A lista multilevel hè una lista chì cuntene elencati indentati di diversi livelli. In Microsoft Word, ci hè una collezione integrata di elenchi in cui l'utente può sceglie u stile adatta. Inoltre, in Word, pudete creà nuovi stili di elenchi multi-livli stessi.
Lezione: Cumu in Parola per organizà a lista in ordine alfabeticu
Selezziunu un stile per a lista cù a collezione integrata
1. Fate un clic in u locu di u documentu induve l'insignamentu multilivelli deve cumincià.
2. Fate un clic nantu à u pulsante. "Prufessiunale"situatu in un gruppu "Paragrafo" (tab "Casa").
3. Sceglite u vostru stile di lista multipaiu favuritu da quelli in a collezione.
4. Inserite l'elementi di a lista. Per cambià i livelli di gerarchia di l'elementi listati, cliccate "TAB" (Livellu più profondo) o "SHIFT + TAB" (ritornu à u livellu precedente.
Lezione: Chiavi calde in Word
A creazione di un novu stile
Hè pussibule chì, in listine di livelli multi-presentati presentati in a raccolta di Microsoft Word, ùn truverete micca quella chì ti basta. Per i casi chì, questu prugramma furnisce a capacità di creà è definisce nuovi stili di elenchi multi-livelli.
Un novu stile di elencu di più livelli hè applicatu quandu crei ogni lista successiva in u documentu. In più, un novu stile creatu da l'utente hè automaticamente aghjuntu à a collezione di stile dispunibile in u prugramma.
1. Cliccate nantu à u bottinu. "Prufessiunale"situatu in un gruppu "Paragrafo" (tab "Casa").
2. Sceglite "Definisce una nova lista di più livelli".
3. A partenza da u livellu 1, inserite u furmatu numericu desideratu, setate u font, a posizione di l'elementi.
Lezione: Formattà in Word
4. Ripetite l'azione simile per i seguenti livelli di l'elencu multilivelli, definendu a so gerarchia è u tippu di elementi.
Nota: Quandu definisce un novu stile di una lista di più livelli, pudete aduprà pallottu è numeri in a listessa lista. Per esempiu, in a sezione "Numerazione per stu livellu" Pudete traversà a lista di stili di lista multi-livdu selezziunu u stile di marcatore adatti, chì sarà applicatu à un livello specificu di gerarchia.
5. Fate un clic "OK" accettà u cambiamentu è chjude a finestra di dialogo.
Nota: U stile di a lista multirivelu chì hè stata creata da l'utente hè automaticamente impostata cum'è stile predefinitu.
Per spostà l'elementi di un listinu di parechji livelli à un altru livellu, aduprate le nostre istruzioni:
1. Sceglite l'elemento di a lista chì vulete spostà.
2. Fate clic nantu à a freccia situata vicinu à u bottinu. "Marcatori" o "Numerazione" (gruppo "Paragrafo").
3. Selezziunu un menù in menù à u portu, selezziunate una opzione. "Livellu di mudellu".
4. Fate un clic nantu à u livello di gerarchia di a quale vulete spostà l'elemento selezionatu di a lista di più multilivelli.
Definisce nuovi stili
In stu stadiu hè necessariu clarificà a differenza trà i punti. "Definisce un novu stile di lista" è "Definisce una nova lista di più livelli". U primu cumandamentu hè adupratu ad aduprà in situazioni in cui hè necessariu cambià u stile stilatu da l'utente. Un novu stile creatu cun questu cummentu riprova tutte e so situazione in u documentu.
Parameter "Definisce una nova lista di più livelli" Hè estremamente cunveniente aduprà in casi chì avete bisognu di creà è salvà un novu stile di lista chì ùn sarà micca cambiatu in futuro o sarà utilizzatu solu in un documentu.
Numerazione manuale di l'elementi di listinu
In certi documenti chì cuntenenu elenchi numerati, hè necessariu furnisce a capacità di cambià manualmente a numerazione. In listessu tempu, hè necessariu chì MS Word cambiate correttamente i numeri di i punti di listessa seguitu. Un esempiu di stu tipu di documentu hè a documentazione legale.
Per cambià manualmente a numerazione, bisogna aduprà u parametru "Set valore iniziale" - questu permette à u prugramma di cambià in maniera curretta a numerazione di i punti di listinu seguenti.
1. Cliccate à dirittu nantu à u numeru di a lista chì deve esse cambiatu.
2. Sceglite una opzione "Impostate u valore iniziale"è dopu piglià l'azione necessaria:
- Attiva u parametru "Avvia una nova lista", cambiate u valore di l'elemento in u campu "Valore iniziale".
- Attiva u parametru “Proseguite in listessa precedente”è dopu chè a casella "Cambia u valore iniziale". In u campu "Valore iniziale" Piazzà i valori richiesti per l'elemento elencatu selezionatu assuciatu cù u livellu di u numeru specificatu.
3. L'ordine di numerazione di a lista si cambierà secondu i valori specificati.
Hè tuttu, avete sapete cumu creà elenchi multi-level in Word. L'istruzzioni descritte in st'articulu sò valide per tutte e versioni di u prugramma, sì in Word 2007, 2010 o in e so versioni novu.