Oghje, ogni utilizatore pò acquistà un router, cunnessu, configurà è creà a so propria rete wireless. Per impostazione predefinita, chiunque hà un dispositiu in un intervallu di un segnale Wi-Fi avè accesso à essa. Da un puntu di vista di sicurezza, questu ùn hè micca chjamatu ragiunevuli, dunque avete bisognu di fà o cambià a password per accede à a rete wireless. È cusì micca alcun nemicu pò strarrà e impostazioni di u vostru router, hè impurtante cambià a parola di login è di còdice per entrà in a so configurazione. Cumu si pò fà quellu in un router TP-Link?
Cambia password per router TP-Link
L'ultimi firmatori TP-Link di firmware anu spessu supportu per a lingua russa. Ma in l'interfaccia inglese, cambià i parametri di u router ùn causeranu prublemi intrattabili. Prova a cambià a password d'accessu à a rete Wi-Fi è a parola di còdice per entrà in a configurazione di a periferica.
Opzione 1: Cambia a password di accesso di rete Wi-Fi
L'accessu di persone non autorizzate in a vostra rete senza filu pò avè molte conseguenze spessive. Dunque, in u casu di una minima sospetta di hacking o di fuga di password, li cambiate subitu à un più cumpletu.
- In un computer o portatile cunnessu à u vostru router in qualchì manera, cablatu o senza fili, aprite u navigatore in u tippu di barra
192.168.1.1
o192.168.0.1
è spingi Enter. - Una piccola finestra si vene in a autenticazione. U login predefinito è a password per entrà in a configurazione di u router:
admin
. Se tu o qualchì altru hà cambiatu l'impostazioni di u dispositivo, allora inserisci i valori attuali. In casu di perdita di a parola di còdice, avete bisognu di resettà tutte le impostazioni di u router per l'impostazioni di a fabbrica; questu hè fattu per un pressu longu u pulsante "Reset" da u schernu di u casu. - A pagina iniziale di e impostazioni di u router in a colonna di sinistra truvamu u parametru chì avemu bisognu "Wireless".
- In a configurazione di a rete senza filu, andate in la tabulazione "Sicurezza senza filu"Hè, in l'impostazioni di sicurezza di rete Wi-Fi.
- Se ùn avete micca micca impostatu una password, allora nantu à a pagina di l'impostazioni di sicurezza wireless, prima setate una marcata in u campu di parametru. "WPA / WPA2 Personale". Allora ghjunghjite cù e in linea "Password" Introducemu una nova parola di còdice. Pò cuntene lettere maiuscule è minusculi, numeri, u statu di u registru hè cunsideratu. Pulsante "Salvà" è oghji a vostra rete Wi-Fi hà una password diversa da ognuna di l'utente chì deve sapè quandu cerca di cunnessu. Ora, i clienti uninvited ùn puderanu micca aduprà u vostru router per navigà in Internet è altri piacè.
Opzione 2: Cambia a password per entrà in a configurazione di u router
Hè imperativu di cambià u login predefinitu è a parola d'accessu impiantata in fabbrica per entrà in a configurazione di u router. Una situazione in cui virtualmente chiunque ponu mette in a cunfigurazione di a periferica hè inaccettabile.
- Per analogia cù l'opzione 1, entrate a pagina di configurazione di u router. Quì, in a colonna di sinistra, selezziunate a sezione Strumenti di sistema.
- In u menù drop-down, bisogna cliccà nantu à u parametru "Password".
- A tabulazione ci vole aperta, entremu in i campi corrispondenti a vecchia login è password (per impostazioni di fabbrica -
admin
), un novu username è una parola di codice fresca cun ripetizione. Salvà e cambiamenti, cliccendu nantu à u bottinu. "Salvà". - U router chiede l'autentificazione cù i dati aggiornati. Scrivemu un novu username, password è premete u pulsante "OK".
- A pagina di configurazione di partenza di u router hè caricata. A attività hè stata cumpletata cù successu. Ora avete solu accede à l'impostazioni di u router, chì garantisce a sicurezza è a intimità di a cunnessione Internet.
Cusì, cumu avemu vistu insieme, pudete cambià a password in u router TP-Link veloce è senza difficoltà. Pertenite periodicamente sta operazione è pudete evità parechji di i prublemi chì ùn avete micca bisognu.
Vedi ancu: Configurazione di u router TP-LINK TL-WR702N