Praticamente tutti l'utenti muderni trattati cun immagini di dischi mentre travagliavanu cù un computer. Anu un vantaghju indiscutibile nantu à i spazii di materiale cumuni - sò assai più veloci di travaglià, ponu esse cunnessi à un numaru quasi illimitatu, è a so dimensione pò esse dieci volte più grande di u discu ordinarie.
Una di e funzioni più diffuse à travaglià cun immagini hè di scrivile à i media amovibili per creà un discu di boot. L'utili di u sistema operativu standard ùn anu micca a funziunità necessaria, è un software specializatu vene à u salvu.
Rufus hè un prugramma chì pò stampà una immagine di u sistema operativu nantu à una unità flash USB per installazione in un computer. Differisce da a portabilità di i concurrenti, a facilità è a fiducia.
Scaricate l'ultima versione di Rufus
U scopu principale di stu prugramma hè di creà i dischi di boot, dunque questu articulu analizzerà sta funzionalità.
1. Prima, truvate u drive flash, chì serà impurtatu imagine di u sistema operativu. E primure sfilate di a scelta sò capacità adatta per a dimensione di l'immagine è a mancanza di file importanti in stu (in u prucessu u drive di Flash sarà formattatu, tutti i dati nantu à questu saranu persunalizati perduti).
2. Dopu, u drive di Flash hè inseritu in u computer è seleziatu in a casella di menù à spessu rispettu.
2. U stabilimentu chì seguitu hè necessariu per creà correttamente l'oggetto di boot. Sta impostazione dipende da a novità di u computer. Per a maggior parte di i computer, l'impostazione predefinita hè adatta; per u più up-to-date, avete bisognu di sceglie l'interfaccia UEFI.
3. Nantu à a maggior parte di i casi, per registrà un'impresa ordinaria di u sistema operativu, si consiglia di lasciare a impostazione chì seguita cum'è per difettu, cù l'eccezione di certe funzioni di alcuni sistemi operativi chì sò abbastanza rari.
4. A taglia di u cluster hè ancu lasciata per difettu o selezziunu se un altru hè specificatu.
5. Per ùn scurdate micca ciò chì hè scrittu in stu drive flash, pudete chjamà u nome di u sistema operativu è u trasportatore. Tuttavia, l'utente può specificà u nome assolutamente qualsiasi.
6. Rufus pò verificà cunsegna di soffiu per blocchi danneggiati prima di brucia a stampa. Per aumentà u livellu di rivelazione, pudete sceglie più di un passu Per abilà a funzione, selezziunate sì u scatulu corrispondente.
AttentiQuestu operazione, a seconda di a dimensione di u trasportatore, pò durà un tantu quantu di tempu è scalda u drive flash in metà dura.
7. Se l'utente ùn hà ancu pulitu prima l'unità flash da i file, sta funzione li elimina prima di registrà. Se a flash drive hè cumpletamente vuota, sta opzione pò esse attivata.
8. Sicondu u sistema operativu chì sarà impurtatu, pudete piazzà u so metudu di l'avvio. In a vasta maggioranza di i casi, sta impostazione pò esse lasciata à l'utrani più sperimentati, per una registrazione normale, l'impostazione predefinita hè basta.
9. Per definisce una etichetta di l'unità flash cun un simbulu internaziunale è assignà una foto, u prugramma creà un file autorun.inf in cui queste informazioni saranu registrate. Comu ùn hè necessariu, pudete puru spegnete.
10. Usendu un bottinu separatu, selezziunate a maghjina chè esse scritta. L'utente hà appena bisognu di puntà à u schedariu chì utilizeghja explorer standard.
11. U sistema di impostazioni avanzate aiuterà a persunalizà a definizione di unità USB externa è di migliorà a rivelazione di i bootloader in vechje versioni di BIOS. Queste impostazioni saranu necessarie se un vechju computer cù un BIOS scadente hè adupratu per installà u sistema operativu.
12. Una volta chì u prugramma hè pienu configuratu - pudete inizià a registrazione. Per fà quessa, cliccate solu un bottinu - è aspettate chì Rufus faccia u so travagliu.
13. U prugramma scrive tutte e azzioni finite per u log, chì pò esse visualizatu durante a so operazione.
Vede ancu: prugrammi per creà unità flash aviabile
U prugramma ti permette di creà facilmente un discu di boot per i computer assai obsoleti. Hà un minimu di impostazioni, ma una ricca funzionalità.