Abilita JavaScript in u navigatore Opera

A tecnuluzione JavaScript hè spessu usata per visualizà u cuntenutu multimediale di parechji siti. Ma, se i script di stu furmatu sò spentu in u navigatore, allora u cuntenutu rispettiva di risorse web ùn hè micca visualizatu nisuna. Amparemu cumu attivà u Script Java in Opera.

Generale JavaScript attivatu

Per abilità JavaScript, avete bisognu di andà à e preferenze di u navigatore. Per fà quessa, cliccate nantu à u logo di l'Opera in u angulu in alto a destra di a finestra. Questu mostrerà u menu principale di u prugramma. Selezziunà l'elementu "Impostazioni". Inoltre, ci hè una opzione per andà à e impostazioni di stu navigatore web ponendu basta à cliccà a combinazione di tasti in a tastiera Alt + P.

Dopu avè accettatu i parametri, andate in a sezione "Siti".

In a finestra di navigatore circà nantu à u blocu di e preferenze di JavaScript. Mette u switch in a "Permette l'esecuzione di JavaScript".

Cusì, aghjunghjemu l'esecuzione di stu scenario.

Abilita javascript per i siti singuli

Se avete bisognu di attivà JavaScript unicamente per i siti individui, dopu cambiate u passu à a posizione "Disable JavaScript execution". Dopu, cliccate nantu à u bottu "Gestisci esenzioni".

A finestra s'hè aperta duvule pudete aghjunghje unu o più siti nantu à i quali JavaScript funzionerà, malgradu e cundizioni generali. Inserite l'indirizzu di u situ, setate u cumportamentu à a posizione "Allow", è cliccate nantu à u bottu "Done".

Dunque, hè pussibule di permessu l'esecuzione di scritte JavaScript in siti singuli cù un divietu generale.

Comu pudete vede, ci sò dui modi per abilità Java in Opera: globale, è per i siti individui. A tecnulugia di JavaScript, malgradu e so capacità, hè un fattore abbastanza forti in a vulnerabilità di i computer ind'u l'intrudi. Ciò porta à u fattu chì certi utilizatori sò propensi à a seconda opzione per abilità l'esecuzione di script, ancu se a maggior parte di l'utente preferisce sempre u primu.