prutezzione. Spostà l'interruttore à a destra di u so nome in a posizione attiva.
- Ora "Galleria" Sarà prutettatu da a password chì avete avutu in u terzu passu di sta istruzione. Avete bisognu di specificà lu ogni volta chì pruvate à inizià l'applicazione.
Meizu (Flyme)
Simili, a situazione nantu à i dispositivi mobili Meizu. Per definisce una password, "Galleria" Duvete effettuà i seguenti passi:
- Aprite u menu "Impostazioni" è traversate a lista di opzioni presentate quì sottu. Trova un puntu "Imprints and Security" è andate à sti.
- In blocu "Secrecy" toghje nantu à l'elemento Sicurezza di l'applicazione e spostate u passatu sopra a listessa generale à a posizione attiva.
- Crea una password (4-6 caratteri) chì sarà aduprata per pruteggere l'applicazioni.
- Scorri trà a lista di tutte e applicazioni presentate, truvate quì "Galleria" è selezziunate a scatula à a destra di a
- A proposizione, l'applicazione sarà protetta cù una password, chì vi hà a necessità di specificà ogni volta chì pruvate à aprite.
Nantu à i dispositivi di altru fabbricante chì antru una culletta diversa da l'Andre "puru" (per esempiu, ASUS è i so ZEN UI, Huawei è EMUI), strumenti di prutezzione di l'applicazione simuli à quelli discuvuti sopra ponu esse preinstallati. L'algoritimu per aduprà i so sembra esattamente uguale - tuttu hè fattu in a sezione di l'impostazioni adatta.
Vede ancu: Cumu definisce una password per una applicazione in Android
Questu approcciu à a prutezzione "Gallerie" Hè un vantaghiu indiscutibile di ciò chì avemu cunsideratu in u primu metudu - solu a persona chì hà installatu i puderà disattivà a password, è l'applicazione standard, à u cuntrariu à a terza parte, ghjustu ùn pò esse cancellata da u dispositivo mobile.
Conclusione
Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici da pruteggerà cun password. "Galleria" in Android. È ancu se nantu à u vostru smartphone o tablet ùn ci sò mezi standard di prutezzione di e applicazioni, e soluzioni di terze parti praticanu dinò nant'à u più, è à volte ancu megliu.