Configurazione di una unità SSD in Windows per ottimizzà e prestazioni

Se avete acquistatu un drive à stati solidi o avemu compratu un computer o un laptop cun SSD è vulete configurà Windows per ottimizzà a velocità è allungà a vita di u SSD, pudete truvà quiddi impostazioni principali. L'istruzione hè adatta per Windows 7, 8 è Windows 8.1. Aggiornamentu 2016: per u novu OS da Microsoft, vedi l'istruzzioni per Configurazione di un SSD per Windows 10.

Parechji avianu dighjà votatu a prestazione di SSD - forse questu hè una di l'upgrade di cuntrastu più biri è efficaci chì ponu seriamente migliorà a prestazione. In tutti i rispetti, in rapl. À a velocità di SSD vittoria nantu à i dischi rigidi classici. Tuttavia, quantu à a fiducia, hè micca tuttu chjaru: da un pezzu, ùn anu micca paura di scossi, à l'altru - anu un numaru limitatu di cicli di riscrittura è un altru principiu di operazione. Questu quandu deve esse cunsideratu quandu configurassi Windows per travaglià cù u drive SSD. Ora andate à i specifici.

Verificate chì a funzione TRIM sia attivata.

Per impostazione predefinita, Windows da a versione 7 supporta TRIM per SSD per difettu, per avè hè megliu per verificà chì a caratteristica sia attivata. U significatu di TRIM hè chì quandu si eliminanu file, Windows informa u SSD chì questu area di u discu ùn hè più usata è pò esse cancellata per a registrazione successiva (per HDD normale ciò ùn hè micca accaduto - quandu si elimina u schedariu, i dati restanu, e sò stati registrati "sopra") . Se a caratteristica hè disattivata, pò dà una perdita à e prestazione di u drive à u sondu solidu.

Cume cuntrullà TRIM in Windows:

  1. Fate un prompt di cumandamentu (per esempiu, cliccate Vene + R è inserite cmd)
  2. Inserite u cumandamentu fsutilcomportamentuqueryinvalideletenotify in a riga di cume
  3. Se a causa di l'esecuzione avete DisableDeleteNotify = 0, allora TRIM hè abilitatu, se 1 hè disattivatu.

Se a funzione hè disattivata, vede Cumu abilà TRIM per SSD in Windows.

Disattivà a deframmentazione automatica di u discu

Prima di tutti, i SSD ùn anu micca bisognu di esse deframmentati, a deframmentazione ùn sarà micca prufisa, è u male hè pussibule. Aghju scrittu dighjà nant'à questo in l'articulu nantu à e cose chì ùn anu da esse fattu cù SSD.

Tutte e l'ultime versioni di Windows "cunniscianu" per questa e a deframmentazione automatica, chì hè attivata per difettu in l'OS per i dischi rigidi, di solitu ùn accende micca per u solidu. Tuttavia, hè megliu à verificà stu puntu.

Premete a chjave di logò di Windows è a chjave R di a tastiera, allora in la finestra di Run entra dfrgui è cliccate OK.

Una finestra cù i parametri per l'ottimizazione automatica di u discu aprirà. Illuminate u vostru SSD (in u campu "Tipu di Media" vedi "Solid State Drive") è annunziate l'elemento "Ottimizazione pianificata". Per SSD, disabilitala.

Disattivà l'inserimentu di i file in SSD

L'elementu prossimu chì pò aiutà l'optimizazione SSD hè disattivà l'indicizzazione di u cuntenutu di i file in cui (chì hè adupratu à truvà rapidamente i schedari chì avete bisognu). L'indexazione faci sempre operazioni di scrittura, chì in futuro ponu riduce a vita di un discu duru solidu.

Per disattivà, fate i seguenti impostazioni:

  1. Andate à "u Meu Computer" o "Esploratore"
  2. Fate un clic destro in u SSD è sceglite "Proprietà".
  3. Deselezionate "Permette l'indicizzazione di u cuntenutu di i file in stu discu in più di e proprietà di file".

Malgradu l'indexazione disabilitata, a ricerca di file in u SSD sarà quasi a stessa velocità chì prima. (È ancu pussibile cuntinuà a indexazione, ma trasferisce l'indice stessa à un altru discu, ma scrivu nantu à quessa un altru tempu).

Abilita scansione in cache

Abilitazione di u cache di scrittura in discu pò migliorà i prestazioni di HDD è SSD. In listessu tempu, quandu questa funzione hè attivata, a tecnulugia di NCQ hè usata per scrittura è lettura, ciò chì permette per un prucessu più "intelligente" di chjamate ricevute da prugrammi. (Ulteriori su NCQ in Wikipedia).

Per abilità a cache, andate in Windows Device Manager (Win + R è entrate devmgmt.msc), apri "Dispositivi di discu", cliccate à dirizzione diritta nantu à u SSD - "Proprietà". Pudete permetta a cache in a "Politica" tab.

File Paging è Hibernation

U schedariu di pagingazione (memoria virtuale) di Windows hè usatu quandu ci hè una quantità micca di RAM. Tuttavia, in realtà, hè sempre adupratu quandu attivatu. Fichier d'ibernazione - salva tutti i dati da RAM in discu per un rapidu ritornu in un statu di u travagliu.

Per u tempu di operazione SSD massimu, si consiglia di minimizà u numaru di operazioni di scrittura ad essa è, se disattivu o riduce u schedariu di pagingazione è ancu disattivu u schedariu di hibernazione, questu pudera riduce dinò. Tuttavia, ùn vi dicaraghju micca direttamente di fà quessa, ti pudu cunsiglià à leghje dui articuli nantu à sti prublemi (indica ancu cume di disattivarli) è fà una decisione da solo (a disattivazione di questi file ùn hè micca sempre bè):

  • File di scambio di Windows (ciò chì hè cume per riduce, aumenta, cancellà)
  • Hiberfil.sys lima d'ibernazione

Forse avete qualchì cosa da aghjunghje nantu à u sughjettu di a messa nant'à SSD per una performance ottimale?