Cumu aprite l'Editor di u Registro di Windows

In questu manuale, vi mostreraghju parechje maniere per aprite rapidamente l'editor di registru Windows 7, 8.1 è Windows 10. Malgradu u fattu chì in i mo articuli provu à descriviri tutti i passi richiesti in gran dettaglio, succede chì mi limoni à a frase "aprite l'editor di registru", chì u principiante l'utenti pò dà bisognu à cercà cumu si faci. À a fine di u manuale ci hè dinò un video chì mostra di cume lancia u editore di u registru.

U Registro di Windows hè una basa di dati di quasi tutte l'ambienti di Windows, chì hà una struttura arborescente chì consiste in "cartelle" - chiavi di registru, è valori di variabili chì determinanu un comportamentu particulare è una pruprietà. Per edità sta basa di dati, avete bisognu di un editor di registru (per esempiu, quandu avete bisognu di rimuovere i prugrammi da u avvintu, truvate un malware chì gira "da u Registro di sistema" o, Dite, smetti di e frecce da e scelte rapide.

Nota: Sì quandu quandu tentate di aprire l'editor di u registru ricevi un messagiu chì proibisce questu azione, sta guida vi pò aiutà: Modificà u registro hè pruibitu da l'amministratore. In casu d'errori chì sò relativi à a mancanza di un schedariu o à u fattu chì regedit.exe ùn sia micca un'applicazione, pudete copià stu schedariu da qualsiasi altru computer cu a stessa versione di l'OS, è dinò truvaru in u vostru computer in parechji lochi .

U modu più veloce per aprite l'editor di u registru

A mo opinione, u modu più veloce è più praticu per aprite l'Editor di u Registru hè di aduprà a finestra di dialogo Run, chì in Windows 10, Windows 8.1 è 7 hè chjamata da a mo combinazione di tasti à tempu - Win + R (dove Win hè a chjave di a tastiera cù l'imagine di u logo di Windows) .

In a finestra chì si apre, basta entrà regedit poi premete u "OK" o appena Enter. Cusì, dopu a cunfirmazione di a richiesta di cuntrullà i conti di l'utente (se avete UAC attivatu), una finestra d'editore di registru apri.

Cosa è in quantu si trova in u Registro di sistema, è cume per esse editatu, pudete leggere manualmente l'Utilizzatore di u Registru sàvule.

Usate a ricerca per lanciari l'editor di u registru

U secondu (è per qualchì a prima) facilità di lancia è da aduprà a funzione di ricerca di Windows.

In Windows 7, pudete cuminciare a digità "regedit" in a finestra di ricerca di u menu "Start", dopu in listinu cliccate nant'à l'editor di registru trovatu.

In Windows 8.1, se andate a schermata iniziale è dopu basta à digità "regedit" nantu à a tastiera, una finestra di ricerca si aprirà in cui pudete avviare l'editor di u registru.

In Windows 10, in teoria, in u stissu modu, pudete truvà l'editor di u registru cù u campu "Cerca in Internet è Windows" situata in a barra di task. Ma in a versione chì aghju installatu, ùn funziona micca (sò sicuru chì si riparanu u liberu). Aggiornamentu: in a versione finale di Windows 10, cum'è previsto, a ricerca truverà esattamente l'editor di u registru.

Esegui regedit.exe

U Redattore di u Registro di Windows hè un prugrammu regule, è, cum'è tutti i prugrammi, pò esse lanciatu aduprendu un file eseguibile, in questu casu regedit.exe.

Questu schedariu si trova in l'ubicazioni seguenti:

  • C: Windows
  • C: Windows SysWOW64 (per OS OS 64 bit)
  • C: Windows System32 (for 32-bit)

In più, in Windows di 64 bit, truverete ancu u schedariu regedt32.exe, stu prugramma hè ancu un editor di registro è funziona, ancu in un sistema di 64-bit.

Inoltre, pudete truvà l'editor di u registru in a cartella C: Windows WinSxS per ciò hè u più praticu d'usà a ricerca di i file in u esploratore (sta situazione pò esse utule s'ellu ùn avete micca trovu in i posti standard dell'editoru di u registru).

Cumu aprite l'editor di u registru - video

Infine, un video chì mostra i modi per lanciari l'editor di u registru cù l'esempiu di Windows 10, tuttavia, i metudi sò ancu adatti per Windows 7, 8.1.

Ci sò ancu prugrammi di terze parti per edità u registro di Windows, chì in alcune situazioni ponu esse utule, ma questu hè un argumu per un articulu separatu.