U prublema maiò di e immagini non prufessiunali hè illuminazione insuficiente o eccessiva. Da quì ci sò diversi travaglii: calamità nuttatu, culori smantati, perdita di dettu in l'ombra è (o) esposizione eccessiva.
Se avete un ritrattu sì, allora ùn disperate micca - Photoshop aiutera à migliorà leggermente. Perchè "un pocu"? È parchè u miglioramentu eccessivu pò rovinà a foto.
Facendu a foto più brillante
Per travaglià ci avemu bisognu di una foto di prublema.
Comu pudete vede, ci sò difetti: quì è u fumu, è culori opachi, è u contrastu scardu è a chiarezza.
Quest'istantane deve esse aperto in u prugramma è crea una copia di u stratu chjamatu "Sfondo". Usate i tasti caldi per stu. CTRL + J.
L'eliminazione di a foschia
Prima ci vole à caccià u ciuffu indispusitu da a foto. Questu hà da accurdà leggermente u cuntrastu è a saturazione di i culori.
- Crea un novu stratu di regolazione chjamatu "Livelli".
- In l'impostazioni di u stratu, trascina i cursori estremi à u centru. Guardate attentamente l'ombre è a luce - ùn pudemu micca lascià a perdita di dettu.
A foschia in a foto hà sparitu. Crea una copia (impronta digitale) di tutti i strati cù e chjavi CTRL + ALT + MAIUSU + E, è procedi à migliorà u dettagliu.
Maggiori dettagli
A nostra foto hà i contusi sfocati, spicialmenti notevoli in i dettagli brillanti di a vittura.
- Crea una copia di u stratu superiore (CTRL + J) andate à u menù "Filtrà". Avemu bisognu di un filtru "Contrast di culore" da a sezione "Altru".
- Ajustu u filtru in modo chì i picculi particolari di a vittura è u fondu diventanu visibili, ma micca u culore. Quandu avemu finitu u setup, cliccate Ok.
- Chì esiste un limite di riduzione di radiu, pò esse micca pussibile rimuovere completamente i culori nantu à u stratu di filtru. Per a fidelità, stu stratu pò da fà incolore cù e chjavi. CTRL + SHIFT + U.
- Cambia u mode di miscelazione per u stratu di contrastu di culore in "Sovrapposizione"sia in "Bright Light" a seconda di quantu acuta a foto ci vole.
- Crea un'altra copia cumpressa di i strati (CTRL + SHIFT + ALT + E).
- Dunque, sapete chì quandu aumentendu a nitidezza, micca solu e parti "utili" di a maghjina, ma ancu i rumi "nocivi" diventanu taglienti. Per evitare ciò, rimuovi. Vai à u menù "Filter - Noise" è andate à u puntu "Riduce u rumu".
- Quandu stabilisce u filtru, u più impurtante hè ùn pieghje u bastone. I piccoli dettagli di a maghjina ùn anu micca scumparere cù u rumu.
- Crea una copia di u stratu da u quale u rumu hè andatu, è ancu applicà u filtru "Contrast di culore". Sta vittura avemu stabilitu u radiu in modo chì i culori diventanu visibili.
- Ùn hè micca necessariu scolorà stu stratu, cambia u modu di miscelazione à "Croma" e regolate a opacità.
Correzione di u culore
1. Sì in u stratu superiore, crea una strata di regolazione. "Curve".
2. Fate un clic nantu à a pipetta (vedi screenshot) è, cliccendu nant'à u culore neri nantu à l'immagine, determinemu u puntu neri.
3. Determinà ancu u puntu di biancu.
Risultatu:
4. Leggera leggermente l'intera foto mettendu un puntu in a curva nera (RGB) è trascinendu a sinistra.
Questu pò esse finitu, perchè a missione hè finita. A foto hè diventata assai più chiara è più chiara. Se vulete, pò esse tonificatu, dà più atmosfera è cumpletezza.
Lezione: Tonificendu una foto cù a carta di Gradient
Da sta lezione averu amparatu à rimuovere una foschia da una foto, cume si affina, è cume correggere i culori ponendu i punti bianchi è bianchi.