Cume scebate Apple ID

Pudete scansà più pagine di documenti in molti modi, e salvarli in diversi formati per usu futuru. In questu articulu, spiegeremu cume salvà u materiale scansiu in un unicu file.

Scansione à un PDF

Ulteriori istruzioni ti permetteranu di scansà più pagine di documenti in un unicu file cun un scanner convenzionale. A sola cosa chì avete bisognu hè un software speciale chì fornisce micca solu a capacità di scansione, ma salvà u materiale à un ducumentu PDF.

Vede ancu: Programmi per scansione di documenti

Metudu 1: Scan2PDF

Scan2PDF fornisce tutti i strumenti necessari per scansione è salvà e pagine in un solu documentu PDF. U lugiziale supporta qualsiasi dispositiu di scansione, l'acquisto di una licenza ùn hè micca necessaria.

Scaricate u prugramma da u situ ufficiale

  1. Aprite a pagina da u ligame furnitu da noi è selezziunu da a lista l'elemento "Scan2PDF". U prugramma deve esse scaricatu in u computer è installatu.
  2. Dopu avà completatu u prucessu di stallazione è l'apertura di Scan2PDF, per facilità, pudete cambià a lingua di l'interfaccia per "Russu" attraversu a sezione "Impostazioni".
  3. Espandà a lista Scansione è andate à a finestra "Selezzi scanner".
  4. Da quest'elenco ci vole à sceglie un dispositivu chì sarà adupratu da a fonte.
  5. Dopu, dopu, nantu à a barra di strumenti o in a listessa lista, cliccate nantu à u bottinu. Scansione.
  6. Specifichi u numeru di pagine da aghjunghje è fate una scansione. Ùn avemu micca prugna nantu à stu passu, cume l'azzioni pò differisce quandu aduprà diversi mudelli di dispositivi.
  7. Se a scansione riesce, e pagine chì avete bisognu appariranu in a finestra di prugramma. In u menù "Vede" Ci sò trè strumenti più per u prucessu di materiale:

    • "Proprietà di a pagina" - di edità u cuntenutu, inclusu u sfondo è u testu;
    • "Images" - aprite a finestra cù scansioni addizionate;
    • "Modu prufessiunale" - per u travagliu simultaneu cù tutti l'uterni.
  8. Aprite a lista "File" è selezziunate l'elemento "Salva in PDF".
  9. Selezziunu una posizione nantu à u computer è cliccate "Salvà".

    U documentu PDF finitu include automaticamente tutte e pagine addizionate.

U prugramma hà una alta velocità di processu di file è permette di creà un file PDF da materiale scansiu cù pochi clic. Tuttavia, in certi casi, u numeru di strumenti forniti ùn pò micca basta.

Metudu 2: RiDoc

In più di u prugramma discusso sopra, pudete aduprà RiDoc - software, chì rappresenta a possibilità di incollà parechji pagine scansite in un unicu file. In più dettallu nantu à e funzionalità di stu software, ci fu dettu in l'articolo cummandendu nantu à u situ.

Scaricate RiDoc

  1. Seguitate e istruzioni da u materiale à u ligame sottu, scansione di documenti, carregà e preparà e pagine in u prugramma.

    Leggi più: Cumu scansà un documentu in RiDoc

  2. Selezziunate e immagini da esse aghjunte à u schedariu PDF è nantu à a barra di strumentu in alto, cliccate nantu à l'icona cù u didicatu "Incollà". Se necessariu, cambiate i parametri di basa di e immagini in u menù di u nomu
  3. Dopu à ciò, premete u pulsante "Salva in PDF" in u listinu pannellu o in u menù "Operazioni".
  4. In a finestra "Salva in u file" cambiate u nome assignatu automaticamente è inserite un marcatore à fiancu "Salvà in a modalità multipages".
  5. Cambia u valore in u blocu "Cartella da salvà"specifendu u cartulare appropriatu. Altri parametri ponu esse lasciati in standard cù un clic "Ok".

    Se i passi in l'istruzzioni sò stati svolti correttamente, u documentu PDF salvatu aprirà automaticamente. Si duverà di tutte e scansioni preparate.

U solu inconveniente di u prugramma hè a necessità di cumprà una licenza. Tuttavia, malgradu stu, pudete aduprà u software durante u periodu di valutazione di 30 ghjorni, cù l'accessu à tutti l'utenti è senza annunziati fastidiosi.

Vede ancu: Combinazione di più file in un unicu PDF

Conclusione

I prugrami cunsiderati sò assai diversi da altri in termini di funzionalità, ma si trattanu cun u travagliu cum'è bè. Se avete dumande in stu libru, scrivevi in ​​i commenti.