Cosa hè Load Optimized Defaults in BIOS

Quasi tutti i utilizatori piglianu una configurazione selettiva o piena di BIOS. Allora, hè impurtante per molti di elli di sapè circa u significatu di una di e scelte - "Caricare i valori predefiniti ottimizzati". Cosa hè è perchè hè necessariu, littura in ulteriore articulu.

U scopu di l'opzione "Load Load Defaults" in BIOS

Cum'è prima o dopu, parechji di noi avemu bisognu di attivà u BIOS, adattendu alcuni di i so parametri in cunfurmia à e raccomandazioni di l'articuli o da a cunniscenza indipendente. Ma tali impostazioni sò assai luntanu da esse sempre riesciuti - perchè certi di elli puderebbenu causà chì u computer sia in custruisce in modu erratu o smette di travaglià cumunu, senza andà più lontanu di u risparmellu di schermi di a scheda madre o di u schermu POST. Per e situazioni in cui certi valori sò scelti in maniera sbagliata, ci hè a pussibilità di resettarli cumpletamente, è in duie variazioni simultaneamente:

  • "Caricate per impostazione predefinite di Fail-Safe" - l'usu di a configurazione di a fabbrica cù i parametri più sicuri à detrimentu di e prestazioni di PC;
  • "Caricare i valori predefiniti ottimizzati" (Chjamatu dinò "Caricate per impostazione predefinita") - stabilisce e impostazioni di fabbrica, ideali per u vostru sistema è assicurendu u megliu, stabile funziunamentu di u computer.

In u moderno BIOS AMI, hè situatu in a tabulazione "Salvà & Esce"pò avè un hotkey (F9 in l'esempiu sottu) è simile:

In l'opzione Premiu obsoleta hè situata un pocu altru. Sò situatu in u menu principale, chjamatu dinò cù una hotkey - per esempiu, in a screenshot sottu si pò vede chì u so hè attribuitu. F6. Pudete avè F7 o un altru chiave, o assente assai:

Dopu tuttu quellu di sopra, ùn hè micca prudente aduprà sta opzione senza una ragione; hè pertinente solu s'ellu ci hè qualchi prublemi in u travagliu. Tuttavia, se ùn pudete micca entrà in u BIOS, per resettà i parametri à u optimu, vi fate bisognu di nullu completamente in anticu cù altri metudi. Pudete amparà nant'à elli da u nostru articulu separatu - I Metodi 2, 3, 4 ti aiutanu.

Leggi più: Resettà i cunfusioni di u BIOS

Aspectu di u messagiu "Caricare i valori predefiniti ottimizzati" in Gigabyte UEFI

I possessuri di schede madri da Gigabyte ponu in continuu à scuntà una finestra di dialogo chì porti u testu chì seguita:

U BIOS hè statu ripartitu - Per piacè decidite cumu si cuntene

Caricare i valori predefiniti ottimizzati poi avviare
Caricate i valori predefiniti ottimizzati, allora riavete
Entrate in BIOS

Ciò significa chì u sistema ùn pò avè l'iniziu cù a configurazione attuale è dumanda à l'utente chì pò definisce e configurazione di u BIOS ottimu. Quì a scelta di a opzione 2 hè preferibile - "Caricare i valori predefiniti ottimizzati poi riavvi"Tuttavia, questu micca sempre porta à un scaricamentu successu, è in questo casu ponu esse parechje ragioni, u più spessu sò hardware.

  • A batteria di a scheda madre si hè seduta. U più spessu, u prublema hè caratterizatu per cumincendu u PC, cumincendu dopu a selezzione di i parametri ottimali, ma dopu à u fermu è poi accenderà (per esempio, u ghjornu dopu), l'immagine si ripete. Questu hè u prublema più faciule chì pò esse risoltu cù l'acquisto è l'installazione di un novu. In principiu, u computer pò ancu travagliare stu modu, parò, cù una putenza successiva dopu à u tempu di inattività, duvule almeno qualche ora duverà di fà i passi descritti sopra. A data, l'ora, è ogni altra impostazione di u BIOS torna à l'impostazione predefinita ogni volta, compresi i responsabili d'overclocku a scheda video.

    Pudete rimpiazzarlo secondu l'infurmazioni di u nostru autore, chì hà descrittu stu prucessu, partendu da u mumentu in cui una nova batteria hè selezionata.

  • Leggi ancu: Sostitu a batteria nantu à a scheda madre

  • Problemi cù RAM. U malfunzionamentu è l'errori in RAM ponu esse una ragione per chì ricevi una finestra cù opzioni di boot da UEFI. Pudete testà per prestazione radicalmente - stallendu altre pignattelli nantu à a scheda madre o aduprà programmaticamente cù u nostru articulu sottu.
  • Per di più: cumu per verificà a memoria operativa per a prestazione

  • A alimentazione difettosa. L'alimentazione di tensione debita o errata funziunata spessu diventa spessu una fonte d'aspettu costante di u requisitu di carregà i parametri ottimali di BIOS. U so cuntrollu manuale ùn hè micca sempre u più semplice cum'è RAM, è micca ogni utente pò fà. Allora, si consiglia di contattà u centru di serviziu per a diagnostica, o sì avete abbastanza cunniscenza è un PC libaru, verificate l'unità in un altru computer, è ancu cunnessu l'unità di tensione di u secondu computer à u vostru.
  • Versione obsoleta di BIOS. Se u missaghju hè apparatu dopu installazione di un novu componente, di solitu un mudellu mudernu, a versione attuale di u BIOS pò esse incompatibile cun questu hardware. In una tale situazione, vi fate bisognu di aggiornà u so firmware à l'ultime. Chì questu ùn hè micca una operazione facili, ci vole à fighjà attenti quandu si esegue l'azione. Inoltre, cunsiglii di leghje u nostru articulu.
  • Leggi ancu: l'aggiornamentu di u BIOS in a scheda madre Gigabyte

    In st'articulu, avete amparatu ciò chì significa l'opzione. "Caricare i valori predefiniti ottimizzati"quandu ci vole à esse adupratu è perchè apparisce cum'è una finestra di dialogu UEFI per l'utenti di e motherboard Gigabyte.