Carambis Cleaner 1.3.3.5315


Solu nantu à u nostru situ hà dighjà tenutu una bella quantità di diversi errori chì si presentanu in u prucedimentu di l'usu di iTunes. Oghje avemu parlà di un prublemu leggermente diversu, cusì quandu l'utente ùn falla micca l'installazione di iTunes in u computer da l'errore pop-up "U installatore hà ricunnisciutu errori prima di a cunfusione di iTunes".

Di solitu, ind'è a maggior parte di i casi, l'errore “Installer rilevatu prima di a cunfigurazione di iTunes” si verifica quandu si reinstalla iTunes in u vostru computer. Oghje avemu da pruponerà u second casu di un prublema simile - s'i iTunes ùn era ancu installatu nant'à u computer.

Se l'errore si faci quandu si reinstalla iTunes

In stu casu, cù un alto gradu di prubabilità, pudemu dì chì l'ordinatore hà installatu i componenti da a versione precedente di iTunes, chì suscitanu prublemi in u prucessu di stallazione.

Metudu 1: rimozione cumpleta di a vecchia versione di u prugramma

In questu casu, avete bisognu di cumminuà a rimozione di iTunes da u vostru computer, è à tutti i prugrammi addiziunali. Inoltre, i prugrammi devenu esse eliminati cun u metodo standard di Windows, ma usando u prugramma Revo Uninstakker. In più dettallu nantu à a rimozione cumuna di iTunes, avemu cuntatu in unu di i nostri articuli passati.

Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer

Dopu avete finitu di disinstallà iTunes, riavete u computer, è pruvate à reinstallà iTunes di novu scaricendu l'ultima versione di a distribuzione.

Scaricate iTunes

Metudu 2: Risturazione sistema

Se a vecchia versione di iTunes hè stata installata nant'à u vostru urdinatore micca tantu tempu, pudete provà à ripristinà u sistema, tornendu à u puntu in cui iTunes ùn hè ancu micca installatu.

Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"impostate u portu in a zona superiore diritta "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Recuperu".

Apertu a sezione "Running System Restore".

In a finestra chì si apre, s'ellu ci hè un puntu di runtornu adeguatu, selezziunu e inizià a prucedura di recuperu. A durata di a riparazione di u sistema dipende da quantu tempu hà fattu u puntu.

S'ellu ci hè l'errore quandu u primu installu iTunes

Se ùn avete mai installatu iTunes nantu à u vostru computer prima, allora u prublema hè un pocu più cumplicatu, ma pudete ancu trattà cù.

Metudu 1: eliminà i virus

Di norma, se u sistema hà problemi à stallà u prugramma, pudete suspettà attività virale.

In questu casu, avete da provà à eseguire a funzione di scanner in u vostru computer in u vostru antivirus, o aduprà a utilità di curà putente libera di Dr.Web CureIt, chì ùn solo scansione u vostru sistema attentamente, ma anche rimuovere tutte e minacce individuate.

Scaricate Dr.Web CureIt

Dopu avè disinfettatu cù buntà u computer, ripartite u sistema, è dopu ripresentà di prova di stallà iTunes in u computer.

Metudu 2: Impostazione di a compatibilità

Cliccate nant'à u installatore di iTunes cù u bottinu di dirittu di u mouse è in u menù contestuale apparutu, andate à "Pruprietà".

In a finestra chì si apre, andate in tab "Compatibilità"mettenu l'uccelli vicino à l'oggetto "Run u prugramma in modalità compatibilità"è dopu installà "Windows 7".

Salvà e cambiamentu è chjude a finestra. Ancu una volta, cliccate nantu à i file di installazione, cliccate u cliccate u cliccate u cliccate nant'à u menu selettivu, andate à "Run as administrator".

A soluzione più estrema per risolve i prublemi di stallazione di iTunes hè di reinstallà Windows. Se avete a pussibilità di riorganisci u sistema operativu, fate quessa a procedura. Se avete i vostri propri metodi per risolve l'errore "Installer l'errori prima di a cunfusione di iTunes" durante l'installazione di iTunes, dì noi in i commenti.