Allineamentu di e cellule sottu una sola taglia in Microsoft Excel

Spessu, quandu si travaglia cun fogli di calcalu Excel, devi cambià e dimensioni di cellule. Si scopre chì ci sò elementi di dimensioni diverse in u strugliu. Benintesa, questu ùn hè micca sempre ghjustificatu da e scopi pratichi è spessu ùn hè micca esteticamente piacevuli à l'usu. Dunque, a quistione ghjunghje cume fà e cellule di a stessa dimensione. Scopri cumu si pò esse allineati in Excel.

Allineamentu di dimensioni

Per allineare e dimensioni di e cellule in un schernu, avete bisognu di fà duie procedure: cambiate a dimensione di e colonne è di righe.

A larghezza di a colonna pò varia da 0 à 255 unità (8,43 punti sò impostati per difettu), l'altezza di a linea hè da 0 à 409 punti (per difettu 12,75 unità). Un puntu di altezza hè circa 0,035 centimetri.

Se desiderate, unità di altezza è larghezza ponu esse rimpiazzate da altre opzioni.

  1. Esiste in a tabulazione "File"cliccate nantu à l'elemento "Opzioni".
  2. In a finestra di opzioni di Excel chì si apre, andate nantu à l'elemento "Avanzate". In a parte centrali di a finestra truvamu u blocu di parametri "Schermu". Aprite a lista nantu à i parametri "Unità in linia" e sceglite una di quattru opzioni possibili:
    • Centimetri;
    • Pollici;
    • Millimetri;
    • Unità (setatu per difettu).

    Una volta chì avete decisu nantu à u valore, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dunque, hè pussibile stabilisce a misura in cui l'utente hè più orientatu. Hè quest'unità di sistema chì si adatta più ulteriormente à specificà l'altezza di e righe è a larghezza di e colonne di u documentu.

Metudu 1: Allineamentu di e cellule in u intervallu sceltu

Prima di tutti, statuete cumu allineare e cellule di un certu intervallo, per esempiu, una tavula.

  1. Selezziunate u intervallo nantu à u fogliu in u quali dassi chì a dimensione di a cellula hè uguale.
  2. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u nastro nantu à l'icona "Format"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Cells". A lista di impostazioni apre. In blocu "Dimensione di a cella" sceglite un articulu "Linea altu ...".
  3. Una piccola finestra si apre. "Linea altu". Entremu in u solu campu chì hà in essa, a dimensione in unità desiderate per a stallazione nantu à tutte e righe di u spaziu sceltu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Comu pudete vede, a taglia di e cellule in u spaziu sceltu hè uguale in altezza. Ora ci vole à taglià u largu. Per fà quessa, senza rimuovere a selezzione, chjamate dinò u menu cù u bottinu "Format" nant'à u tape. Questa volta in u blocu "Dimensione di a cella" sceglite un articulu "Larghezza di a colonna ...".
  5. A finestra si mette nant'à u listessu cume era quandu attribuisce l'altezza di a linea. Inserite a larghezza di a colonna in unità in u campu, chì sarà applicatu à l'intervallo selezionatu. Pressu u pulsante "OK".

Comu pudete vede, dopu a manipolazioni esatte, e cellule di u spaziu selettu divennu cumunamente identiche in quantità.

Ci hè una versione alternativa di stu metudu. Pudete selezziunate nantu à u pannellu di coordinate orizzontale quelle colonne chì a larghezza dev'essere fatta uguale. Dopu cliccate nant'à u pannellu cù u cliccatu destro di u mouse. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Larghezza di a colonna ...". Dopu à quessa, una finestra s'hè aperta per entrà a larghezza di e colonne di u spaziu sceltu, chì avemu parlatu un pocu più altu.

Simili, nantu à u pannellu verticale di coordinate, selezziunate e righe di u intervallu in cui vulemu effettuà l'alignamentu. Facendu cliccate à dirittu annantu à u pannellu, in u menu aperto selezionemu l'elemento "Linea altu ...". Dopu à questu, una finestra si apre in cui u parametru di altezza deve esse inseritu.

Metudu 2: allineate e celle di u tuttu

Ma ci sò i casi in cui hè necessariu allineare e cellule non solu di l'ampiezza desiderata, ma di u tuttu lìchju in tuttu. Selezionarle tutte manualmente hè un tempi assai lussu, ma ci hè una occasione di fà una selezzione cù un solu clic.

  1. Cliccate nantu à u rettangulu situatu trà i pannelli orizzontali è verticali di e coordinate. Comu pudete vede, dopu à ciò, tuttu u fogliu attuale hè attribuitu cumpletamente. Ci hè un mezu alternativu à selezzià u tuttu. Per fà quessa, basta digià a scelta rapida Ctrl + A.
  2. Dopu chì a zona sana di u fogliu hè stata selezionata, cambemu a larghezza di e colonne è l'altezza di e righe cù una dimensione uniforme cù u listessu algoritmu chì era descrittu in u studiu di u primu metudu.

Metudu 3: Tirò

Inoltre, pudete allineare manualmente a dimensione di a cella trascinendu i bordi.

  1. Selezziunu u fogliu cumplettamente o un intervallo di cellule nantu à u pannellu di coordinate orizzontale cù i metudi descritti sopra. Posa u cursore à u luntanu di e colonne nantu à u pannellu di coordinate orizzontale. In stu casu, invece di u cursore dighjà apparisci una croce, annantu à chì ci sò dui frecce dirette in direzzioni differenti. Fighjate u bottinu sinu di u mouse è trascini i bordi à diritta o sinistra, a seconda di chì ci vogliu spessu o restringe. Questu cambia a larghezza micca solu di a cella cù i limiti chì manipule, ma ancu di tutte l'altre celle di u spaziu sceltu.

    Dopu avete finitu trascinatu è rilassa u bottinu di u mouse, e selezzioni selezionali avranno a listessa larghezza è esattamente a stessa larghezza di quellu chì state manipendu.

  2. Se ùn avete micca scegnatu tuttu u fogliu, selezziunate e celle in u pannellu verticali di coordinate. In un modu simile à l'elemento precedente, trascina i bordi di una di e linee cù u bottinu di u mouse tenu premutu finchè e celle di sta linia ghjunghjenu à l'altezza chì ti cumple. Poi rilasciate u pulsante di a mouse.

    Dopu sti azzioni, tutti l'elementi di u intervallu selettitu avranno a stessa altezza di a cella chì hà fattu a manipolazione.

Metudu 4: inserite a tavula

Se appighite una tavola copiata nantu à un fogliu in a manera usuale, allora più spaziale e colonne di a variante inserita avranu una dimensione diversa. Ma ci hè un tagliu per evità questu.

  1. Selezziunu a tavula chì vulete copiare. Cliccate nantu à l'icona "Copia"chì hè messu nantu à u nastru in a tab "Casa" in u blocu di l'utili "Appunti". Pudete ancu invece di queste azzioni dopu a selezzione à digità nantu à a scelta di tastiera Ctrl + C.
  2. Selezziunata a cella nantu à u listinu fogliu, nantu à un altru fogliu o in un altru libru. Questa cella deve esse l'elemento superiore sinistra di a tavula inserita. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse direttamente nantu à l'oggetto selezionatu. Un menu contestuale vene. In u noi andemu nantu à l'elemento "Inserti speciali ...". In u menu in più chì si presenta dopu à stu, cliccate, ancu, nantu à l'elemento cù u listessu nomu.
  3. A finestra specifica speciale si apre. In a scatula di l'impostazioni Incolla cambiate u passu à a posizione "Larghe colonne ". Pressu u pulsante "OK".
  4. Dopu à quellu, nantu à u pianu di u fogliu, e cellule di a stessa dimensione saranu inserite cù quelle di a tavula originale.

Comu pudete vede, in Excel, ci sò parechje maniere simili à ogni l'altru per definisce a stessa dimensione di a cella, cum'è un intervallu o una tavula specifica, è u stratu in tuttu. A cosa più impurtante durante a prucedura sta procedura hè di sceglie correttamente l'intervallo, a dimensione di cui vulete cambià è portà à un valore solu. I parametri di entrata di l'altezza è di a larghezza di e cellule ponu esse spartiti in dui tippi: stabilendu un valore specificu in unità espresse in numeri è tracce manuali. L'utellu stissu sceglie un mezu di azzione più conveniente, in l'algitimu chì hè megliu orientatu.