Programmi per lampà dispositivi Android cù un computer

Praticamente ogni prugramma, prima di aduprà, deve esse configuratu per uttene u massimu effettu. U client email di Microsoft, MS Outlook, ùn hè micca eccezione. È cusì, oghje avemu da guardà cume micca solu l'impostazione di u mail di Outlook, ma ancu altri parametri di prugramma.

Cum'è Outlook hè primariamente un client mail, avete bisognu di configurà conti per completà u travagliu.

Per installà i conti, aduprà u cumandamentu corrispondente in u menu "File" - "Impostazioni di u Cuntinu".

Ulteriori dettagli nantu à a configurazione di e prospettive mail 2013 è 2010 sò state truvate quì:
Configurazione di un account per Yandex.Mail
Configurazione di un account per posta Gmail
Configurazione di un account per Mail Mail

In più di i conti stessi, pudete ancu creà è publicà calendarii in linea è cambia i cammini per fà postà i file di dati.

Per automatizà a maggior parte di l'azione cun messaghji in entrata è in uscita, vi sò fornite e regule configurate da u menu "File -> Gestisci regole è Alerti".

Quì pudete creà una nova regula è usa u assistente di configurazione per definisce e condizioni necessarie per l'azione è configurà l'azione stessa.

U travagliu cù e règule hè spieghjatu in più dettu quì: Cumu configurà Outlook 2010 per l'inoluzione automatica

Com'è in a currezzione di solitu, e hà ancu e regule di bon ton È una di sti reguli hè a firma di a vostra propria lettera. Quì l'usu hè data a piena libertà di azzione. In a firma, pudete specificà sia l'infurmazioni di cuntattu sia l'altru.

Pudete personalizà a firma da a finestra di novu missaghju cliccendu nantu à u "Pulsante Signature".

In dettaglio, a configurazione di una firma hè descritta quì: Configurazione di una firma per e-mail in uscita.

In generale, Outlook hè configuratu cù u cume "Opzioni" di u menu "File".

Per praticità, tutte e impostazioni sò divise in sezioni.

A sezione generale permette di sceglie u schema di culore di l'applicazione, specificà e iniziali e sì.

A rùbbrica "Mail" contiene molte più impostazioni è rappurtanu tutti direttamente à u modulu mail mail Outlook.

Hè quì chì pudete definisce vari parametri per l'editor di messaggi. Se fate un clic nantu à u "Pulsu di l'Editorazione ...", l'utente aprirà una finestra cù un elencu di opzioni dispunibule chì ponu esse attivate o spente cù u selezzione o disattivazione (rispettivamente) di a casella.

Quì pudete ancu installà risparmi automatici di messaghji, stabilisce i parametri per l'invio o u seguitu di e lettere è assai di più.

In a sezione "Calendario", l'impostazioni sò impostate chì si basanu nantu à u calendario di Outlook.

Quì pudete sceglie u ghjornu da u quali l'iniziu a settimana, è ancu marcatu i ghjorni di travagliu è stabilisce l'ora di l'iniziu è a fine di u ghjornu u travagliu.

In a sezione "Mostra opzioni" pudete configurà alcune opzioni per l'apparenza di u calendariu.

Tra i parametri di più, pudete sceglie l'unità di misura per u tempu, u fuso horariu, etc.

A sezione "Persone" hè destinata à adattà i contatti. Ùn ci hè tantu impostazioni quì è si pricipalmente riguardu à a mostra di un cuntattu.

Per mette in opera attività, ci hè una sezione chjamata "Impegni". Aduprendu e opzioni in sta sezione, pudete cunnettà a tempu da u quali Outlook vi ricorda un'attività pianificata.

Indettu ancu a mumentu di l'ora di u travagliu per ghjornu è per settimana, u culore di e mansioni scurdate è cumplete è sì.

Per una operazione di ricerca più efficiente, Outlook hà una sezione speciale chì permette di cambià i parametri di ricerca, è di definisce i parametri di indiziu.

Di norma, queste impostazioni ponu esse lasciate per piacè.

Se ci vole à scrive messaghji in diverse lingue, allora devi aghjunghje e lingue in a sezione "Lingua".

Inoltre, pudete sceglie a lingua per l'interfaccia è a lingua d'aiutu. Se scrivite solu in rusa, allora a regolazione pò esse lasciata cume sò.

In a sezione "Avanzata" tutte l'altre impostazioni sò raccolte chì si riferiscenu à l'archiviu, à l'esportazione di dati, à i feed RSS ecc.

E sezioni "Configure Ribbon" è "Quick Access Toolbar" si tenenu direttamente à l'interfaccia di u prugramma.

Hè quì chì pudete sceglie i cumandamenti chì sò spessu usati.

Tramite e impostazioni di u nastro, pudete sceglie l'elezze di menu di u nastro è i cumandamenti chì saranu visualizzati in u prugramma.

È i comandi più frequenti pò esse visualizati nantu à a barra di strade di accesso rapidu.

Per eliminà o aghjunghje un comando, avete bisognu di selezialu in a lista desiderata è cliccate nantu à u bottu "Add" o "Delete", a seconda di ciò chì vulete fà.

U cuntrollu di sicurezza hà un centru di cuntrollu di sicurezza chjamatu Microsoft Outlook, chì pò esse configuratu da u Centru di Cuntrollu di Sicurezza.

Quì pudete cambià l'impostazioni per l'elaborazione di l'attaccamentu, attivà o disabilita macros, crea listi di editori indesiderati.

Per prutezzi contra certi tipi di virus, pudete disattivà e macros, è ancu pruibite di scaricà immagini in HTML è RSS.

Per disattivà e macros, andate in a sezione Parametri di Macro è selezziunate l'azione desiderata, per esempiu, Disattiva tutte e macros senza notifiche.

Per impedisce di scaricà immagini, in a sezione "Scaricà Auturizata", selezziunate a casella "ùn scaricate micca l'imagine automaticamente in messaggi HTML è elementi RSS", è poi deselezziunate e caselle accantu à azzioni inutili.