Microsoft Edge hè un pruduttu novu, cun boni prestazioni è funzionalità. Ma senza prublemi in u so travagliu ùn hà fattu. Un esempiu hè quandu u navigatore ùn principia micca o hè acceso assai lentamente.
Scaricate l'ultima versione di Microsoft Edge
Cume di risolve i prublemi cù u lance di Microsoft Edge
In cunsultazione di i tentativi di ripristinà u navigatore in Windows 10, i novu prublemi pò apparìre. Dunque, avete bisognu di esse estremamente attenta quandu seguite e istruzioni è, in ogni casu, crei un puntu di riparazione di Windows.
Metudu 1: Rimozione di resti
Prima di tutti, i prublemi chì esistenu Edge ponu nascià per via di i resti cumulati in forma di storia di visite, cache di pagina, etc.
- Aprite u menu è andate à "Impostazioni".
- Eccu, cliccate nantu à u pulsante "Sceglite ciò chì purtà".
- Marcate i tipi di dati è cliccate "Cancella".
Se u navigatore ùn aprite micca, allora u prugramma CCleaner arriva à u salvu. In a sezione "Pulizia"ci hè un blocu "Microsoft Edge"induve pudete ancu marcà gli elementi necessarii, è poi principiate a pulizia.
Per piacè, avete a notazione chì e altre applicazioni da a lista saranu pulitanu, ancu se ùn deselezziunate u so cuntenutu.
Metudu 2: Sguassà u directory di impostazioni
Quandu puru rimuovere pulu non aiuta, pudete provà à sguillà u cuntenutu di a cartella cù e scelte Edge.
- Accende la visualizzazione di cartelle e carti nascosti.
- Seguitate sta strada:
- Trova e elimina u cartulare "MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe". Finutu da ci hè una prutezzione di u sistema, ci vole à aduprà l'utilità Unlocker.
- Rinviate u computer è ùn vi scurdate micca di nascurà e cartelle è i file.
C: Utenti Nome d’App Appata Data
Attentu! Durante a procedura, tutti i segnalibri saranu cancellati, a listessa per a lettura sarà cancellata, e l'impostazioni saranu ripristinate, etc.
Metudu 3: Crea una nova account
Un'altra soluzione à u prublema hè di creà un novu account in Windows 10, chì avrà Microsoft Edge cù i paràmetri iniziali è senza alcun ritardu.
Leggi più: Creà un novu utente in Windows 10
Hè vera, stu approcciu ùn sarà micca pratice per tutti, perchè di aduprà u navigatore duverà passà per un altru account.
Metudu 4: Rinstalla u navigatore per via di PowerShell
Windows PowerShell permette di gestisce applicazioni di sistema, chì hè Microsoft Edge. Tramite sta utilità, pudete risturme cumpletamente u navigatore.
- Trovate PowerShell in a lista di applicazioni è fate cume amministratore.
- Firmà u comando:
cd C: Utenti Utente
Induve "Utente" - u nomu di u vostru contu. Cliccate "Enter".
- Oghji Marted in u seguitu comando:
Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppXManifest.xml" -Verbose}
Dopu, Microsoft Edge deve esse ripisatu à u so statu originali, cume quandu avete principiatu per primu sistema. È s'ellu hà travagliatu allora, travaglia avà.
I sviluppatori travagliani senza stanciu per risolve i prublemi cù u navigatore Edge, è cù ogni aggiornamentu, a stabilità di u so travagliu hè ancu migliorata. Ma per un qualchì motivu hà smintatu di funzionà, pudete sempre pulì a detritta, cancellate u cartulare di l'impostazioni, cuminciate a uttene cù un altru account o restauri completamente da PowerShell.