Upgrade di u firmware nantu à u router ZyXEL Keenetic Lite

ZyXEL I router Keenetic, cumpresu u mudellu Lite, sò largamente popolari in l'utenti per l'accessibilità è l'interfaccia intuitivamente comprensibile, chì permette l'upigamentazione di u firmware senza cumpitenzi spiciali. In u quadru di questu articulu, descrivemu stu prucessu in dettu in dui maneri.

Installazione di u firmware nantu à ZyXEL Keenetic Lite

In i mudelli di ZyXEL Keenetic diversi, l'interfaccia hè guasgi identica, chì hè per quessa a procedura per l'installazione di l'aggiornamenti di u firmware è di a cunfigurazione hè u listessu. Per questa ragione, e istruzioni seguenti sò adatte per l'altri mudelli, ma in stu casu pò esse ancu incoerenze in i nomi è l'arrangiatura di certi sezioni.

Vedi ancu: Cumu aggiornà u firmware di ZyXEL Keenetic 4G

Opzione 1: Installazione automatica

A procedura per l'installazione di l'aggiornamenti nantu à u router di stu mudellu in u modu automaticu richiede un numaru minimu di azzioni. Hè necessariu soltanto aprire u pannellu di cuntrollu di u muvimentu cù un browser Internet è aduprà unu di e funzioni incrudite.

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu di u router cù i dati chì seguitanu:
    • Indirizzu IP - "192.168.1.1";
    • Login - "admin";
    • Password - "1234".

    Nota: I dati ponu varia à u standard, per esempiu, in u casu di u so cambiu durante u prucessu di configurazione.

  2. A pagina iniziale "Monitor" l'infurmazione nantu à u mudellu utilizatu, cum'è a versione di software, verrà affissata. Se ZyXEL hà publicatu l'aggiornamentu attuale, cliccate nantu à u ligame in a casella pertinente. "Disponibile".
  3. Cliccendu nant'à u liggiu specificatu, sarete rediretti à a pagina di selezione di i componenti. Senza una cunnoscenza adatta di e conseguenze, ùn ci hè bisognu di cambià mancu quì, cliccate solu "Refresh".
  4. Aspetta finu chì u prucessu di l'aggiornu sia finitu. Sicondu a rapidità di a cunnessione Internet è u pesu di l'aggiornamenti scaricati, u tempu d'installazione pò cambià.

    Nota: U router deve riavvià automaticamente, ma à volte pò esse necessariu da fà u manualmente.

Dopu à l'installazione di u Firmware aggiornatu hè finitu, avete bisognu di ruminà u dispositivo. Questa attività pò esse considerata cumpleta.

Opzione 2: Installazione manuali

A differenza di l'upigrafia in modalità automatica, in questu casu, tutte e azzioni ponu esse divise in dui stadi successivi. Questu approcciu vi permetterà di installà micca solu l'ultimi, ma ancu a vecchia versione di u firmware senza accessu à Internet.

Passu 1: Scaricate Firmware

  1. Prima di tuttu avete bisognu di truvà u simbulu di revisione nantu à u router. E mudelli di dispositivi diversi pò cambià è sò incompatibili l'unu l'altru.

    Nota: In a maggior parte di i casi, a revisione differisce solu per i router 4G è Lite.

  2. Ora, seguite i ligami furniti da noi à u situ ZyXEL ufficiale è cliccate nantu à u blocu Download Center.

    Andate à u situ ufficiale ZyXEL Keenetic

  3. Eccu da cliccate "Mostra tuttu"per aprite a lista cumpleta di i schedari dispunibili.
  4. Da a lista, selezziunu u Firmware adeguatu per u vostru router Keenetic Lite. Per piacè, avà a nota chì pò esse ancu un mudellu accantu à u nome di a serie.
  5. A seconda di a revisione, selezziunu unu di i firmware presentatu in u blocu. "Sistema Operativo NDMS".
  6. Dopu avè scaricatu u luggeru di u firmware deve esse unzipped.

Passu 2: Installate u firmware

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu ZyXEL Keenetic Lite è allarga a sezione "Sistema".
  2. Tramite stu menu, andate a pagina "Firmware" è cliccate "Revisione". Pudete ancu cliccà nant'à un campu vacante per selezziunu un schedariu.
  3. Usendu a finestra "Scoperta" A u PC, trova u luggeru BIN deselezionatu. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  4. Dopu à ciò, premete u pulsante "Refresh" in a stessa pagina di u pannellu di cuntrollu.
  5. Conferma l'installazione di l'aggiornamenti cù a finestra di navigatore di pruprietà.
  6. Aspettà finu chì a procedura d'aggiornamentu hè cumpleta, dopu chì u dispositivo duverà ripartizà.

Come in a prima versione, dopu a installazione di u firmware hè stata cumpletata, pò esse necessariu riavvià u router manualmente. Ora l'interfaccia è e funzioni dispunibuli ponu cambià per l'installazione di l'aggiornamenti.

Conclusione

Speremu chì, dopu studiatu le istruzioni, ùn avete alcuna domanda nantu à l'aggiornamentu di u firmware di stu mudellu di router. Pudete truvà ancu nantu à u nostru situ un articulu in più nantu à a creazione di alcune varietà di u ZyXEL Keenetic Internet Centre. In più, s'ellu ci vole, saremu felici di aiutassi nantu à i commenti.