Cume salvà i contatti di Android à u computer

Se avete bisognu di salvà i cuntatti da u telefuninu Android à un computer per un scopu o un altru scopu, ùn ci hè nunda di più faciule è per questo pudete aduprà sia u telefunu in sè sia l'account di Google se i vostri contatti sò sincronizzati cun Ci sò applicazioni di terze parti chì permettenu di salvà è edite i contatti in u vostru computer.

In sta guida, vi mostreraghju parechje maniere per esportà i vostri contatti Android, aprirli nantu à u vostru computer, è vi dirà cumu risolvi alcuni prublemi, di i quali u più cumunu hè a visualizzazione sbagliata di nomi (i geroglifici sò mostrati in i contatti salvati).

Salvà i cuntatti cù telefono

U primu metudu hè u più faciule - avete bisognu di u telefunu in altramentu, annantu à chì i contatti sò conservati (è, naturalmente, avete bisognu di un computer, perchè trasmittemu quest'informazioni).

Lanciate l'applicazione "Contatti", cliccate nantu à u pulsante di menu è selezziunate l'elemento "Importa / Esporta".

Dopu, pudete fà e seguenti azzioni:

  1. Importa da l'archiviazione - serve per importà contatti in un libru da un schedariu in memoria interna o in una carta SD.
  2. Esporta à l'archiviazione - tutti i contatti sò salvati in u schedariu vcf nantu à u dispositiu, allora pudete trasferisce à u computer in un modu praticu, per esempiu, cunnessu u telefonu à u computer via USB.
  3. Trasferisci i contatti visibili - sta opzione hè utile chì avete prima messu in rete un filtru in l'impostazioni (in modo chì ùn sia micca visualizzata tutti i contatti) è avete bisognu di salvà a computer solu quelli chì sò puri. Quandu sceglite questu articulu, ùn vi sarà micca richiestu di salvà u schedariu vcf in u dispositivu, ma spartite solu. Pudete sceglie Gmail è mandà stu schedariu a u vostru email (cumpresu u listinu inviatu da), e poi aprite in u vostru computer.

Cusì si riceve un file vCard cù i cuntatti salvati, chì pò aprire quasi tutte l'applicazioni chì funzionanu cù tali dati, per esempiu,

  • Contatti di Windows
  • Microsoft Outlook

Tuttavia, ci sò ancu prublemi cù questi dui prugrammi - I nomi russi di i cuntatti salvati sò visualizati cum'è geroglifici. Se lavori cù Mac OS X, allora ùn ci sarà questu prublema, pudete importavule facilmente questu file in l'applicazione di contatti nativi di Apple.

Risolve i problemi cù a codifica di i contatti di Android in un file vcf quandu importa à i contatti di Outlook è Windows

U vCard file hè un schedariu di testu in cui i dati di cuntattu sò stati rializati in un formatu speciale è Android salva stu schedariu in codifica UTF-8, mentre l'utili di Windows standard circentanu di aprirli in codifica di Windows 1251, per chì vedi i hieroglifici invece di u cirillicu.

Ci sò i seguenti modi per risolve u prublema:

  • Aduprà un prugramma chì capisce a codifica UTF-8 per importà contatti
  • Aggiungite tag speciali à u file vcf per dì Outlook o un altru prugrammu simile à propositu di a codificazione utilizata
  • Salvà u schedariu vcf in codifica Windows

Aghju chjoveru aduprà u terzu mezu cum'è u più faciule è u più veloce. È propongo à a so implementazione (in generale, ci sò parechje maniere):

  1. Scaricate u editor di testu Sublime Text (pudete una versione portatile chì ùn necessite micca stallazione) da u situ ufficiale sublimetext.com.
  2. In questo prugramma, aprite u schedariu vcf cù i cuntatti.
  3. In u menu, selezziunate File - Save with Encoding - Cyrillic (Windows 1251).

Fatto, dopu à questu accadimentu, a codifica di i contatti sarà quellu chì a maggior parte di l'applicazioni di Windows, cum'è Microsoft Outlook, percepiscenu adeguatamente.

Salvà i cuntatti in u vostru computer cù Google

Se i vostri contatti Android sò sincronizzati cù u vostru contu di Google (chì vi pruponi), pudete salvarli in u vostru computer in diversi formati accedendu à a pagina contatti.Google.com

In u menù di manca, cliccate "Più" - "Esporta". À u mumentu di scrittura di sta guida, quandu cliccate nantu à questu articulu, vi invitanu à aduprà e funzioni di esportu in l'anziana interfaccia di cuntatti di Google, è cusì spiegà ancu di più.

In cima di a pagina di contatti (in a vecchia versione), cliccate "Più" è selezziunate "Esporta". In a finestra chì si apre, hè necessariu specificà:

  • Chì i contatti da esportà - Suggeriscau di usà u gruppu Miu Contatti o solu i cuntatti selezionati, chì a lista Tutti i contatti contiene dati chì ùn avete micca bisognu avè bisognu - per esempiu, l'indirizzi email di tutti colui chì avete almeno una volta copiati.
  • U formatu per salvà i contatti hè a mo raccomandazione - vCard (vcf), chì hè supportata da quasi tutti i prugrammi per travaglià cù i cuntatti (eccettu per i prublemi cù l'encoding, chì aghju scrittu quì). D'altra parte, CSV hè ancu supportatu ovunque.

Dopu, cliccate "Esporta" per salvà u schedariu cù i cuntatti in u vostru computer.

Utilizà prugrammi di terze parti per esportà cuntatti Android

Ci sò parechje applicazioni gratuiti in u magazinu Google Play chì permettenu di salvà i vostri contatti in u nube, à un file o à un computer. Tuttavia, ùn vedu micca scrive nantu à elli: sò tutti pronti cum'è l'utili di l'urdinatori standard di Android è chì i vantaggi di aduprà tali applicazioni di terze parti mi parenu dubbi (a casu chì AirDroid hè veramente bè, ma permette di travaglià luntanu da solu cù i contatti).

Hè un pocu nantu à l'altri prugrammi: parechji produttori di smartphone di Android furnizanu u so propriu software per Windows è Mac OS X, chì permette, tra l'altro, salvà copie di backup di contatti o importarli in altre applicazioni.

Per esempiu, per Samsung hè KIES, per Xperia - Sony PC Companion. In i dui prugrammi, l'esportazione è l'importazione di i vostri contatti hè resetuta tantu semplice cum'è pò, allora ùn ci vole micca i prublemi.