Programmi per scaricà l'interu situ

Oghje u mercatu produce un gran numeru di dispositivi di ghjocu di profili diversi. À mezu à elli sò i volantie di jocu, rendendu u prucessu di passà simulatori corsa hè ancu più eccitante. Una di sti volantie hè a Logitech Driving Force GT, è oghje ceremu guardà in dettu i metudi dispunibili per trovà è scaricà i driver per questu equipagiu.

Scaricà Logitech Driving Force GT Driver

Solitu cumunu cù tali dispositivi hè un discu speciale chì circlà i schedari necessarii. Tuttavia, micca tutti l'utenti anu un drive o u CD hà da perde. In stu casu, si consiglia di aduprà ogni altra opzione, chì discuprà sottu.

Metodo 1: Risorsa Logitech ufficiale

Di prima, hè megliu chiede aiutu da u situ ufficiale di u fabbricante di direzzione di ghjocu, chì ci hè sempre u software necessariu per i prudutti in prodotta. Pudete truvà e scaricarli così:

Andate à u situ ufficiale di Logitech

  1. Aprite a pagina principale di a cumpagnia cù qualunque browser web praticu.
  2. Cliccate à sinistra "Supportu"ciò chì hè nantu à a barra superiore è selezziunate "Pagina di l'aiutu: pagina iniziale".
  3. In a tabulazione aperta ùn devi micca trascorrere per e categurie in cerca di a pagina di l'attrezzatura, postu chì hè basta à inserisce u so nome in a linea è andà direttamente à i materiali necessari.
  4. Verchendu i risultati di a ricerca, induve reste à truvà u vostru volante è cliccate nantu à "Dettagli".
  5. Vedite una divisione in un certu numero di piastrelle. Truvà in mezu à elli "Downloads" è cliccate nantu à ellu.
  6. U passu chì seguitu hè di sceglie a versione di u sistema operativu. Ampliate u listinu è selezziunate e vostre, per esempio Windows XP.
  7. Ora resta solo per scaricà u installatore cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  8. Hè ora di effettuà azzioni cù u prugramma caricatu. Fighjatu, selezziunu a lingua appropriata è cuntinuate.
  9. Legiate attentamente i termini di l'accordu di licenza, cunfirmali e cliccate "Install".
  10. Aspetta finu à a fine di u prucessu è l'apertura di a finestra cù i parametri di regolazione.
  11. Avete bisognu di cunnessu a periferica à u computer è cliccate nantu à "Avanti".
  12. U passu finale hè a calibrazione. Ora pudete saltà, è torna à quessa quandu hè necessariu.

Questu hè a prucedura procedura per installà u driver per Logitech Driving Force GT aduprendu u situ web ufficiali è software. Comu pudete vede, stu metudu hè faciule, ma ci vole certe azzioni.

Metudu 2: Prugrammi di Terza Parte

Se u metudu precedente ti pari avendu difficiule o ùn avete micca un'opportunità di aduprà u situ ufficiali, vi cunsiglii di pagà a attenta à un software addizionale. Hè adatta per tutti i dispositivi cunnessi à u computer, è cerca i file per Internet. Riguendu i megliu rapprisentanti di stu software, leghje u nostru altru articulu nantu à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Una di e soluzioni più ottimali sarà a Soluzione DriverPack. Questu prugramma hè distribuitu gratuitamente, sempre scansione rapidamente di l'hardware è trova l'ultimi versioni di piloti compatibili. Per sapè di più nantu à aduprà DriverPack in u materiale sottu.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metru 3: Logitech Driving Force GT ID

Dopu avè a cunnessione di u volantinu di ghjocu à u computer, hè automaticamente scansu da u sistema è visualizatu in "Manager di dispositivi". Attraversu stu menu, pudete truvà un cummerciu di hardware unicu, grazie à chì u driver hè carregatu in servizii di terze parti. Per Logitech Driving Force GT, st'ID hà cum'è questa:

USB VID_046D & PID_C29A

Se avete sceltu questu metudu di scaricà è installà i schedari, cunsiglii di leghje u nostru altru articulu, chì cuntene istruzioni dettagliate nantu à stu tema.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Utilità di Windows incorporata

Di solitu, quandu u novu equipagiu hè cunnessu, u sistema operativu determina automaticamente tuttu, ma questu ùn accade micca sempre. Windows hà una funzione integrata chì vi permette di aghjunghje manualmente a GT di Furtuna è installate un driver. L'utente hà bisognu solu di parechji parametri è aspettà finu chì l'utility esegui tutte e azzioni automaticamente. Per sapè di più nantu à stu situ à u ligame sottu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Oghje avemu provatu à u più altru di e opzioni di ricerca dispunibili è i download di software per a console di ghjocu Driving Force GT da Logitech. Speremu chì questu articulu sia praticatu per voi è avete affrontatu u travagliu senza prublemi, è chì u dispositariu funziona correttamente.

Videte dinò: Cunnessu u volantu cù i pedali in u computer