Risoluzione di i problemi "VKSaver ùn hè micca una applicazione win32"


A biblioteca dinamica libeay32.dll hè un componente di u pruduttu OpenSSL adupratu per esegui i prugrammi cù u protocollo di cumunicazione HTTPS. I ghjochi IMO cum'è World of Tanks, i clienti di reti BitTorrent è e modifiche di i navigatori di Internet ponu utlià sta libreria. Un errore in libeay32.dll indica l'absenza di stu schedariu nant'à u computer o u so dannu. U prublemu si faci in tutte e versioni di Windows chì supportanu OpenSSL.

Soluzioni à u prublema cù libeay32.dll

In casu di prublemi cù questa DLL, ci sò dui soluzioni effettive. U primu metudu hè a rimozione cumpleta è a reinstallazione di u prugramma chì u lance di un prucessu speziu eranu: e librette necessarie sò riunite cun tale software è durante a nova installazione pulita sarà caricata è registrata in u sistema. U secondu mezu hè di stà è autocarcendu u schedariu mancante in a directory di sistema.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

Sta applicazione hè stata, hè è restava a soluzione più pratica per automatizà u scaricamentu, l'installazione è a registrazione di i file DLL in u sistema.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Aprite u prugramma. In u campu di l'immissioni di ricerca, digià u nomu di u schedariu da cercà (in u nostru casu libeay32.dll) è premete "Run search".
  2. Quandu u software ghjunghja a biblioteca chì avete bisognu, fate un clic-sinu nantu à u nome di u file per selezziunu.
  3. Verificate e pruprietà di a biblioteca detta è premete "Install".

Una volta finitu u prucessu di scaricamentu è l'installazione di a biblioteca, u prublema sarà riparatu.

Metudu 2: Rinstalla perfettamente u prugramma chì causa u crash

Spessu pò avvenire chì u scanner antivirus elimini librerie per certi prugrammi. A volte questu hè ghjustificatu (u schedariu hè statu infettatu o rimpiazzatu da un modulu di virus), ma u più spessu u software di sicurezza veni cù una falsa alarma. Cume, prima di passà à i passi in seguitu, libeay32.dll deve esse introdotto in l'eccezioni antivirus.

Per di più: Addendu i file è i prugrammi à e eccezioni di prutezzione

  1. Rimuete u prugramma chì avvia una causa d'errore. I modi più efficaci per fà ciò sò descrittu in l'articulu corrispondente.
  2. Pulite u registru di e voci obsolete - a pratica hè dettagliata in sta guida. Per facilità u prucessu, pudete usà software specializatu cume CCleaner.
  3. Installate u software necessariu nuvamente, seguendu strettamente l'istruzzioni di l'utilità di l'installatore. À a fine di u prucessu si consiglia di riavvicinà u PC.

Puru chì l'algitgiu descrittu sia chiaramente seguitu, u prublema serà riparatu.

Metudu 3: Self-installazione di a biblioteca in u catalogu di sistema

L'alternativa à i dui metodi sopra descritti è di scaricà a DLL mancante è poi ponhila in una di e righe di sistema manualmente. Indirizzi di directory:
C: / Windows / System32
C: / Windows / SysWOW64

A situazione specifica di u cartulare desideratu dipende da a profondità di bit di Windows installata in u computer: per x86 chì avete bisognu di u primu, per x64 - u secondu o dui. Questu è altre sfumature sò discuprate in l'istruzzioni per a auto installazione di a DLL.

Tuttavia, basta copia o muvimentu di a biblioteca in u indirizzu currettu ùn probabilmente risolve u prublema. Una manipolazione aggiuntiva hè necessariu - a registru di una DLL in u sistema. Hè abbastanza sèmplice, perciò ùn vole micca tantu tempu o sforzu.

I metudi descritti sopraveranu vi aiutanu à trattà i prublemi di a libreria libeay32.dll.