Scaricà u software per a scheda video nVidia GeForce GT 740M

I ghjochi di video sò assai esigenti per i parametri di u sistema, perchè à volte si pudè avverre falli, rallentamenti è simili. In tali situazioni, parechji stanu cumincià à pensà à cume migliorà a prestazione di l'adattatore video senza cumprà una nova. Cunsiderà parechji maneri per fà sta.

Incrementu a prestazione di a scheda video

In fattu, ci sò parechje maneri di accelerà a scheda video. Per sceglie a scelta curretta, avete bisognu di determinà quale mudellu hè installatu in stu PC. Leggi in u nostru articulu.

Per di più: cumu scopra u mudellu di a scheda di video in Windows

In u mercatu domesticu ci sò dui principali produttori di carte di grafica - nVidia è AMD. E carte NVIDIA differiscono per mezu ch'elli funzionanu cù diverse tecnulugia chì rendenu u ghjocu più realistu. U pruduttore di e carte AMD offre un rapitu qualità-prezzo più ottimale. Benintesa, tutte queste caratteristiche sò condizionate è ogni mudellu hà e so caratteristiche.

Per aghjunghje l'alimentu video, avete bisognu di determinà chì indicatori affettenu più di tuttu a so prestazione.

  1. E caratteristiche di a GPU - u processore graficu, u chip nant'à a scheda video hè responsabile di u prucessu di visualizazione. L'indicatore principale di u core core è a frequenza. A più alta stu parametru, più u più veloce u prucessu di visualizazione.
  2. U volumu è a larghezza di a memoria di u bus di bus. A quantità di memoria hè misurata in megabyte, è a larghezza di u bus - in bit.
  3. A taglia di a carta hè una di e caratteristiche principali, mostra quante informazioni ponu esse trasferite à u processore graficu è viceversa.

In quantu à i parametri di software, u principale hè FPS - a frequenza o u numeru di fotogrammi rimpiazzatu in 1 seculu. St'indicatore indica a velocità di visualizazione.

Ma prima di principià di cambià ogni parametru, avete bisognu di aduprà u driver. Forse l'aggiornamentu hè di megliu a situazione è ùn duverà micca ricorrerà à altri metodi.

Metudu 1: Aggiorna driver

Hè megliu per truvà u driver pertinente è scaricarlo da u situ di u fabbricante.

U situ web nvidia ufficiale

U situ ufficiale di AMD

Ma ci hè un modu alternativu per chì pudete scopre a rilevanza di i driver installati nantu à u vostru computer è uttenite un ligame direttu per scaricà l'aggiornu.

U serviziu di l'utilità Slim Drivers, truvà u driver più adattu hè assai più faciule. Dopu avè installatu in u PC, ci vole à fà u seguitu:

  1. À l'iniziu, u prugramma và scansionà u computer è i driver installati.
  2. Dopu, a linea d'aggiornamentu cuntene un ligame per scaricà u driver più attuale.


Cù stu prugramma si pò aggiornà micca u driver di a scheda video, ma ancu qualchì altro hardware. Se u driver hè statu aghjurnatu, ma ci sò ancu i prublemi cù a velocità di a carta di grafica, pudete provà a cambià alcune impostazioni.

Metudu 2: Configurazione di e impostazioni per riduce a carica di a carta

  1. Se avete i driver nVidia installati, per entrà in l'impostazioni, cliccate à dirittu destro nantu à u desktop, da zero è andate à "Pannello di controllo NVidia".
  2. Dopu in u pannellu di cuntrollu andate in tab Opzioni 3D. In a finestra chì si apre, cambiate alcune impostazioni, ponu esse differente in diversi mudelli di schede video. Ma i parametri di basa sò:
    • anestrazzi anisotropi;
    • V-Sync (sincronia verticale) - off.;
    • attivà i testure scalabili - n.
    • anti-aliasing - spegni;
    • Tutti questi trè parametri cunsumanu assai memoria, cusì cù e si sp utanu, pudete riduce a carica nantu à u processore, agilendu a visualizazione.

    • filtrazione trama (qualità) - "prestazione superiore";
    • Questu hè u parametru principale chì deve esse configuratu. In u valore chì ponu, a velocità di a grafica dipende direttamente.

    • filtrazione di a trama (deviation negativa di u DD) - abilite;
    • Sta impostazione aiuta à accelerà i grafica cun ottimizazione bilineare.

    • filtrazione trama (ottimizazione trilinearu) - accende;
    • filtrazione trama (ottimizzazione anisotropica) - incl.

Cù tali parametri, a qualità di a grafica pò difettosa, ma a velocità di u muvimentu di a foto cresce di tantu chì 15%.

Lezione: Overclocking una NVIDIA GeForce Video Card

Per cambià l'impostazioni di a scheda grafica AMD, fate un clic destro nantu à u desktop, aprite u menu è inserisci e impostazioni è fate una serie di azzioni semplici:

  1. Pè vede e impostazioni avanzate di u sistema, selezziunate a voce di menù corrispondente in a sezione "Opzioni".
  2. Dopu, aprite a tab "Impostazioni" è in "Giochi", pudete definisce l'impostazioni adatti, cum'è ind'è una schermata.
    • u filtru di lisciatura si traduce in posizioni "Standard";
    • disattivà "Filtramentu morfologicu";
    • qualità filtrazione di trama imposta in mode "Prestazione";
    • spegni u ottimizazione di u formatimentu di a superficie;
    • i parametri di piastrellatura chì indichi "Optimized AMD".
  3. Dopu, avete a prova chì u ghjocu / l'applicazione hè sicuramente pruvista è testate l'adattatore video. Cù una carica ridotta, a scheda di video deve travaglià più veloce è chì i grafi ùn suspendini micca.

Lezione: Overclocking una AMD Radeon Graphics Card

Se avete bisognu di aumentà a velocità senza riducendu a qualità di a grafica, pudete pruvà unu di i metodi di overclocking.

Un overclock di una scheda video hè un modu assai periculoso. Sì configuratu in modu erratu, a scheda grafica pò brucia. Un overclocking o un overclocking hè un incremento in a frequenza di funziunamentu di u core è di u bus cù a so mudificazione di u modu di prucessu. U travagliu à frequenze più alti riduce a vita di a carta è pò fà dà à dannu. Inoltre, questu metudu priva la garanzia di u dispositiu, dunque avete bisognu di pesà attentamente tutti i rischi prima di procedere.

Prima ci vole à studà e caratteristiche di l'hardware di a carta. Una attenzione particulare deve esse prestata à a potenza di u sistema di raffreddamentu. Se avete principiatu per overclocking cun un sistema di raffreddamentu, ci hè un gran risicu chì a temperatura hè più altu ch'è accettabile è a scheda video hè pru: à brusgia. Dopu, sarà impussibile risturme. Sì ancu voi hà dicisatu di rischjà è di l'overclock di u adattatore video, allora e utilità sottostanti vi aiutanu à fà u correttu.

Un setu di utilità permette di uttene infurmazioni nantu à l'adattatori video installati è travaglia cun impostazioni di temperatura è tensione micca cù BIOS, ma in a finestra di Windows. Alcune impostazioni ponu esse aghjunte à l'iniziu è ùn vene micca eseguite manualmente.

Metudu 3: Inspettore NVIDIA

U utility NVIDIA Inspector ùn hà micca impiegatu installazione, hè basta à scaricà è esegue.

NVIDIA Inspector Website Official

Dopu, fate quì:

  1. Piazzà u valore "Clock Shader" pari à, per esempio, 1800 MHz. Siccome questu valore dipende di "Orologio GPU"U so stabilimentu cambierà automaticamente.
  2. Per applicà e impostazioni, cliccate "Applicà Orologi è Voltage".
  3. Per andà à u prossimu stadiu, testate a scheda video. Questu pò esse fattu eseguendu un ghjocu o una applicazione capaciosa chì richiede alte frequenze di a scheda video. usando ancu unu di i prugrammi per testà a grafica. Leggi più nant'à questo in u nostru articulu.

    Lezione: Cumu controllà a scheda video per e prestazione

    Durante a prova, hè impurtante monitorà a temperatura - s'ellu supera i 90 gradi, poi riduce i impostazioni chì avete cambiatu è riprova.

  4. U statu prossimu hè di aumentà a tensione di rifornimentu. Indicatore "Voltage" pò esse aumentatu à un valore di 1.125.
  5. Per salvà l'impostazioni in u schedariu di configurazione (si criarà nantu à u desktop), pudete cunfirmà l'azione cliccendu nantu à u pulsante "Create Create Clocks Shortcut".
  6. Pudete aghjunghje à u cartulare di avvicinamentu è allora ùn duverà esse manualmente ogni volta.

Leggi ancu: Overclocking NVIDIA GeForce

Metudu 4: MSI Afterburner

MSI Afterburner hè ideale per overclocking una scheda video nantu à un laptop, s'ellu ùn hè micca chjappu à u livello hardware in BIOS. Stu prugramma supportanu quasi tutti i mudelli di adattatori video NVIDIA è AMD.

  1. Andate à u menu di configurazione, cliccendu nantu à l'icona di u marce in u mezu di u schermu. A tabulazione più fresca, sceglie "Abilità di u modalità automatica di l'utente di software", pudete cambià a velocità di u ventilatore dipende da a temperatura.
  2. A seguitu, cambiate i parametri di a frequenza di u core è di a memoria video. Come in u metudu precedente, pudete aduprà u cursore. "Core Clock" è "Clock Clock" avete bisognu di cambià da un locu à 15 MHz è cliccate nantu à u segno di spuntà accantu à u marcia per applicà i parametri scelti.
  3. L'ultima tappa sarà pruvemu aduprendu ghjochi o software specifichi.

Vede dinò: Cumu configurà in modo corretto MSI Afterburner

Per sapè di più nantu à l'overclocking AMD Radeon è cù MSI Afterburner in u nostru articulu.

Lezione: Overclocking una AMD Radeon Graphics Card

Metudu 5: RivaTuner

Un overclocker assai sperimentatu propone u prugramma RivaTuner quale una di e megliu e soluzioni funzionali per migliorà e prestazioni di l'adattatore video, sia per u PC di desktop sia per u laptop.

Scaricate RivaTuner gratuitamente

Una di e funzioni interessanti di stu prugramma hè chì pudete cambià a frequenza di i blocchi di memoria video shader, indipendente di a frequenza di a GPU. A cuntrastu à i metudi discusso in precedenza, cù l'aiutu di stu strumentu, pudete aumentà a frequenza senza limitazione, se a caratteristica di l'hardware permette.

  1. Dopu u lancia, una finestra si aprà in cui selezziunate un triangulu à fiancu à u nome di a scheda video.
  2. In u menù drop-down, selezziunu "Impostazioni di sistema"attivare l'opzione "A scaldamentu di u driverdopu cliccate nantu à u bottinu "Definizione".
  3. Dopu, pudete aumentà a frequenza di u core à 52-50 MHz è applicà u valore.
  4. Ulteriori azzioni sò di testà è, se riescenu, aumentanu e core e frequenze di memoria. Allora pudete calcà à quantu frequenze massime a carta grafica pò travaglia.
  5. Dopu avè trovu e frequenze massime, pudete aghjunghje a regolazione in autoladi, marcendu a casella accanto à "Caricare e impostazioni da Windows".

Metru 6: Razer Game Booster

Per i gamers, u prugramma Razer Game Booster pò esse assai utile. Suppone l'alimentu di l'automatica di a scheda video è di l'impostazioni manuali. Dopu avè inseritu u prugramma, scansiona tutti i ghjochi installati è fà una lista da esciare. Per l'accelerazione automatica, ghjustu bisognu à sceglie u ghjocu desideratu è cliccate nantu à a so icona.

  1. Per configurà manualmente e configurazioni, cliccate nantu à la scheda. "Utilità" e sceglite un articulu Debug.
  2. In a finestra chì si apre, cliccate manualmente e scatule o lanciate l'ottimizazione automatica.

Hè difficiule da dì quantu hè efficace questu metudu, ma in una certa misura aiuta à prufittisce di a velocità di a grafica in i ghjochi.

Metudu 7: GameGain

GameGain hè un prugramma speziale per aumentà a velocità di i ghjochi ottimizzendu u funziunamentu di tutti i sistemi informatichi è una scheda video, ancu una interfaccia chiara vi aiuterà a configurà tutti i parametri necessarii. Per cumincià, fate quì:

  1. Installate è in Gestione GameGain.
  2. Dopu u lancia, selezziunate a versione di Windows chì state usando, è u tippu di processore.
  3. Per ottimizà u sistema, cliccate "Optimize now".
  4. Quandu u prucessu hè finitu, una finestra sighintà chì vi informerà chì avete bisognu di ripartite u computer. Confirmate questu azzione cliccendu "OK".

Tutti i metudi di sopra ponu aiutà à migliorà a prestazione di una scheda video di 30-40%. Ma ancu dopu à tutte e operazioni soprafatte, ùn ci hè micca più forza per una visualizazione rapida, pudete probabilmente cumprà una scheda video cù e caratteristiche hardware più adatti.