U firmware di u router hè unu di i momenti più impurtanti in u so prucedimentu. A sicurezza è a stabilità di u funziunamentu di a rete informatica dipende in gran parte da stu. Per quessa, affinchì u vostru router profite assai di e capacità à fornite da u fabbricante, hè necessariu mantene aggiornatu. Dopu, guarderemu cumu ciò si pò fà in un mudellu cumunu di router chì D-Link DIR-615.
Modi di firmware D-Link router DIR-615
Per un utilizatore principiante, u prucessu di l'aggiornamentu di u firmware pò sembra qualcosa assai complicatu è difficiule di capisce. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu. U router D-Link DIR-615 fornisce dui modi per fà fà l'upgrade.
Metudu 1: l'aggiornu à distanza
L'aggiornamentu di u firmware à distanza di u router hè pratico perchè necessita di un minimu di sforzo da l'utitore. Ma per fà funziunate, avete bisognu di avè una cunnessione internet configurata è funzionante. In futuro, ci vole à fà ciò:
- Immettite l'interfaccia web di u router e andate in a sezione "Sistema" sottomenu "Aggiornamentu di u Software".
- Assicuratevi chì una marcata è verificatu per permessu un verificà automaticu di l'aggiornamenti è chì a versione installata di u firmware hè pertinente. Ciò hè indichiatu cù a notizia corrispondente in a pagina.
Pudete cunzervà dinò l'aggiornamentu cliccendu nantu à u bottinu situatu sottu à a notificazione. - S'ellu ci hè una notificazione nantu à a disponibilità di una nova versione di firmware - avete bisognu di aduprà u pulsante "Applica i Parametri". Si scaricarà automaticamente è installerà a nova versione di u firmware.
L'aggiornamentu assai tempu, durante u quali u navigatore pò dà un missaghju d'errore, o ancu dà l'impressione chì u prucessu hè gelatu. Ùn dite micca attenta à stu, ma per esse pazientale è aspettà un pocu. Ùn aghju micca più di 4 minuti. Dopu u router di u router, i novi impostazioni entreranu in vigore.
In futuro, ghjustu bisognu à verificà periodicamente a rilevanza di u firmware in a manera induve sopra.
Metudu 2: l'aggiornamentu locale
In i casi in cui u router ùn hà una cunnessione internet configurata, a sezione d'aggiornamentu di software automatica manca da l'interfaccia web o l'utente ùn vogliu micca aduprà u metudu precedente - l'aggiornu di u firmware di D-Link DIR-615 pò esse eseguitu manualmente. Per fà quessa:
- Truvà a versione di l'hardware di u vostru router. Quest'informazione hè nantu à un adesariu messu in u fondu di u dispositivo.
- Vai à u servitore ufficiali di D-Link à stu ligame.
- Andate in a cartella rispettu à a versione di l'hardware di u vostru router (in u nostru esempiu hè RevK).
- Andate in a cartula cù una data successiva (sì ci sò sottocartelle).
- Scaricate u schedariu cù l'estensione BIN in un locu pratettu nantu à u vostru computer.
- Inserite a sezione d'aggiornamentu di software di l'interfaccia web di u router in a stessa manera cum'è in metudu precedente.
- Premendu u pulsante "Revisione", specificate u caminu per u file di firmware scaricatu è inizià u prucessu cù u pulsante "Refresh".
In u futuru, tuttu sarà uguale cum'è un aggiornamento à distanza. Quandu u prucessu hè finitu, u router riavanu cun u novu firmware.
Quessi sò i modi per fà fà l'upgrade di u firmware in u router D-Link DIR-615. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in stu prucessu. Tuttavia, questu ùn sceglieghja micca l'utente di u bisognu di esse attenti quandu sceglie u file di firmware in casu d'aggiornamentu locale. A sceglie di u software destinatu à un'altra revisione di u router pò cunduce à a so fiaschi.