Truvà e cause è riparà l'errore "Microsoft Word ha smellu di travaglià"

In certi casi, quandu travaglia in Microsoft Word, è ancu in altre applicazioni di u suite di ufficio, si pò scuntà à un errore "U prugramma hè statu chjassu ..."chì vene immediatamente quandu provate à aprite un editor di testu o un documentu separatu. U più spessu si pò fà in Office 2007 è 2010, in versioni diverse di Windows. Ci sò parechje ragioni per u prublema, è in questu articulu ùn tramutemu micca solu, ma dinò offre soluzioni efficaci.

Vede dinò: L'eliminazione di l'errori quandu invia un cumandamentu à u prugramma Word

Nota: Se l'errore "U prugramma hè statu chjassu ..." avete in Microsoft Excel, PowerPoint, Publisher, Visio, l'istruzzioni sottu aiutanu à risolve u.

Cause di l'errore

Nantu à a maggior parte di i casi, l'errore di informà nantu à a fine di u prugramma hè accadutu da qualchì add-ons attivatu in a sezione di i parametri di l'editor di testu è altre applicazioni di u pacchjettu. Alcuni di essi sò attivati ​​per difettu, altri sò impostati da l'utenti stessi.

Ci hè ancu altri fattori chì ùn sò micca cchiù evidenti, ma nant'à u tempu influenzanu negativamente u travagliu di u prugramma. Fra li sò:

  • Versione obsoleta di suite à ufficio;
  • Danni à e singole applicazioni o Ufficiali in tuttu;
  • Driver impallittibili o obsoleti.

L'eliminazione di u primu è terzu raghjone da sta lista pò e deve esse fatta adesso, cusì prima di iniziate à correggere l'errore esattu in u sughjettu di l'artìculu, verificate chì l'ultima versione di Microsoft Office sia installata in u vostru computer. S'ellu ùn hè micca u casu, aghjurnà quì u prugrammu cù e nostre istruzioni.

Leggi ancu: l'aghjurnamentu di Microsoft Office Software

Incudutamente installatu, scadente o mancante in i piloti di sistema, ùn si vedenu micca cunnessione cù a suite d'uffiziu è a so prestazione. Tuttavia, in realtà, si basanu assai prublemi, unu di i quali pò esse bè l'arrestu di u prugramma. Cume, aghjurnà a Parola, sia certi di verificà a integrità, a rilevanza è, più impurtante, a presenza di tutti i driver in u sistema operativu. Se necessariu, aggiornate li e installa i manchi mancanti, è i nostri istruzioni passo-passo vi aiutanu à fà quellu.

Ulteriori dettagli:
Aggiorna i driver in Windows 7
Aggiorna i driver in Windows 10
Averculu di l'aggiornamentu di u driver chjarista DriverPack Solution

Se dopu aghjurnà i cumpunenti di software, l'errore ne apareghje, per risolve lu, procedi à l'implementazione di e raccomandazioni sottu, agiscia strettamente in l'ordine che ne hà dettu.

Metudu 1: Correzione automatica di l'errore

In u situ di supportu Microsoft, pudete scaricà una utilità privativa disignata apposta per truvà è risolve i prublemi cù Office. Adupràvuli per correggere l'errore in questione, ma prima di procedere, chiudete Word.

Scaricate l'Urbanu di Correzione di l'errore di Microsoft.

  1. Dopu avè scaricatu l'utilità, lanciatu è cliccate "Prossimu" in a finestra di i benvenuti.
  2. A scansione di l'Ufficiu è u sistema operativu stessi principianu. Appena si sculava qualcosa chì causa un errore in u funziunamentu di i cumpi di software, sarà pussibule procedere à l'eliminazione di a causa. Puru cliccate "Prossimu" in a finestra cù u missaghju apposta.
  3. Aspettate finu chì u problema sia risoltu.
  4. Fighjate a relazione è chjude a finestra di Firmware di Microsoft.

    Susciu a Parola è verificate a so prestazione. Se l'errore ùn appare più, va bè, altrimenti andate à l'opzione successiva per curregge.

    Vede ancu: Risoluzione di l'errore di Parola "Memoria nè abbastanza per fà a operazione"

Metudu 2: Disattivà manualmente i add-ons

Come dicemu à l'introduzione di questu articulu, u mutivu principale di a fine di Microsoft Word hè i add-ins, sia standard sia auto-installati da l'utente. Di sicuru in i spiegheghjendu ùn hè spessu micca basta per risolve u prublema, dunque avete agitu più sofisticatedly rulendu u prugramma in modalità sicura. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Chiama l'utilità di u sistema Runtenendu i tasti di a tastiera "WIN + R". Inserite u comando chì seguita in a stringa è cliccate "OK".

    winword / safe

  2. A Parola sarà lanciata in modalità sicura, cum'è evidenziava l'iscrizzione in u so "cap".

    Nota: Se a Parola ùn cumincieci micca in modu sicuru, fermà u so travagliu ùn hè micca uguale à i add-in. In stu casu, andate direttamente à "Metudu 3" di st'articulu.

  3. Vai à menu "File".
  4. Apertu a sezione "Opzioni".
  5. In a finestra chì compare, selezziunate Add-onsè dopu in u menù dropdown "Gestione" selezziunate "Voci addizionali" è cliccate nantu à u pulsante "Vai".

    In a finestra aperta cù a lista di addizionamenti attivi, se esiste, seguite i passi descritti in i punti 7 è ulteriormente di l'istruzione attuale.

  6. Se in u menù "Gestione" micca articulu "Voci addizionali" o ùn hè micca dispunibile, selezziunu da a lista spiccata Add-ons di COM è cliccate nantu à u pulsante "Vai".
  7. Deselezziunate unu di i add-ons in a lista (hè megliu à andà in ordine) è cliccate "OK".
  8. Chiudite a Parola è falla u novu, sta volta in u modu normale. Se u prugramma funziona di modu normale, allora a causa di l'errore era in u add-on chì avete spegutu. Purtroppu, a so usazione duverà esse abbandunata.
  9. In u casu chì l'errore riprisenta, cum'è descrittu sopra, avviate l'editor di testu in modalità sicura è disabilite l'altru in un add-in, è dopu reinizzià Word. Fà questu finu quandu l'errore sparisce, è quandu questo accade, sapete in chì particulare add-in a ragione si trova. Perciò, tuttu u restu pò esse activatu di novu.
  10. À sente i rappresentanti di u serviziu di supportu di Microsoft Office, i seguenti add-in sò spessu causati da l'errore chì tenemu in considerazione:

    • Abbyy FineReader;
    • PowerWord;
    • Dragon Naturally Speaking.

    Se aduprate qualchì avale, hè sicuru à dì chì hè quellu chì provoca l'occasu di u prublema, affettu à l'effettu di u prughjettu di Word.

    Vede ancu: Cumu eliminà l'errore in a Parola "Signatu ùn hè definitu"

Metudu 3: Riparazione di Microsoft Office

L'arrestazione improvvisata di Microsoft Word pò esse dovuta à un dannu direttamente à stu prugramma, o à ogni altra componente chì appartene à a suite di ufficio. In stu casu, a soluzione migliore hè a so ripresa rapida.

  1. Fighjate una finestra Run ("WIN + R"), inserisci u cumandatu chì seguitu è ​​cliccate "OK".

    appwiz.cpl

  2. In a finestra chì si apre "Programmi è Componenti" truvate Microsoft Office (o Microsoft Word separatamente, a seconda di a versione di u pacchjettu chì avete installatu), selezziunu cù u mouse è cliccate nantu à u bottinu situatu nantu à u pannellu superiore. "Cambia".
  3. In a finestra Installazione guidata chì si vene in u schermu, selezziunate a casella accanto à "Ripristinare" è cliccate "Continue".
  4. Aspetta finu u prucedimentu di a configurazione è di a riparazione di u suite di ufficio hè finitu, è dopu riavvi Word. L'errore deve sparisce, ma se quessa ùn accade micca, devi agisce più radicalmente.

Metudu 4: Reinstalla Microsoft Office

Sì nessuna di e soluzioni proposte da noi sopra hà aiutatu à sbarazzà di l'errore "U prugramma hà smintatu di travaglià", avete da ricorrerà à una misura d'urgenza, cioè, reinstallà Word o l'intera Microsoft Office (dipende da a versione di u pacchettu). In più, a cancellazione di solitu in stu casu ùn basta micca, duverè tracce di u prugramma o di i so cumpielli puderanu rimanà in u sistema, causendu a recitazione di un errore in futuro. Per a pulizia "efficace" di alta qualità è ghjustificata aduprà l'utellu di proprietà offertu in lu situ di u supportu di l'utente di a suite ufficiale.

Scaricate Tool di rimozione per rimuovere completamente MS Office

  1. Scaricate e applicazione è ghjunghjite. In a finestra di accolta, cliccate "Prossimu".
  2. Aduprite à cacciare in modo pienu l'applicazioni da a suite Microsoft Office da u vostru computer in un clicu "Sì".
  3. Aspetta finu chì a procedura di disinstallazione hè completa, allora, per migliorà a so efficienza, esegui una pulizia di sistema cù una applicazione specializata. Per questi scopi, CCleaner, chì l'usu di chì noi hà descrittu nanzu, hè adu batu.
  4. Leggi ancu: Cumu aduprà CCleaner

    Sicuramente sbarazzarsi di tutte e tracce, riavvià u vostru PC è reinstallà a suite di ufficio cù a nostra guida passo-passo. Dopu, l'errore certamente ùn vi disturberà.

    Per di più: Installazione di Microsoft Office in un computer

Conclusione

Errore "U prugramma hè statu chjassu ..." Hè tipicu micca solu per Word, ma dinò per altre applicazioni incluse in u pacchetto Microsoft Office. In st'articulu, avemu parlatu di tutte e possibili cause di u prublema è cume si risolvenu. A so speranza, ùn puderete micca fà a reinstallazione, è pudete sbarazzarsi di un sbagliu sgradu, sì ùn hè micca un aghjurnamentu banale, allora ghjustu almeno chì siate limitatu a disattivà i add-ons o riparà i componenti software danneggiati.