Rifurzà u torrent in u prugramma BitTorrent

A volte, per un bellu tempu interrompu u scaricamentu da un torrent, certi di i contenuti scaricati puderanu per un qualchì motivu esse cullati da u discu duru di u computer, o nuovi file puderanu esse aghjunti à a distribuzione. In questu casu, quandu si riavvià u download di u cuntenutu, u client di torrent genererà un errore. Cosa fate? Avete bisognu di verificà u luggeru torrent situatu in u vostru computer, è quellu chì hè dispusatu in u tracker, per l'identità, è in casu di discrepanze li portanu à un denominatore cumuni. Questa pratica hè chjamata ripetitura. Descrivimu stu prucessu, per tappa, per esempiu di travaglià cù un praticu prugrammu per scaricà torrents BitTorrent.

Scaricate BitTorrent

Rehash torrents

In u prugettu BitTorrent, si guarda un prublemu di prublema, chì ùn pò micca finisce correttamente. Per risolve u prublema, fate un ripetizione file.

Cliccendu nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome di u scaricatu, chjama u menù contestuale è selezziunate l'elemento "Ricalculate u hash".

A procedura di ricalculu hash inizia.

Dopu hè finitu, ripetemu u torrent.

Cumu si pudete vede, u scaricamentu hà continuatu in mode normali.

À propiu sì, pudete ancu re-cache un torrent normalmente caricatu, ma per questo primu bisognu di smetterà di scaricarlo.

Vede ancu: prugrammi per scaricà torrenti

Comu pudete vede, a pratica di u rehashing di torrent hè abbastanza semplici, ma parechji utilizatori, senza sapè u so algoritmu, anu paura quandu vedenu una richiesta da u prugramma di riavvicjaru u schedariu.