Iscriviti in Skype

A volte succede quandu andate à l'ordinatore desktop è subitu vede chì tutte l'icones sò manca in ellu. Scopri ciò chì questu puderebbe avè à fà è cumu pudemu rimediare a situazione.

Abilita visualisazione etichetta

A scomparsa di l'iconi di u desktop può verificà per ragioni assai diversi. Prima di tutti, hè pussibule chì a funzione specificata sia disattivata manualmente da mezi standard. Inoltre, u prublema pò esse causata da u fallimentu di u prucedru explorer.exe. Ùn voi micca scintà a possibilità di un'infezione virale di u sistema.

Metudu 1: Riprendimentu dopu a rimozione fisica di icone

Prima di tutti, cunsiderate una sì è opzione banale, cum'è a rimozione fisica di icone. Questa situazione pò verificà, per esempiu, se ùn sò micca l'unica persona chì avè accesso à stu computer. I distintivi ponu esse smarati da u malastru puru per infastunà vi, o solu per casu.

  1. Per verificà ciò, provate a creazione di una nova scelta Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse (PKM) in u locu nantu à u desktop. In a lista, smetta di selezzione "Crea", poi cliccate "Scelta".
  2. In a criata di creazione di etichetta, cliccate "Revisione ...".
  3. Questu mette in ballu un strumentu di navigazione in u cartulare. Selezziunu ogni oggettu in essu. Per i nostri scopi ùn importa quant'ellu si. Cliccate "OK".
  4. Poi premete "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, cliccate "Fatti".
  6. Se l'etichetta hè visualizzata, significa chì tutte l'iconi chì esistianu nanzu sò state cancellate fisicamente. Se a scorcia dittà ùn hè micca visualizzata, significa chì u prublema deve esse cerca in un altru. Allora cerca di risolve u prublema in i modi chì sò discusse in seguitu.
  7. Ma hè possibile per riprendà le scorciaghe cancellate? Ùn micca u fattu chì hà da fà, ma ci hè una possibilità. Chiama scellula Run dittante Win + R. Enter:

    shell: RecycleBinFolder

    Cliccate "OK".

  8. A finestra s'hè aperta "Cestini". Se avete viste etichette mancanti, allora considerate a furtuna. U fattu hè chì, cù l'eliminazione standard, i schedari ùn sò micca tutti eliminati, ma in iniziu inviati à "Carrettu". In mancanza d'iconi, in "Cesto" altri elementi sò ancu presenti, allora selezziunu quelli necessarii cliccendu nantu à elli cù u pulsante sinistro di u mousePittura) è, ancu, tenendu Ctrl. Sì in "Cesto" Solamente l'oggetti à ripristinà sò situati, allora pudete selezziunate tutti i cuntenuti cliccendu Ctrl + A. Dopu, cliccate PKM da a selezzione. In u menù, selezziunu "Ripristinare".
  9. E icone ritorneranu à u desktop.

Ma chì sì "Cesto" hè statu bale? Purtroppu, quessa significa chì l'oggetti sò stati completamente rimossi. Benintesa, puderete pruvà di fà a ripresa cun un utenciu speciale. Ma sarà simule à sparicà u passera da un cannone è pigliarà un bellu tempu. Più veloce sarà di creà a scelta rapida più frequente manualmente.

Metudu 2: Abilita a mostra di icone in modu standard

A mostra di icone in u desktop pò esse discuvatu manualmente. Questu pò esse fattu da un altru usu per scherzà, zitelli o ancu voi per sbagliu. U modu più faciule per risolve sta situazione.

  1. Per scopre se a ragione per chì e scorciagure sò sparite hè u so spaziu standard, vai à u desktop. Cliccate nantu à ogni locu nantu à ellu. PKM. In u menu chì si vene, setate u cursore in a posizione "Vede". Ricercà u parametru in l'elencu di sìgliu. "Mostra icone di Desktop". S'ellu ùn hè micca cusì una marca da veru, hè a causa di i vostri prublemi. In stu casu, basta à cliccà nantu à questu articulu. Pittura.
  2. Cù un altu livello di prubabilità, e etichette riappareranu. Se avemu lanciatu avà u menu cuntestu, vedemu chì in a so sezione "Vede" posizione opposta "Mostra icone di Desktop" serà spuntata.

Metudu 3: Run u prucediment explorer.exe

E icone in u desktop ponu scomparse per u mutivu chì u PC ùn hè micca esecuzione di u prucediment explorer.exe. U prucessu specificatu hè responsabile per u travagliu. "Esploratore di Windows", cioè, per a visualizzazione grafica di quasi tutti l'elementi di u sistema, eccettu per u wallpaper, cumpresu, ancu e etichette di u desktop. U primu segnu chì a ragione di a mancanza di icone si trova precisamente in disattivà explorer.exe hè chì u monitoru sarà ancu assente "Taskbar" è l'altri cuntrollu.

A disabilitazione di stu prucessu pò verificà per parechji motivi: crash di sistema, interazione errata cù software di terze parti, penetrazione di virus. Considereremu cumu attivate explorer.exe torna in modo chì l'iconi ritornanu à u so postu originale.

  1. Prima di tutti, chjama Task Manager. In Windows 7, un set di Ctrl + Shift + Esc. Quandu u strumentu hè chjamatu, andate in a sezione "Prucessi". Cliccate nantu à u nome di u campu "Nome immagine"per custruisce una lista di processi in ordine alfabeticu per una ricerca più faciule. Ora vede u nome in sta lista. "Explorer.exe". Se truvate, ma l'iconi ùn sò micca visualizzate è hè statu avutu chì u mutivu ùn hè micca di disattivarli manualmente, allora u prucessu ùn funziona micca correttamente. In questu casu, hà sensu di cumprende furzamentu, è dopu u ripartitu.

    Per questi scopi, selezziunu u nome "Explorer.exe"è poi cliccate nantu à u pulsante "Complete u prucessu".

  2. Una finestra di dialogo apparirà in cui ci sarà un avvertenza chì a chjave di u prucessu pò cunduce à a perdita di dati senza salvà è d'altri prublemi. Chì tu agisci intenzionalmente, allora pressa "Complete u prucessu".
  3. Explorer.exe sarà eliminatu da u listinu di prucessi in Task Manager. Ora puderete procedere per ripartite. Se ùn trovi micca in a lista i nomi di stu prucessu inizialmente, allora i passi per piantà lu, naturalmente, duveranu da saltà è procedere immediatamente à l'attivazione.
  4. In Task Manager cliccate "File". Dopu, scegli "Novu task (Run ...)".
  5. A shell shell Run. Inserite l'espressione:

    esploratore

    Cliccate Enter nant'à "OK".

  6. In a maggior parte di i casi, explorer.exe ripartisce di novu, chì sarà indicatu da l'apparenza di u so nome in a lista di processi in Task Manager. È cusì significa chì, cù icone di alta probabilità, apparirà nantu à u desktop.

Metudu 4: Ripara u registro

Se aduprà u metudu precedente ùn hà permesso di attivà explorer.exe o, s'ellu si rinava dopu à u reiniziu di u computer, hè pussibule chì a mancanza di icone sia da problemi di registro. Vedemu cume li risolva.

Chì descrivevanu e manipolazioni cù e voci in u registru di sistema sottu, vi propemu di creà un puntu di ripristinamentu di l'OS o una copia di backup prima di procedere cù azzioni specifiche.

  1. Per andà à Editor Editor applicà a cumbinazione Win + Rper attivà l'utellu Run. Enter:

    Regedit

    Cliccate "OK" o Enter.

  2. Questu lancerà un shell chjamatu Editor Editorin u quali sarà necessariu fà una numeru di manipolazioni. Per navigà da e chiavi di registru, aduprà l'arburu di u menù di navigazione, chì si trova à parte sinistra di l'editor. Se a lista di chiavi di registru ùn hè micca visibile, allora in stu casu, cliccate nantu à u nome "Computer". A listessa di e chiavi di registru chjave si aprirà. Vai per nome "HKEY_LOCAL_MACHINE". Next, cliccate "SOFTWARE".
  3. A lista larga di sette si apre. Hè necessariu truvà u nomu in esse "Microsoft" è cliccate nantu à ellu.
  4. Averi una lunga lista di sezioni apri. Truvà in essa "WindowsNT" è cliccate nantu à ellu. Dopu, andate à i nomi "CurrentVersion" è "Opzioni di esecuzione di File Image".
  5. Una grande lista di sottusezzioni si chjama di novu. Cercate sottosezzioni cù u nomu "iexplorer.exe" nant'à "explorer.exe". U fattu hè chì sti sottusezzioni ùn debbenu esse quì. Se truverete entrambe o unu di elli, allora queste sottusezzioni devenu esse rimosse. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome PKM. Da a lista chì si vede, selezziunate "Elimina".
  6. Dopu à quessa, una finestra di dialogo apparisce chì a quistione hè visualizzata sì di veru volete cancellà a sottosezione selezionata cù tuttu u so cuntenutu. Appughjà "Sì".
  7. Se una sola di e sottupezzioni sopra presenti hè presente in u Registro di sistema, allora per chì e cambiamenti entranu in vigore, pudete riavede immediatamente u computer pû prima salvu tutti i documenti saluti in prugrami aperti. Se a seconda sottessione indesiderabile hè dinò presente in listessa, allora in questo casu, prima u sguassate, è solu da riavvià.
  8. Se l'azione eseguita ùn hà aiutatu o ùn avete micca truvatu sezioni induvevule, chì sò state discusse in precedenza, allora questu casu deve esse cunsultatu unu più sottusezzione di u registru - "Winlogon". Hè in a sezione "CurrentVersion". Circa cumu ghjunghjite, avemu dittatu ancu sopra. Fà cusì u nome di a sottusione "Winlogon". Dopu à ciò, andate in a parte principale di a finestra, induve i parametri di stringa di a sezione selezionata si trovanu. Ricercà u parametru stringa "Shell". Se ùn li truverete, allora pudete assai dire chì questu hè a causa di u prublema. Cliccate nantu à ogni spaziu vacante nantu à u latu dirittu di a cunca. PKM. In a lista chì compare, cliccate "Crea". In u listinu supplementare, selezziunate "Parametri di stringa".
  9. In u scopu furmatu invece di u nome "Nova regolazione ..." in u marteau "Shell" è cliccate Enter. Dopu avete bisognu di fà una cambiamentu in e pruprietà di u parametru stringa. Fate un dopu cliccate nantu à u nome Pittura.
  10. Shell inizia "Modificà u parametru stringa". Entrate in u campu "Valore" un record "explorer.exe". Poi premete Enter o "OK".
  11. Dopu à quì, in a lista di i parametri chiave di registru "Winlogon" U parametru di stringa deve esse messu in luce "Shell". In u campu "Valore" si stà "explorer.exe". Se sì, pudete riavvi u PC.

Ma ci sò casi quandu u parametru stringa esiste in u locu ghjustu, ma cun questo campu "Valore" vuota o risponde à un nome diversu "explorer.exe". In stu casu, i passaggi chì seguanu sò necessarii.

  1. Vai a finestra "Modificà u parametru stringa"cliccendu nantu à u nomu duie volte Pittura.
  2. In u campu "Valore" entrate "explorer.exe" e premete "OK". Se un valore diversu hè indicatu in stu campu, allora prima smarrateli, evidenzendu l'ingressu è premendu u pulsante Elimà in a tastiera.
  3. Una volta in u campu "Valore" parametru di stringa "Shell" l'entrata apparirà "explorer.exe", pudete riavvi u PC per fà e cambiamenti apportati à l'azione. Dopu u reiniziziu, u prucedimentu explorer.exe deve esse attivatu, chì significa chì l'iconi nantu à u desktop saranu visualizzati.

Metudu 5: Scansione di antivirus

Se queste soluzioni ùn aiutanu, allora ci hè una possibilità chì u computer sia infettatu cù virus. In questu casu, hè necessariu à fà un veru di sistema di utilità antivirus. Per esempiu, pudete aduprà u prugramu Dr.Web CureIt, chì hà rivelatu sè in sti casi molto bè. Hè cunsigliatu di verificà micca da un computer infettatu teoricamente, ma da un'altra macchina. O ancu aduprà per questo scopu un drive flash di boot. Ciò hè da u fattu chì quandu si esegue un'operazione da un sistema già infettatu, hè prubabile chì l'antivirus ùn pò micca capisce a minaccia.

Durante a procedura di scansione è in casu di sfruttamentu di codici maliziunati, seguite e raccomandazioni fornite da l'utilità antivirus in a finestra di dialogo. Dopu à a rimozione di virus, pò esse necessariu attivà u prucedru explorer.exe attraversu Task Manager è Editor Editor in i modi chì sò stati discusse in alto.

Metru 6: Ritornu à u puntu di riparazione o reinstallà l'OS

Sì nessunu di i metudi discurtati sopra hà aiutatu, allora pudete provà à rimborsà à l'ultimu puntu di riparazione di u sistema. Una situazione impurtante hè a presenza di un tale punto di ripristinamentu à u mumentu in cui l'iconi sò stati mostravati normalmente in u desktop. S'ellu ùn hè stata creata u puntu di riparazione in stu periodu, allora u prublema ùn pò esse risoltu cù sta manera.

Sì ancu ùn truvate micca un puntu di riparazione adeguatu nant'à u vostru computer o un rollback, ùn ha micca aiutatu à risolve u prublema, allora a manera più radicale di scurdà a situazione - di reinstallà u sistema operativu. Ma questu passu deve esse appruvatu solu quandu tutte l'altre possibilità sò verificate è ùn anu micca cedutu u risultatu attendu.

Comu pudete vede da sta lezione, ci sò parechje raghjone diverse per chì l'iconi puderebbelli a scumpariri da u desktop. Ogni raghjone, naturalmente, hà u so modu di risolve u prublema. Per esempiu, se a visualizzazione di l'iconi hè stata spenta in i parametri per metodi standard, allora ùn ci ne mancezzioni cù i processi in Task Manager ùn vi aiuterà micca à restituisce e soie à u so locu. Allora, prima di tuttu, avete bisognu di stabilisce a causa di u prublema, è solu dopu di trattà cun. Hè cunsigliatu di fà una ricerca per e cause è di fà manipule di recuperu in quellu ordine esichitu in st'artìculu. Ùn riinstituite micca immediatamente u sistema o torna di rimborsu, perchè a soluzione pò esse assai semplice.