Adblock plus


A publicità hè u mutore di u cumerciu, ma i publicisti spessu troppu cunsumassi tanto chì diventa difficiule visità guasi ogni risorsa web. Tuttavia, usando un strumentu cum'è un bloccatore di annunci, pudete dimenticà di a publicità in i so vari manifestazioni. Allora, in st'articulu discutemu u navigatore di i navigatori più pupulari - Adblock Plus.

Adblock hè un'estendu di navigatore chì supporta u so travagliu cù tutti i navigatori web popolari, cume Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Yandex Browser, è tanti altri. U blocatore elimina faciuli tutti i annunci fastidiosi nantu à i siti, permettendoti di cunsumà di cumunisce di manera.

Aduprà à vede: Altri prugrammi per bloccà a publicità in u navigatore

Lezione: Cumu smarriri annunci in VC cù Adblock Plus

Navigatore add-on

Adblock Plus ùn hè micca un prugramma informaticu, ma una piccola estensione di navigatore chì ùn consuma micca risorse di sistema è sarà installatu solu per i navigatori in cui avete bisognu di rimucà annunci è banner.

Statistiche di bloccu di annunci

Per vedite quanti annunci Adblock Plus ti hanu riservatu, aprite u menu di prugramma, induve a quantità di annunci bloccati nantu à a pagina attuale sò visualizata chiaramente, è per tutta a tempu di l'usu

Disattivà u travagliu per un situ determinatu

Aduprendu u blocadore di annunci, ùn vedite micca annunci, per chì significa chì u pruprietario di u situ perde una parte di i profitti di i pubblicità. In questu casu, alcune risorse blocanu l'accessu à u so situ ancu quandu u bloccatore di annunci hè disattivatu.

Ma ùn avete micca bisognu di disattivà completamente l'add-on, perchè u prugramma hà una funzione di disattivà Adblock Plus per u duminiu attuale

Elementi di bloccaggio

Malgradu u fattu chì Adblock Plus utilizi filtri potenti per u blocchimentu di annunci, certi annunci ponu saltà. Per rimuoverli, selezziunelu cù l'aiutu di una funzione separata Adblock Plus, è ùn vedete più stu tipu di publicità.

Avantaj di Adblock Plus:

1. U più faciule è accessibile per ogni metudu di l'utente di blocà a publicità;

2. Ci hè u supportu per a lingua russa;

3. L'estensione hè completamente libaru.

Inconvenienti di Adblock Plus:

1. Non identificatu.

Adblock Plus è probabilmente u più efficace browser add-on per bloccà annunci. U Supplementu hè assolutamente libaru, ma pudete ringraziatu i sviluppatori dondendu assolutamente ogni quantità di soldi per u sviluppu di u prugettu.

Scaricate Adblock Plus gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale