A temperatura di a scheda video hè l'indicatore principale chì deve esse monitoratu per totu u funziunamentu di u dispositivo. Se ignorate questa regula, pudete avè riscaldamentu di u chip graficu, chì pò necessariu micca solu u travagliu instabile, ma dinò u fallimentu d'un adattatore video assai cara.
Oghje avemu parlà di modi per monitorà a temperatura di una scheda video, sia software è quelli chì richiedenu equipagiu addizionale.
Vede ancu: Eliminate u surghere di a scheda video
Monitorà a temperatura di a scheda video
Come annunziatu in precedenza, monitoreremu a temperatura duie manere. U primu hè l'usu di prugrammi chì legenu l'infurmazioni da i sensori di u chip graficu. U secondu hè l'usu di un strumentu auxiliaru chjamatu un pirometru.
Metudu 1: prugrammi speciali
U lugiziale, cù u quale pudete misurà a temperatura, hè convenzionalmente divisu in dui categorie: l'infurmazione, permettendu solu di monitorà l'indicatori, è di diagnosticu, chì a prova di i dispositivi hè pussibule.
Unu di i rappresentanti di i prugrammi di a prima categoria hè l'utilità GPU-Z. Hè, aghjettu à l'infurmazioni nantu à a scheda video, cum'è u mudellu, a quantità di memoria video, a frequenza di u processore, dà dati nantu à u gradu di carica di i nodi di a scheda di video è a temperatura. Tutta quessa infurmazione pò esse trovata in a tab. "Sensori".
U prugramma ti permette di personalizà a mostra di valori minimali, massimi è medi. Se vulemu controllà nantu à a temperatura chì a scheda video si scalda à a piena carritta, allora in a lista di menu in menù a cumuna, selezziunate l'elemento "Show Highest Reading", esegui l'applicazione o u ghjocu è un pocu di tempu per travaglià o ghjucà. GPU-Z ripararà automaticamente a temperatura massima di a GPU.
Poi tali prugrammi includenu HWMonitor è AIDA64.
U lugiziale per testà e carte video ti permette di fà una lettura da u sensore di u processore graficu in temps reale. Cunsiderà a monitorazione in l'esempiu di Furmark.
- Dopu avè esitatu l'utile, cliccate nantu à u pulsante. "GPU stress test".
- Dopu, avete bisognu di cunfirmà a vostra intenzione in a finestra di avvertenza.
- Dopu tutte e azzioni cumincianu à pruvà in a finestra cù u benchmark, scherzosamente cunsideratu da l'utenti cum'è "bagagliu peluche". In a parte inferiore, si vedenu scala di cambiamenti di temperatura è u so valore. U monitoru deve cuntinuà finu chì u grafico si trasforma in una linea dritta, cioè a temperatura ùn smette di cresce.
Metudu 2: Pirometru
Non tutti i cumpunenti nantu à una scheda video di circuitu stampatu equipavu cù un sensore. Queste sò chips di memoria è sottosistema di energia. Tuttavia, questi nodi anu puru a capacità di emettà un quantu assai di calore sottu in carica, in particulare durante l'accelerazione.
Vede ancu:
Cumu overclocku una carta di grafica AMD Radeon
Cumu overclock a scheda video NVIDIA GeForce
Si pò misurà a temperatura di questi componenti cù l'aiutu di un strumentu auxiliaru - un pirometru.
A misurazione hè simplici: avete bisognu di attaccà u fasciu à i componenti di u bordu è piglià letture.
Avemu scontru dui modi per monitorà a temperatura di a scheda video. Ùn vi scurdate di monitorà u riscaldamentu di l'adattatore di grafica - questu vi permetterà di diagnosticà rapidamente u surghere è piglià e misure necessarie.