Registra u video ghjocu è u desktop in NVIDIA ShadowPlay

Ùn tutti cunnoscenu chì l'utilità NVIDIA GeForce Experience, installatu per difettu cù i driver di schede video di stu fabbricante, include NVIDIA ShadowPlay (overlay in-game, overlay di cundizione), pensatu per registrà video di ghjochi in HD, ghjochi di radiodiffusione in Internet è chì pò esse utilizzatu per arregistrà ciò chì sta accadendu nantu à u computer desktop.

Micca tantu tempu avà, aghju scrittu dui articuli nantu à u sughjettu di prugrammi liberi, cù l'aiutu di chì puderete registra video da u schermu, pensu ch'è vo vulete scrive nantu à sta versione, ancu, in certi aspetti ShadowPlay si compara cumu cun altre soluzioni. À a fine di sta pagina ci hè un video sparatu cù stu prugramma, se sì interessatu.

Sì ùn avete micca una scheda video basata nantu à NVIDIA GeForce, ma state cercanu sti prugrammi, pudete vede:

  • Software di registrazione di ghjochi di video gratuiti
  • Software di registrazione di desktop gratuito (per lezioni di video è altre cose)

Circa l'installazione è i requisiti per u prugramma

Quandu installate i più recenti driver da u situ di NVIDIA, GeForce Experience, è cun ShadowPlay sò installati automaticamente.

Oghje, a registrazione di a schermata hè supportata per a serie successiva di chips grafichi (GPU):

  • GeForce Titan, GTX 600, GTX 700 (ie, per esempiu, in GTX 660 o 770 funzionerà) è più novu.
  • GTX 600M (micca tutti), GTX700M, GTX 800M è novu.

Ci hè ancu esigenze per u processore è a RAM, ma sò sicuru chì avete una di queste schede video, allora u vostru computer si adatta à queste esigenze (pudete vede s'ì a Esperienza GeForce si adatta o no, andendu nantu à i parametri è scorrendu per a pagina finzione - quì in a sezione "Funzioni, quali sò supportate da u vostru computer, in stu casu avemu bisognu di una superposizione di ghjocu).

Registra un video da u schermu cù u Nvidia GeForce Experience

Nanzu, e funzioni di registrazione di video è desktop in u NVIDIA GeForce Experience sò stati mossi in un articulu separatu ShadowPlay. In e versioni recenti, ùn ci hè nisun articulu, tuttavia, a capacità di registrazione di u schermu stessu stata conservata (ancu in a mio parè hè diventata un pocu menu dispunibule), è hè oghje chjamata "Overlay Share", "In-Game Overlay" o "In-Game Overlay" (in diversi posti di l'esperienza GeForce è A funzione di u situ NVIDIA hè chjamata diversamente).

Per aduprà tuttu, seguite sti passi:

  1. Aprite a Nvidia GeForce Experience (di solitu hè basta à cliccà cù u clicchjettu nantu à l'icona Nvidia in a zona di notificazioni è aprite a voce di menu cuntestativa cumposta).
  2. Vai à l'impostazioni (icona di l'engine). Se vi dumandati di registrà prima di aduprà GeForce Experience, duverete fà ciò (ùn era ancu bisognu).
  3. In l'impostazioni, attivate l'opzione "In-Game Overlay" - hè quellu chì hè responsabile di a capacità di trasmette è registra video da u schermu, ancu da u desktop.

Dopu avè completatu sti passi, pudete registrà immediatamente i video in i ghjochi (a registrazione di u desktop hè disattivata per difettu, ma pudete activarla) premendu i tasti Alt + F9 per avvià a registrazione o chjamà u pannellu di ghjocu premendu i tasti Alt + Z, ma vi vogliu spiegà a regolazione per cuminciare .

Dopu avè attivatu l'opzione "In-Game Overlay", i regolamenti di e funzioni di registrazione è di trasmissione diventeranu dispunibili. Tra i più interessanti è utili,

  • Auspaghji (avvià è fermà a registrazione, salvate l'ultimu segmentu video, mostra u pannellu di registrazione, se ne avete bisognu).
  • Privacy - à stu mumentu pudete attivà a capacità di registra video da u desktop.

Premendu i tasti Alt + Z, chjamate u pannellu di ritrattu in a cui hè più dispunibule qualchì impostazione, cume a qualità di video, a registrazione audio, e immagini di webcam.

Per adattà a qualità di registrazione, cliccate nantu à "Registra", è dopu - "Impostazioni".

Per abilità a registrazione da un microfunu, un sonu da un computer o disattivà a registrazione audio, cliccate nantu à u microfunu in a parte destra di u pannellu; ancu, cliccate nantu à l'icona di a cammera per scurdà o abilita a registrazione video.

Dopu chì tutte e impostazioni sò state fatte, ghjustu aduprà e tasti d'accessu per cuminciare è fermà a registrazione di video da u desktop di Windows o da ghjochi. Per impostazione predefinita, saranu salvati in a cartella di sistema "Video" (video da u desktop) à la sottocartella Desktop.

Nota: I personalmente aduprà l'utilità NVIDIA per registrà i mo video. Aghju vedutu chì à volte (è sia in versioni precedenti sia in novità) esistenu prublemi cù a registrazione, in particulare, ùn ci hè nisunu sonu in u video scrittu (o scrittu cun distorsione). In questu casu, aiuta a disattivà a funzione "In-Game Overlay", è poi riattiva.

U serviziu di ShadowPlay è di i Prumuzioni di Programma

Nota: Tuttu quellu descrittu in seguitu si riferisce à una implementazione precedente di l'operazione ShadowPlay in a Experienza GeForce di NVIDIA.

Per configurà e inizià a registrazione cun ShadowPlay, andate in NVIDIA GeForce Experience è cliccate nantu à u bottinu pertinente.

Aduprendu u switch da a sinistra, pudete attivà è disattivà ShadowPlay, è i situazioni seguenti sò dispunibili:

  • Modu - U difettu hè u sfondo, chì significa chì mentri stai ghjucendu a registrazione hè mantinuta continuamente è quandu tu pressi a chjama (Alt + F10) l'ultimi cinque minuti di sta registrazione saranu salvati in u computer (u tempu pò esse configuratu in paragrafo "Tempu di registrazione di u"), cioè, se qualcosa di interessante succede in u ghjocu, pudete sempre salvà lu. A registrazione manuale hè attivata premendu Alt + F9 è ogni tempu pò esse mantenutu; premendu torna i tasti, u schedariu video hè salvatu. È ancu pussibule di trasmette per Twitch.tv, ùn sò micca cunnosce s'è usanu stà (ùn sò micca veramente un lettore).
  • Qualità - U difettu hè altu, hè 60 fotogrammi per secunu cù una percentuale di bit di 50 megabits u secondu è chì utilizza u codec H.264 (risoluzione di u schermu hè usata). Pudete aduprà di modu indipendente a qualità di registrazione, specificendu u bitrate desideratu è u FPS.
  • Soundtrack - Pudete registrà u sonu da u ghjocu, u sonu da u microfunu, o dui (o pudete spegne a registrazione sonora).

Ulteriori impostazioni sò dispunibule cliccando nantu à u pulsante di l'impostazioni (cù ingranaggi) in ShadowPlay o in a paraula "Parametri" di GeForce Experience. Quì pudemu:

  • Permettite a registrazione di u desktop, micca solu video di u ghjocu
  • Cambia u modu di u microfunu (sempre attivatu o Pulsà à parlà)
  • Posizionà i superposizioni nantu à u schermu - webcam, contadori di fotogrammi per secondu FPS, indicatore di u statutu di registru.
  • Cambia cartelle per salvà video è tempu.

Comu pudete vede, tuttu hè cumplettamente chjaru è ùn pò dà nisuna difficoltà speciale. Per difettu, tuttu hè salvatu in a libreria "Video" in Windows.

Ora circa i vantaggi possibili di ShadowPlay per a registrazione di video ghjocu paragunatu à l'altre solu:

  • Tutte e funzioni sò libere per i proprietarii di schede video supportati.
  • Per a registrazione video è a codifica, a scheda grafica di a scheda video hè usata (è, forse, a so memoria), vale à dì ùn hè micca u processore centrale di u computer. In teorica, questu puderebbe purtà à una mancanza d'influenza di a registrazione video annantu à FPS in u ghjocu (dopu à tuttu, ùn tocciamo micca u processore è a RAM), o forse vice-versa (dopu à tuttu una parte di e risorse di a scheda video) - avemu bisognu di testà: aghju u stessi FPS video chì hè spente. Benchì per a registrazione di u desktop desktop questa opzione certamente deve esse efficace.
  • Registrazione supportata in risoluzioni 2560 × 1440, 2560 × 1600

Verificà e registrazione di i ghjochi di video da u desktop

I risultati di registrazione stessi si trovanu in a video sottu. È prima ci sò parechje osservazioni (vale a pena cunsiderendu chì ShadowPlay sia ancu in a versione BETA):

  1. U FPS contatore, chì vede quandu registra, ùn hè micca impurtatu in u video (ancu s'ellu pare avè scrittu in a descrizzione di l'ultimu aggiornamentu chì deve).
  2. Quandu hà fattu a registrazione da u desktop, u microfunu ùn hè statu micca annotatu, ancu in l'opzioni hè statu piazzatu à "Sì sempre", è in i dispositivi di registrazione di Windows hè statu piazzatu.
  3. Ùn ci hè nisunu prublema cù a qualità di registrazione, tuttu hè dumandatu cum'è necessità, accuminzatu cù tasti d'accessu.
  4. À qualchì tempu, triccessori FPS in Word sò apparutu sùbbitu, duve aghju scrittu questu articulu, ùn sò micca sparitu finu chì aghju spegutu ShadowPlay (Beta?).

Ben, u restu hè in video.