Cume creare un punto di riparazione di u sistema Windows 10 (in mode manual)

Salutu!

Ùn pensate micca à i punti di riparazione finu chì ùn perdite micca tutti i dati à u mumentu una o ùn fate pervassi cù a messa in opera di un novu Windows per parechje ore. Questu hè a realtà.

In generale, assai spessu, quandu installà qualchi prugrammi (piloti, per esempiu), ancu Windows hà uferisce di creà un puntu di riparazione. Parechji sò trascurati, ma in vanità. Intantu, per creà un puntu di riparazione in Windows - avete bisognu di passà solu pochi minuti! Mi piacerebbe parlà di questi minuti, chì vi permettenu di risparmi ore, in stu articulu ...

Nota! A creazione di punti di ripristinamentu sarà mostrata in l'esempiu di Windows 10. In Windows 7, 8, 8.1, tutte e azzioni sò eseguite in u listessu modu. À propositu, oltre à creà punti, pudete ricorrerà à una copia piena di a partizione di sistema di u discu duru, ma pudete truvà nantu à st'articulu:

Crea un puntu di riparazione - manualmente

Prima di u prucessu, hè bramatu chiusu i prugrammi per l'aggiornamentu di i driver, vari prugrammi per a prutezzione di l'OS, antivirusi, etc.

1) Vai à u Pannellu di Cuntrollu di Windows è aprite a sezione chì seguita: Pannellu di cuntrollu Sistema e Sistema di Sicurezza.

Foto 1. Sistema - Windows 10

2) Successivamente, in u menù di manca, avete bisognu di aprite u ligame "Prutezzione di u sistema" (vede a foto 2).

Foto 2. Prutezzione di u sistema.

3) A tabulazione "Protezzione di u Sistema" deve aprà, in cui i vostri dischi saranu elencati, à l'opposizione di ognunu, ci sarà una marcata "disabilita" o "attivata". Benintesa, opposta à u drive nantu à u quale avete installatu Windows (hè marcatu cù una icona caratteristica ), deve esse "attivatu" (se non, pone questu in l'impostazioni di i parametri di recuperu - u bottinu "Configure", vede a foto 3).

Per creà un puntu di riparazione, selezziunate u discu sistema è cliccate nantu à u pulsante di creazione di puntu di riparazione (foto 3).

Foto 3. Proprietà di u sistema - crea un puntu di riparazione

4) Poi, avete bisognu di specificà u nomu di u puntu (forse qualcunu, scrive per chì pudete ricordà, ancu dopu un mese o dui).

Foto 4. Nome di u Punto

5) Successivamente, u prucedimentu di a creazione di un puntu di ripristina principia. Di solitu, u puntu di riparazione hè creatu abbastanza rapidamente, in media 2-3 minuti.

Foto 5. U prucessu di creazione - 2-3 minuti.

Nota! Un modu ancu più faciule per truvà un link per creà un puntu di riparazione hè cliccà nantu à a "Lupa" accantu à u bottinu START (in Finestra 7, sta stringa di ricerca hè situata in START'e) è inserisci a parola "dot". Inoltre, à mezu à l'elementi trovati, ci sarà un ligame preziosu (vedi a foto 6).

Foto 6. Ricerca di un link à "Crea un puntu di ripristinamentu".

Cume ripristinà Windows da un puntu di riparazione

Ora operazione inversa. Altrimenti, perchè creà punti se ùn li usanu mai? 🙂

Nota! È impurtante notà chì stallà (per esempiu) un prugramma o un driver fallitu chì era statu registratu in autoluad è impedisce a Windows di avviare normalmente, ripristinendu u sistema, vi restituite a configurazione di l'OS (i piloti anziani, i prugrammi precedenti in autolad), ma i prugrammi di prugramma restanu nantu à u vostru discu rigiu. . Hè u sistema hè restituitu, e so impostazioni è prestazioni.

1) Aprite u Pannellu di Cuntrollu di Windows à u seguitu indirizzu: Pannello di cuntrollu Sistema e Sistema di Sicurezza. Dopu, a sinistra, aprite u ligame "Protezione di u sistema" (se ci sò difficoltà, veda Foto 1, 2 sopra).

2) Poi selezziunate u discu (sistema - icona) è premete u pulsante "Riprova" (vede a foto 7).

Foto 7. Ripristinà u sistema

3) Successivamente, si vedi una lista di punti di cuntrollu trovata, à a quale u sistema pò esse rimborsatu. Quì, attenti à a data di creazione di u puntu, a so descrizione (ie, davanti à ciò chì cambia u puntu hè statu creatu).

Hè impurtante!

  • - In a descrizione pò scunfighje a parola "Critica" - ùn teme micca, perchè à volte Windows molla i so aggiornamenti.
  • - Fate attenzione à e date. Ricurdate quandu u prublema hà principiatu cù Windows: per esempiu, 2-3 ghjorni fa. Cusì avete bisognu di sceglie un puntu di riparazione, chì hè statu fattu almeno 3-4 ghjorni!
  • - Per cunnoscia, ogni puntu di riparazione pò esse analizzatu: vale à dì, per vede chì prugrammi affette. Per fà quessa, selezziunate solu u puntu desideratu, è cliccate nantu à "Cercà i prugrammi affettuati".

Per ripristinà u sistema, selezziunu u puntu desideratu (à chì tuttu hè andatu per voi), è cliccate nantu à u bottinu "prossimu" (vede a foto 8).

Foto 8. Selezziunu un puntu di riparazione.

4) Successivamente, una finestra si vede cù l'ultimu avvertimentu chì u computer sarà ripristinatu, chì tutti i prublemi debbenu esse chjusi, i dati saranu salvati. Seguitate tutte e ste raccomandazioni è cliccate "prontu", u computer riparte è u sistema hè restituu.

Foto 9. Prima di a restaurazione - l'ultima parola ...

PS

Oltre à i punti di ripresa, aghju raccomandatu à volte di fà copie di documenti impurtanti (corsi, diplomi, documenti di lavoro, foto di famiglia, video, ecc.). Hè megliu per cumprà (distribuiscia) un discu separatamente, un drive flash (è altri media) per tali scopi. Chiunque ùn venga ancu cù questu ùn pò micca nemmenu immaginare quante domande è richieste da trascorrere almenu un pocu di dati nantu à un argomentu simile ...

Hè tuttu, bona fortuna à tutti!