Cume per fà u monitoru di u sistema in Ubuntu


I router TP-Link dimustranu esse dispositivi low-cost è fiduciali in i utilizatori di l'attrezzatura di rete. Quandu sò fabbricati in fabbrica, i routers passanu da un cicculu di u firmware iniziale è di l'impostazioni predefinite per a comodità di i futuri pruprietari. È cumu si pò ripresentà e impostazioni di u router TP-Link per l'impostazioni di a fabbrica per mè?

Ripristina i parametri di u router di TP-Link

Hè postu, dopu una rapida configurazione di i parametri à l'iniziu di u funziunamentu, u router pò operà in modo continuu per anni à a casa è in l'uffiziu. Ma in a vita ci sò situazioni in cui u router per vari motivi cumincia à fà funziunamente, per esempiu, cume in un aggiornamentu furtunatu di fallimentu o una configurazione sbagliata di l'apparecchimentu da parte di l'utente. In tali casi, diventa necessariu ritornà à l'impostazioni di a fabbrica; puderà esse fatta aduprendu à tempu à parte a parte hardware è software di u router.

Metudu 1: Pulsante nantu à u casu

U modu più faciule, più veloce è accessibile per resettà a cunfigurazione di u router TP-Link à quellu installatu in fabbrica hè aduprà un bottinu speciale nant'à u casu di a dispositiva. Hè chjamatu "Reset" è hè situatu in u spate di u router. Questu pulsu deve esse tenu per più di cinque secondi, è u router riavanu cun u so impostazioni predefinite.

Metudu 2: Ripristina cù l'interfaccia web

Pudete tornà à u firmware di a fabbrica cù l'interfaccia web di u router. Avete bisognu di ogni computer o portatile cunnessu à u router cun un cavu RJ-45 o una rete wireless.

  1. Aprite un prublemu in u tippu di barra di indirizzu:192.168.0.1o192.168.1.1e ci spingimu Enter.
  2. Appare a finestra di autenticazione, inserisci u username è a password attuale. Per difettu, sò u listinu:admin. Pulsante "OK" o chiave Enter.
  3. Avendu passatu l'autorisazione, entremu in a configurazione di u router. In a colonna di sinistra, selezziunate l'elementu "Strumenti di sistema", vale a dire, andate in a configurazione di u sistema.
  4. In u menù drop-down truvemu u parametru "Defaults Factory"chì avemu cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse.
  5. A tab in prossima, cliccate nantu à l'icona "Ripristinare".
  6. In a piccula finestra apparsa confermiamo u nostru desideriu di resettà a configurazione di u router à quella di una fabbrica.
  7. U dispositiu cunfirisce un rimborsu di successu à e impostazioni predefinite è restanu solu aspettà finu u prucessu riavvi di u router di TP-Link hè finitu. Fatti!


Cusì, cum'è si pò vede, a resettà a regolazione di u router TP-Link per quelli di a fabbrica ùn hè micca difficiule, è pudete effettuà sta operazione cù u vostru dispositivo di rete in qualunque tempu. Avvicinà l'upgrade di firmware è a cunfigurazione di router responsabile è cun a dovuta attenzione, allora pudete evità parechji prublemi inutili.

See also: TP-Link router reload