I archivi archivati occupanu assai più spaziu nantu à u discu duru di un computer, è “mangianu” menu u trafficu durante a trasmissione per Internet. Ma, purtroppu, non tutti i prugrammi ponu leghje file da l'archive. Dunque, per travaglià cù i file, bisogna prima decuprimerli. Amparemu cumu unzipà l'archiu cù WinRAR.
Scaricate l'ultima versione di WinRAR
Spacchiatu l'archive senza cunfirmazione
Ci sò dui opzioni per u disimballu archivi: senza cunfirmazione è in u cartulare specificatu.
L'imballagiu di l'archiviu senza cunfirmazione cuntene l'estragge di i lima in a stessa directory di l'archiviu stessa.
Prima di tuttu, avemu bisognu di sceglie l'archiu, i file da i quali dighjà spargeru. Dopu à quessa, chjamemu à u menù contestuale cliccendu à u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate l'elementu "Estragghia senza conferma".
U prucessu di u disimballu hè eseguitu, dopu chì si pò osservà i schedari estratti da l'archiu in a stessa cartella induve si trova.
Spacchiatu a cartella specificata
U prucessu di spaccà l'archive in u cartulare specificatu hè più complicatu. Impegne à decocverghje i file in un locu nantu à un discu duru o un mezu amovibile chjamatu.
Per questo tipu di sfruttamentu, chjamemu u menù contestuale cum'è in u primu casu, selezziunate l'elementu "Estrà in a cartella specifica".
Dopu, apre una finestra davanti à noi, avemu l'occasione di specificà manualmente a cartella duve i salvassi i schedari disimballati. Quì pudemu ancu specificà altre impostazioni. Per esempiu, setate a regula di rinominazione in u casu di nomi assodati. Ma, più spessu, questi parametri sò lasciati per difettu.
Dopu chì tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u bottinu "OK". I file sò impacchettati in a cartulina avemu specificatu.
Comu pudete vede, ci sò dui modi per unzipà i file cù u prugramma WinRAR. Unu di elli hè assolutamente elementare. Un'altra opzione hè più complicata, ma ancu, ancu cù u so usu, l'utenti ùn anu