Analisi di regressione in Microsoft Excel

L'analisi di regressione hè unu di i metodi più richiesti di ricerca statistica. Cun duie, pudete definisce u gradu di influenza di variabili indipendenti nantu à a variabile dipendente. Microsoft Excel hà strumenti per fà u tipu di analisi. Dai un ochju à ciò chì si tratta è cumu si usa.

Pacchetto di analisi di cunnessione

Ma per uttene una funzione chì permette di analisi di regressione, prima di tuttu, avete bisognu di attivà u Package di analisi. Solo in questo casu, i strumenti necessarii per sta procedura appariranu in a cinta di Excel.

  1. Move to tab "File".
  2. Andate in a sezione "Opzioni".
  3. A finestra di opzioni di Excel si apre. Vai à la sottusezzione Add-ons.
  4. À u fondu di a finestra chì si apre, riorganisci l'interruttore in u blocu "Gestione" in posizione Add-ins di Excelsì hè in una situazione diversa. Pressu u pulsante "Vai".
  5. A finestra Add-ons di Excel si apre. Mette una marcata vicina à l'elemento "Package di analisi". Fate un clic nantu à u "OK".

Ora chì andemu a tab "Dati", in una cinta in un blocu di strumentu "Analisi" vedemu un novu bottinu - "Analisi di dati".

Tipi di analisi di regressione

Ci sò parechji tippi di regressioni:

  • parabolic;
  • u putere;
  • logaritmicu;
  • esponenziale;
  • indicativu;
  • iperbolicu;
  • regressione lineare.

Parlameremo ancu di più nantu à l'implementazione di l'ultimu tippu di analisi di regressione in Excel.

Regressione lineare in Excel

Sottu, per esempiu, una tavula hè presentata chì mostra a temperatura media d'aria ogni ghjornu in strada, è u numeru di cumpratori di magazzini per u ghjornu u travagliu correspondente. Scopemu cun l'aiutu di l'analisi di regressione, quantu esattamente e condizioni climatiche in forma di temperatura d'aria ponu influenzatu a participazione di un stabilimentu commerciale.

L'equazione di regressione generale di un tipu lineare hè cumpriatu:Y = a0 + a1x1 + ... + akhk. In sta formula Y significa una variabile, l'influenza di fattori nantu à chì provemu à studà. In u nostru casu, questu hè u numeru di cumpratori. Sensu x - Quessi sò diversi fattori chì influenzanu a variabile. Parametri a sò i coefficienti di regressione. Hè cusì, determinanu u significatu di un fattore particulare. Indice k denota u numaru totale di sti fattori assai.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Analisi di dati". Hè piazzatu in a tabulazione. "Casa" in u blocu di l'utili "Analisi".
  2. Una piccola finestra si apre. In questu, selezziunate l'elemento "Regressione". Pressu u pulsante "OK".
  3. A finestra di regolazione di regressione si apre. In i campi richiesti sò "Intervallo di entrata Y" è "Intervallo di entrata X". Tutte l'altre impostazioni ponu esse lasciate per piacè.

    In u campu "Intervallo di entrata Y" specificemu l'indirizzu di l'ampiezza di e cellule induve i dati variavuli si trovanu, l'influenza di i fattori nantu à chì provemu à stallà. In u nostru casu, questi saranu cellule in a colonna "Numero di compratori". L'indirizzu pò esse inseritu manualmente da a tastiera, o pudete semplicemente selezzià a colonna desiderata. L'ultima opzione hè molto più faciule è più pratice.

    In u campu "Intervallo di entrata X" inserite l'indirizzu di u spaziu di cellule induve i dati di stu fattore sò situati, l'effettu di u quale nantu à a variabile chì vulemu fà. Come annunziatu sopra, avemu bisognu di determinà l'effettu di a temperatura nantu à u numeru di clienti in u magazinu, è cusì inserisci l'indirizzu di e celle in a colonna "Temperatura". Questu pò esse fattu cum'è in u campu "Numaru di cumpratori".

    Incù l'aiutu di altre impostazioni pudete piazzare etichette, u livellu di fiducialità, cunnusciu-zero, visualizà un graficu di a probabilità normale è fà altre azzioni. Ma, in a maggior parte di i casi, queste impostazioni ùn necessite micca esse cambiate. A sola cosa chì devi esse attenta hè i parametri di uscita. Per impostazione predefinita, i risultati di l'analisi sò usciti nantu à un altru fogliu, ma cun rialrangulazione di u switch, pudete piazzare l'uscimentu in u intervallo specificatu nantu à u listinu fule duve si trova u tabulatu cù i dati originali, o in un libru separatu, vale à dire in un novu file.

    Dopu chì tutte e impostazioni sò impostate, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

L'analisi di i risultati di l'analisi

I risultati di l'analisi di regressione sò messe in una tavula in u locu indichiatu in l'impostazioni.

Unu di i indicatori principali hè R-squared. Indettu a qualità di u mudellu. In u nostru casu, stu raportu hè 0,705, o circa 70,5%. Questu hè un livellu accettabile di qualità. A dependenza menu 0,5 hè cattiva.

Un altru indicatore impurtante si trova in a cella in a intersezione di a linea. "E-intersezione" e colonna Odds. Indiega chì valore sarà in Y, è in u nostru casu, questu hè u numaru di cumpratori, cù tutti l'altri fattori uguale a zero. In sta tavula, stu valore hè 58.04.

Valore à l'intersezione di u grafico "Variable X1" è Odds mostra u livello di dipendenza di Y nantu à X. In u nostru casu, questu hè u livellu di dipendenza di u numaru di clienti di u magazinu nantu à a temperatura. Un coefficientu di 1,31 hè cunsideratu un indicatore abbastanza altruu di l'influenza.

Cum'è si pò vede, usendu Microsoft Excel hè abbastanza faciule per creà una tavola di analisi di regressione. Ma, solu una persona addestrata pò travaglià cù i dati di uscita, è capisce a so essenza.