Calibra a batteria nantu à Android

Comu sapete, u dispositariu multifunzione di solitu funzionerà solu sì ci sò i piloti installati. Questu vale ancu per a Ricoh Aficio SP 100SU. Analizzeremo i possibili modi per ricercà è stallà un software per stu dispositivo multifunzione. Dai un ochju à tuttu in ordine.

Scaricate i driver per MFP Ricoh Aficio SP 100SU

Prima di passà à l'implementazione di i metudi furniti in seguitu, vi propemu di familiarizzarti cù a configurazione di a periferica. Di solitu in a scatula hè un CD cun tutti i schedari necessarii. Semu inseritu in u drive è installatu. Se per una ragione ùn hè micca pussibile o ùn ci hè solu discu, aduprà altre opzioni.

Metudu 1: u situ ufficiale di Ricoh

L'upzione più efficace hè a ricerca è scarica software da u situ ufficiali di u custruu, quandu u primu scaricu novu versioni di i schedari da quì. U prucessu di ricerca è di carregà hè u seguente:

Andate à u situ ufficiale di Ricoh

  1. Aprite a homepage di Ricoh cliccendu nantu à u ligame di sopra.
  2. Nant'à a barra superiore, truvà u pulsante. "Supportu" è cliccate nantu à ellu.
  3. Fà cala à a sezione "Basi di dati è Informazioni di supportu"induve sguardo à a categoria "Downloads per i prudutti di ufficio Ricoh".
  4. Vedete una lista di tutti i prudutti dispunibili. In questu, cerca di dispositivi multifunzione è selezziunate u vostru mudellu.
  5. A pagina di e publicazioni, cliccate nantu à a linea "Driver è Software".
  6. Prima determinate u sistema operativu s'ellu ùn hè micca fattu automaticamente.
  7. Sceglite un linguaghju praticu per u driver.
  8. Espandi la tabulazione richiesta cun un set di file è cliccate nantu à "Download".

Ùn resti più che esecce l'installatore scaricatu è aspettate ancu quì si sundeghja i schedari. Una volta finita stu prucessu, pudete cunnesse immediatamente l'apparecchiatura è cumincià à travaglià cun ellu.

Metudu 2: Prugrammi di Terza Parte

U primu metudu ùn s'alluna per certi utilizatori per u mutivu chì ci vole à pruducà un numeru abbastanza grande di azzioni, chì ponu qualchì tempu assai. In stu casu, vi propemu di guardà un software addizionale, chì vi truverà indipendentemente è scaricà i driver pertinenti. Cù un listinu di tali prugrammi, veda u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Avemu a cunvenzione di pagà a attenzione à DriverPack Solution è DriverMax. Quessi prugrammi sò più adatti per u travagliu cun un dispositivo multifunzionale. L'indirizzazioni dettagliate nantu à cumu si uttenzi ponu esse truvate à u seguitu link.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Ricercà è installate i driver in u prugramma DriverMax

Metru 3: Codice MFP unicu

Dopu avè cunnessu u Ricoh Aficio SP 100SU à un computer in "Manager di dispositivi" L'infurmazioni basica nantu à sta vene. In e pruprietà di l'attrezzamentu ci sò dati nantu à u so identificatore, cù cui hè pussibule di truvà un driver adeguatu per mezu di servizii speciali. In u MFP cunsideratu, stu codice unicu simu questo:

USBPRINT RICOHAficio_SP_100SUEF38

Pudete familiarizzà cù stu metudu di ricerca è scaricamentu di software in l'articolo da u nostru altru auturettu à u ligame sottu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Strumenti standard di Windows

Se i trè metodi antecedenti ùn sò micca soddisfatti per qualchì ragu, prova a stallà u driver per l'hardware cù a funzione incorporata di u sistema operativu. U vantaghju di sta opzione hè chì ùn avete micca da cercà i file in siti di terze parti o aduprà programmi diversi. L'utunile pò fà tutte e azzioni automaticamente.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Oghje avemu distribuitu quattru metudi dispunibili, cumu trovu è scarichi i driver per Ricoh Aficio SP 100SU. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in stu prucessu, hè solu impurtante di sceglie un metudu pratice è seguite e istruzioni dette.