Lingoes 2.9.2


Natural Color Pro hè un prugramma chì furnisce a capacità di adattà e impostazioni di u monitoru è di salvarle in profili ICC.

Tipi di impostazioni

U software hà duie tippi di impostazioni - monitorà a calibrazione è l'impostazione di u profili di culore. La calibrazione pò esse eseguita ancu in dui modi: di basa è avanzata.

U prugramma pò travaglià cù dui monitor LCD è CRT.

Modu di basa

In u mode di basa, i parametri chì seguitanu sò configurati:

  • Brightness. U prugramma offre usando u menu di u monitor per adattà a visualizzazione ottimale di l'immagine di test.

  • Quandu regolate u cuntrastu, bisogna avè a visibilità di tutti i cerchi bianchi.

  • Hè ancu pruposta per sceglie u tippu di stanza in cui u monitoru hè situatu - spazii residenziali o spaziali.

  • U passu chì seguitu hè di determinà u tipu di illuminazione. A scelta di lampadine incandescenti, luci fluorescenti è luce.

  • Un altru parametru hè l'intensità di luce. Pudete sceglie da cinque livelli, vicinu à chì u valore di luce hè indicatu in suites.

  • A l'ultima tappa, a finestra di prugramma mostra i dati di l'impostazioni è un suggerimentu per salvà questi parametri in u cartu di formatu ICM.

Modu avanzatu

Questu modu differtu da u basi, in presenza di impostazioni di gamma supplementari. Natural Color Pro viulenta trè quadri di prova è cursori per cambià valori. U segnu di un ambientu perfettu - tutti i campi di test avè u listessu culore. Queste azzioni sò fatti per ogni canale RGB separatamente.

CDT è LCD

E differenze in l'impostazioni di i monitoru cù un tubu di razzi catodici è LCD sò differenti in chì i circondi neri sò usati per adattà a luminosità è u cuntrariu di u primu.

Impostazioni di u profili di culore

Questa impostazione ti permette di impostà i valori gamma RGB per u profilu di culore selezionatu. Cume una riferenza, pudete usà sia l'immagine incastunata sia qualsiasi altra immagine scaricata da u discu duru.

Virtues

  • Capacità di adeguà a luminosità, u cuntrastu è a gamma di u monitor;
  • Modificà i profili di culore;
  • U usu libre.

Inconvenienti

  • Un'interfaccia inglese.

Natural Color Pro hè un prugrammu simile ma efficace per calibrà u vostru monitoru è adattendu i profili di culore da aduprà in altre applicazioni o stampanti. L'utunii dispunibili in u so arsenale sò u minimu necessariu per configurà correttamente a visualizzazione di tinte nantu à u schermu è quandu stampate documenti.

Scaricate Natural Color Pro gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Quickgamma Monitor Calibration Software Color Style Studio Adobe gamma

Share l'articolo in reti sociali:
Natural Color Pro - un prugramma prughjettu per l'impostazioni di base di i parametri di u monitor: gamma, luminosità è u contrastu, è mudificà i profili di culore.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: SAMSUNG
Costu: Free
Dimensione: 34 MB
Lingua: inglese
Versione: 2.0.0.0