Recuperazione di i schedari di sistema in Windows 7

Una di e ragioni per u funzionamentu sbagliatu di u sistema o l'impussibilità di lanciatu à tutti hè dannatu per i file di sistema. Scurdà i vari modi per ripristinarli in Windows 7.

Metodi di recuperu

Ci hè parechje cause di dannu à i file di sistema:

  • Difettu di u sistema;
  • Infezione virale;
  • Installazione sbagliata di l'aggiornamenti;
  • Effetti secondari di prugrammi di terze parti;
  • L'arrestazione brusca di u PC da una mancanza di tensione;
  • L'azione di l'utente.

Ma per ùn dà micca un malfunamentu, hè necessariu scuntà e so conseguenze. U computer ùn pudete micca funziunà cumplettamente cù i file di sistema danneggiati; perchè hè necessariu eliminà u malfunzionamentu indettu quandu prima. Hè vera, u dannu chjamatu ùn significa micca chì u computer non principia micca. Spessu, questu ùn apareghja micca solu è l'usu hè ancu suspettatu per un certu tempu chì qualcosa hè male in u sistema. Dopu, esamineremo in dettaglio i vari modi per ripristinà elementi di sistema.

Metudu 1: Scansiona l'utilità SFC cù a "Linea di comando"

Windows 7 hà una utilità chjamata SfcU scopu direttu hè di precisamente di verificà u sistema per a presenza di file danneggiati è a so ristrutturazione successiva. Si principia à traversu "Linea di cumandamentu".

  1. Cliccate "Start" è andà à a lista "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard ".
  3. Trova l'oggetto in u cartulare apertu. "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM) e selezziunate a opzione di avvallazione cù diritti di amministratore in u menù contestuale visualizatu.
  4. Si duverà "Linea di cumandamentu" cun autorità amministrativa. Inserite l'espressione quì:

    sfc / scannow

    Attributu "scannow" Hè necessariu entrà, cum'è si permette non solu di verificà, ma dinò ripristinare i file quandu si scopra u dannu, chì hè ciò chì avemu bisognu. Per fà u serve l'utilità Sfc cliccate Enter.

  5. U sistema sarà scannatu per a curruzzione di i file. A percentuale di a missione sarà visualizzata in a finestra attuale. In un eventu di un difettu, l'oggetti sarà ripristinatu automaticamente.
  6. Se i schedari mancati o mancanti ùn sò micca rilevati, dopu a scansione hè finita in "Linea di cumannu" Un missaghju corrispondente sarà visualizatu.

    Se un messaghju si vede chì i prublemi di prublemi sò stati rilevati, ma ùn pò esse ripristinati, in questu casu, riavuta u computer è accede à u sistema. "Modu sicuru". Poi ripetite a scansione è a procedura di riparazione cù a utilità. Sfc esattamente cum'è descrittu sopra.

Lezione: Scansione di u sistema per a integrità di i file in Windows 7

Metudu 2: SFC Utility Scan in Recovery Environment

Se u vostru sistema ùn sia ancu eszitu "Modu sicuru"in questu casu, pudete risturà i file di sistema in l'ambiente di recuperu. U principiu di sta procedura hè assai simule à e azzioni in Metudu 1. A principale differenza hè chì in più di introduce u cumandamentu di u lanciu di l'utilità Sfc, ci vole à specificà a partizione nantu à a quale u sistema operativu hè installatu.

  1. Subitu dopu avè accesu u computer, aspittendu u segnali sonicu caratteristicu, avvisendu u lancimentu di u BIOS, cliccate nantu à a tasta F8.
  2. U menu di selezzione di tipu di partenza si apre. Aduprà e frecce "Up" è "Giù" nant'à u tastieru, muvine a selezzione à l'elemento "Risoluzione di i problemi ..." è cliccate Enter.
  3. L'ambiente di recuperu d'OS parte. Da a lista di opzioni aperte, andate à "Linea di cumandamentu".
  4. Si apre "Linea di cumandamentu", ma à u cuntrariu di u metudu precedente, in a so interfaccia avemu da entrà una espressione leggermente diversa:

    sfc / scannow / offbootdir = c: / offwindir = c: windows

    Se u vostru sistema ùn hè micca in una partizione C o hà un altru modu, invece di a lettera "C" avete bisognu di specificà a situazione attuale di u discu locale è invece di l'indirizzu "c: Windows" - una strada adatta. À propiu sì, u listessu cumandamentu pò esse adupratu se vulete risturà i file di sistema da un altru PC connectendu u discu duru di u computer di prublemi à questu. Dopu avè inseritu u cumandamentu, presse Enter.

  5. A procedura di scansione è di restaurazione cumincerà.

Attentu! Se u vostru sistema hè tantu dannatu chì l'ambiente di recuperu ùn sia micca accunsentitu, allora in questo casu, log in a per stallà u computer cù u discu di stallazione.

Metudu 3: Punto di ripresa

Pudete puru restituisce i schedari di sistema passendu u sistema à u puntale di rinnuvamentu precedentemente furmatu. A situazione principale di sta procedura hè a presenza di un puntu cusì chì era creatu quandu tutti i elementi di u sistema eranu intatti.

  1. Cliccate "Start"E dopu à traversu l'iscrizzione "Tutti i prugrammi" vai à u cartulare "Standard"cum'è descritta in Metudu 1. Aprite u cartulare "Servizio".
  2. Cliccate nantu à u nome "Ripristinà sistema".
  3. Apre un strumentu per rinnimà u sistema à u puntu precedente creatu. In a finestra di partenza, ùn avete micca bisognu di fà nulla, cliccate nantu à un articulu "Prossimu".
  4. Ma e azzioni in a prossima finestra saranu u più impurtante è cruciale passu in sta procedura. Quì ci vole à sceglie da a lista u puntu di riparazione (s'ellu ci hè parechji) chì hè statu creatu prima chì avete notatu un prublema in u PC. Per avè a varietà massima di scelte, selezziunate a casella. "Mostra altri ...". Allora selezziunate u nomu di u puntu chì hè adatta per l'operazione. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  5. In l'ultima finestra, basta à verificare i dati, se necessariu, è cliccate "Fatti".
  6. Poi aprite una finestra di dialogo in a quale vo vulete confermà e vostre azioni, cliccando "Sì". Ma davanti à elli, vi avviutu di fermà tutte e applicazioni attivi in ​​modo chì i dati cù i quali u travagliu ùn vanu micca persa per un riavevu di sistema. Ricurdate dinò chì, s'ellu si esegue a procedura in "Modu sicuru"quì, in questo casu, ancu dopu u prucessu hè finitu, se hè necessariu, i cambiamenti ùn saranu micca annullati.
  7. Dopu à quessa, u computer si riavanu è cumincerà a prucedura. Dopu à a so chjama- zione, tutti i dati di sistema, inclusi i file di l'OS, saranu ripresentati à u puntu selezionatu.

Sì ùn pudete micca inizià u computer in a manera usuale oa traversu "Modu sicuru", allora a procedura di rimborsu pò esse effettuata in l'ambiente di recuperu, a transizione à a quale hè statu descrittu in dettu quandu considerà Metudu 2. In a finestra chì si apre, selezziunate l'opzione "Ripristinà sistema", è tutte e altre azioni sò necessarie per esse eseguite cum'è per u rollback standard cun chì avete littatu sopra.

Lezione: Risturazione sistema in Windows 7

Metudu 4: Recuperazione manuale

U metudu di recuperu manualu di file hè raccomandatu di esse utratitu solu se tutte l'altre opzioni di azzioni ùn aiutanu.

  1. Prima ci vole à determinà in quale objettu ci hè dannatu. Per fà quessa, scansite l'utilità di u sistema. Sfccum'è spiegatu in Metudu 1. Dopu u missaghju nantu à l'impussibilità di ripristinà u sistema hè visualizatu, vicinu "Linea di cumandamentu".
  2. Usendu u pulsante "Start" vai à cartula "Standard". Eccu, cerca u nomu di u prugramma Notepad. Fate un clicu PKM e sceglite una corsa cù privilegi di amministratore. Questu hè assai impurtante, chì altrimenti ùn puderete micca aprà u schedariu necessariu in questu editor di testu.
  3. In l'interfaccia aperta Notepad cliccate "File" è dopu sceglite "Apertu".
  4. In a finestra di l'apertura di l'oggetto, spostati nantu à u caminu chì seguite:

    C: I Loghi di Windows CBS

    In a lista di selezzione di tippu, assicuratevi di sceglie "Tutti i File" invece di "Documentu Text"sì altrimenti, ùn vedenu micca solu l'elemento desideratu. Poi marca l'oggetto visualizzato chjamatu "CBS.log" e premete "Apertu".

  5. L'informazione di u testu da u lugghjettu currisariu sarà aperta. Ci hè di l'infurmazione nantu à l'errori scuppati da u cuscinu di l'utilità. Sfc. Truvà u documentu chì u tempu currispondi à a chjama di a scansione. U nome di l'oggetto mancante o problematicu sarà visualizatu quì.
  6. Avà avete bisognu di piglià a distribuzione di Windows 7. E 'megliu ad aduprà u discu di stallazione da u quali era installatu u sistema. Scatippa u so cuntenutu à u discu duru è truvà u schedariu chì vulete recuperà. Dopu, principiatu u computer di prublema da u LiveCD o di LiveUSB è ripiglià l'oggetto estratu da u kit di distribuzione di Windows in u cartulare ghjustu.

Comu pudete vede, pudete ripristinà i schedari di sistema aduprendu l'utile SFC appositamente progettatu, è applicendu a procedura globale per rimborsà u so OS à u puntu precedente. L'algoritimu per funziunà queste operazioni dipende ancu sì chì pudete eseguire Windows o avete bisognu di risolve i problemi cù l'ambiente di recuperu. In più, a sustituzione manuale di l'eventi dannati da u kit di distribuzione hè pussibule.