Cumu cambià u culore di Windows Windows 10

In e versioni originali di Windows 10, ùn ci era micca funzioni chì ti permettenu di cambià u culore di sottu o di u tittulu di a finestra (ma pudianu esse fatta cù l'editor di registru); attualmente, in l'aggiornu di Windows 10 Creators, tali funzioni sò prupontute, ma sò piuttostu limitate. Ci sò ancu prugrammi di terze parti per travaglià cù i culori di Windows in u novu OS (tuttavia, sò ancu abbastanza limitati).

Di seguito - dettagli nantu à cumu cambià u culore di u titulu di a finestra è u culore di fogliu di e finestre in diversi modi. Vede ancu: Windows 10 temi, Cumu cambià a dimensione di fonti di Windows 10, Cumu cambià i colori di cartella in Windows 10.

Cambia u culore di a barra di titulu di Windows 10

Per cambià u culore di a finestra attiva (l'impostazione inattiva ùn hè micca applicata, ma vorrà questu dopu), oltre à i so limiti, segui sti passi simpli:

  1. Andate à l'impostazioni di Windows 10 (Start - l'icona di ingranaggi o i tasti Win + I)
  2. Selezziunate "Personalization" - "Colors".
  3. Selezziunu u culore desideratu (per aduprà u vostru, cliccate nantu à l'icona più accantu à "Colore ulteriore" in a selezzione di culori, è sottu includite a opzione "Mostra u culore in u titulu di finestra", pudete ancu applicà culore à a barra di task, menu di inizio è area di notificazioni.

Fatto - ora tutti l'elementi selezionati di Windows 10, inclusu i tituli di finestra, avranno u culore sceltu.

Nota: se in a stessa finestra di configurazione in cima, abilite l'opzione "Selezzione automatica di u culore di fondo", allora u sistema seleziona u culore primariu medio di u vostru sfondi come culore di design per le finestre è altri elementi.

Modificà a priorità di a finestra in Windows 10

Un'altra domanda chì si chjama spessu hè cumu cambià u sfondo di una finestra (a so culore di fondo). In particulare, alcuni utilizatori anu difficiuli di travaglià in Word è altri prugrammi d'ufficiale nantu à un fondo bianco.

I cambiamenti di u prughjettu pratici integrati in Windows 10 ùn sò micca, ma, se hè necessariu, pudete aduprà i metudi seguenti.

Modificheghja u culore di u fondu di a finestra cù e l'impostazioni di u cuntrastu alto

A prima opzione hè di aduprà l'impostazioni integrate per i temi cun un grande cuntrastu. Per accede à elli, pudete andà à Opzioni - Funzioni speciali - Alto cuntrastu (o cliccate "Opzioni cuntrastu altu" in a pagina di a configurazione di culore discusse in alto).

In a finestra di opzioni di sughjettu cuntrastu bè, cliccendu nantu à u culore di Sfondu pudete sceglie u vostru culore di fondo per Windows 10 finestre, chì sarà applicatu dopu cliccendu u bottinu Applica. Risultatu apprimiatu possibile - in u screenshot sottu.

Purtroppu, stu metudu ùn permette micca di toccà solu u sfondo, senza cambià l'apparenza di l'altri elementi di a finestra.

Usendu u Classic Panel Panel

Un altru modu per cambià u culore di u background di a finestra (è l'altri culori) hè un utilità di pannelli Classic Colour di terze parti, dispunibule da scaricà nantu à u situ di u sviluppatore WinTools.info

Dopu avè principiatu u prugramma (quandu hè principiatu, vi verrà dumandatu di salvà l'impostazioni attuali, vi raccomando per fà quì), cambia u culore in l'elementu "Finestra" è cliccate Applica in u menu di u prugramma: sarete disconnu, è dopu à l'entrata successiva i parametri saranu applicati.

U svantaghju di stu metanu hè chì non tutte e windows cambiate culore (cambià altri culori in u prugramma funziona dinò selettivamente).

Hè impurtante: I metudi descritti sottu travaglianu in a versione di Windows 10 1511 (è eranu i solu), a performance in versioni recenti ùn hè stata testata.

Adatta i vostri culori per a decorazione

Malgradu u fattu chì a lista di i culori dispunibili in l'impostazioni sia abbastanza larga, ùn copre micca tutte le opzioni possibili è hè prubabile chì qualchissia vulhje à sceglie u so culore di finestra (neri, per esempio, chì ùn hè micca listatu).

Questu pò esse fattu in un modu è mezu (da chì a seconda opere molto stranamente). Prima di tutti - aduprà l'editor di registru Windows 10.

  1. Avviate l'editor di registru premendu i tasti, digitendu regedit in a ricerca è cliccanu nantu à elli in i risultati (o usando i tasti Win + R, digitendu regedit in a finestra "Run").
  2. In u editore di u registru, andate à SOFTWARE HKEY_CURRENT_USER Microsoft Windows DWM
  3. Prestu attenzione à u parametru AccentColor (DWORD32), dopu cliccate nantu à chjuca.
  4. In u campu "Valore", inserite u codice di culore in esadecimale. Où possu avè stu codice? Per esempiu, e palette di parechji editori grafici ne mostranu, è pudete aduprà u serviziu in ligna colorpicker.com, ancu quì ci vole à tene in contu alcune delle sfumate (sottu).

In un modu stranu, ùn tutti i culori travaglianu: per esempio, neri, per chì u còdice hè 0 (o 000000), ci vole à aduprà qualcosa di simu 010000. È questu ùn hè micca l'unica opzione chì ùn pudemu micca fà di travaglià.

Inoltre, per mè puderia capisce, BGR hè adupratu cum'è codice di culore, è micca RGB - ùn importa micca chì aduprà nero o a scala di grigi, tuttavia, se hè qualcosa “di culore”, allora tu duverà scambiu duie numeri estremi. Hè cusì, se a palette mostra u codice di culore FAA005Allora, per uttene u culore aranciu di a finestra, duverete entrà 05A0FA (Hà pruvatu ancu à mostra in a foto).

I cambiamenti di culore sò applicati immediatamente: basta rimuovere u focu (cliccate nantu à u desktop, per esempiu) da a finestra è poi tornà induve di nuovo (s'ellu ùn funzeghja, logà e log in).

U secondu metudu, chì cambia culori ùn hè micca sempre previzibile è qualchì volta ùn hè micca per ciò chì hè necessariu (per esempio, u culore diveru si applica solu à i bordi di a finestra), più cause di u frenu di l'urdinatore - aduprate l'applet di u pannellu di controllo nascosto in Windows 10 (apparentemente, u so usu in U novu OS ùn hè micca raccomandatu).

Pudete lanciari cun pressione di i tasti Win + R di a tastiera è di tippingà rundll32.exe shell32.dll, Control_RunDLL desk.cpl, Advanced, @ Advanced Fate un clic su Enter.

Dopu à ciò, regolate u culore cume avete bisognu è cliccate "Salva modifiche". Cumu aghju dettu, u risultatu pò differisce da ciò chì avete attesu.

Cambia u culore di una finestra inattiva

Per difettu, e finestre inactive in Windows 10 restanu bianchi, ancu se si cambianu culori. Tuttavia, pudete fà u vostru culore per elli. Andate in u editore di u Registro di sistema, cum'è descrittu sopra, in a stessa sezione SOFTWARE HKEY_CURRENT_USER Microsoft Windows DWM

Cliccate nantu à u latinu dirittu di u pulsante destro di u mouse è selezziunate "New" - "Parametro DWORD 32 bit", allora stabilisci u nome per AccentColorInactive e dopu cliccate nantu à sta. In u campu di valori, specificate u culore di a finestra inattiva in a stessa manera cum'è descritta in u primu metru di selezzione di culori aleatori per Windows 10.

Istruzione di video

À a fine - un video chì mostra tutti i punti principali spessi sopra.

A mo parè, hà descrittu tuttu ciò chì hè pussibule nantu à stu tema. Speru per alcuni di i mo lettori l'infurmazioni saranu utili.