Aprite i file STL

U supportu per a scheda grafica ATI Radeon HD 2600 Pro, sviluppata da AMD, hè stata smittata in u 2013, ma hè troppu tempu per scrive. A cosa principale hè di scaricà è installà l'ultimu driver chè dispunibule, assicurendu cusì u funziunamentu normale di u dispositiu. Cumu fà questu sarà descrittu in u nostru articulu di oghje.

A ricerca di driver per ATI Radeon HD 2600 Pro

Ci hè parechje maniere per assicurà u correttu di u funzionamentu di a scheda video in questione da u rossu, è quì sottu parlemu ciascuna di elli. E noste scelte di ricerca sò piazzate in l'ambiu più logicu, da tuttu efficace è sicuru à u più simplici, ma micca sempre u travagliu bè.

Metudu 1: u situ ufficiali

Malgradu u fattu chì u produttore ùn hà micca aggiornatu u software per ATI Radeon HD 2600 Pro per cinque anni, pò esse trovu ancu nantu à u situ ufficiale. A realtà, a pagina di supportu AMD hè u primu, è spessu l'unicu locu per cercà i driver. Allora principiatu.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Una volta in a pagina "Driver è Supportu", scendite un pocu,

    inghjustu in u blocu "Sceglite u vostru pruduttu da a lista". Per ùn ricercà micca un mudellu specificu per un bellu pughjilu, cun l'accenutu in a so serie è in famiglia, basta inserite u nome di a scheda video ATI Radeon HD 2600 Pro in a casella di ricerca, cunfirmate a vostra scelta cliccendu nantu à u bottu sinu (LMB) è cliccate u pulsante "Mandà".

  2. Dopu, selezziunate a vostra versione di u sistema operativu è a so profondità di bit.

    Nota: Nantu à u situ di AMD, pudete scaricà i piloti micca solu per Windows, ma dinò per Linux.

    U momentu sgradevule hè a mancanza di software per Windows 8.1 è 10, ma i utilizatori di sti versioni di OS sò solu à sceglie un elementu cù Windows 8, chì serà fattu in u nostru esempio.

  3. Espandi la lista cliccendu nantu à u bottinu in forma di un segnu di più in più à sinistra di u nome di sistema di a versione richiesta è prufessione di bit è cliccate "Download". Un pocu sàbbenu vi hè dumandà di scaricà un driver più recente beta, ma ùn ne cunsigliu micca dà sta situazione.

    In a stessa pagina, pudete vede u numeru di l'ultima versione, a dimensione di u schedariu eseguibile è a data di u so liberazione - u 21 di ghjennaghju 2013, chì era pochi d'anni fa. À pocu sottu, pudete vede i dettagli.

  4. U scaricamentu si principia automaticamente o a cunfirmazione hè necessaria (dipende da u navigatore utilizzatu è da e so impostazioni). Una volta finita a procedura, esegui u lima dopu cliccendu in LMB.
  5. Selezziunu una cartella per spacchettu i file di driver o, megliu, lascimi st'intestina senza scambiu.

    Per cumincià l'estrazione, cliccate "Install".

  6. In u prossimu passu, selezziunate a lingua di l'installazione guidata (u russo hè stabilitu per difettu) è cliccate "Prossimu".
  7. Sceglite l'alternu d'installazione scegliendu "Veloce" (automaticamente) o "Custom" (Fornisce certi opzioni di personalizazione).

    Quì pudete specificà u directory per stallà u prugramma, ma hè ancu megliu à ùn cambià micca. Avendu decisu nantu à i parametri, cliccate "Prossimu".

  8. A procedura d'analisi di a cunfigurazione ghjunghje.

    Una volta finitu, se avete sceltu in precedenza "Installazione personalizzata", puderete determinà quali componenti software piantà nantu à u sistema Pè inizià a stallazione di u driver è software pussibule, cliccate "Prossimu",

    è dopu accettà i termini di l'accordu di licenza in a finestra chì si vede.

  9. U prucessu successu procede automaticamente.

    è ùn richiede micca azzione da voi.

    Quandu u driver hè installatu, cliccate "Fatti" per chjappà a finestra di prugramma

    E riavvià u vostru computer adesso cliccendu "Sì", o dopu, sceglie a seconda opzione.

  10. Cumu si pudete vede, scaricà u driver per ATI Radeon HD 2600 Pro da u situ ufficiale è l'installazione nantu à un PC hè un travagliu sèmplice, ancu s'ellu hà qualche sfumatura. A causa di u fattu chì l'adattatore di grafica in questione ùn hè più supportatu, si consiglia di salvà u schedariu di installazione scaricatu in un discu internu o esternu, chì prima o tardu pò sparisce da u situ Web ufficiali di AMD.

Metudu 2: Firmware

AMD Catalyst Control Center hè un'applicazione di una impresa di sviluppu chì vi permette di cambià certi parametri di una scheda video è, più interessante in u nostru casu, di aggiornà u so driver. Cù sta soluzione privativa, pudete installà o aghjurnà u software, ancu per ATI Radeon HD 2600 Pro. Avemu scrittu nantu à cumu si faci, perchè vi propemu di leggere l'articolo prossimu.

Per saperne di più: Installazione è l'aggiornamentu di i driver di schede video utilizu u AMD Catalyst Control Center

Metudu 3: Prugrammi specializati

Ci sò parechji prugrammi chì a funziunalità in granni maniere supera u prugrammu proprietariu. Se questu secondu ti permette di cercà i piloti solu per i dispositivi di u fabbricante, allora e soluzioni di terze parti funzionanu cun tutti l'hardware di l'ordinatore è e periferiche cunnesse. Tali prugrammi scansionanu u sistema, trovanu i driver mancanti è obsoleti, è dopu scaricà è installanu automaticamente o pruponenu di fà lu manualmente. Tutti li ti aiutanu à truvà è installà u driver, ancu per l'adattatore video ATI Radeon HD 2600 Pro.

Leggi ancu: Software per l'installazione automatica di driver.

Avemu raccomandatu di fà attenti à DriverPack Solution è DriverMax. Entrambi i prugrammi sò distribuiti gratuitamente è sò dotati di e più vaste banche di dati di attrezzature supportate, è nant'à u tempu u software necessariu. In più, nantu à u nostru situ web puderete truvà guide dettagliate nantu à cume si usa.

Ulteriori dettagli:
Installazione di u Driver cun Soluzione DriverPack
Usendu DriverMax per stallà u driver di a scheda video

Metudu 4: ID di Hardware

Tutti i componenti hardware di u computer, è quiddi dispositivi cunnessi externamente, sò dotati di un numeru numeru - ID o identificatore hardware. Per truvà lu, fighjate solu à e pruprietà di un dispositivu specificu in "Manager di dispositivi". Per un adattatore graficu ATI Radeon HD 2600 Pro, u valore ID hè cumpratu:

PCI VEN_¬1002 & ¬DEV_-9589

Ora, cunnuscendu stu numeru, avete da andà à una di e risorse web specializate chì fornenu a capacità di ricerca di un driver da ID. Nantu à u nostru situ internet, pudete truvà una guida cumpleta nantu à cumu si esprime questu metudu semplice, ma assai pratice è efficace.

Leggi più: Cercate un driver à ID ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

Ùn tutti i utilizatori sapenu chì hè pussibule di truvà è installà un driver adeguatu per quasi tutti l'hardware chì utilizanu l'utenti di u sistema operativu. "Manager di dispositivi"A Windows incastunata vi permette di fà una pratica indulgenta in pochi clic, è l'unica situazione necessaria hè di avè una cunnessione à Internet. U lugiziale proprietariu di AMD ùn pò esse installatu, ma u cumpunente hardware, chì hè a scheda video ATI Radeon HD 2600 Pro, pò esse rializata senza prublemu. Cumu fà sta hè descritta in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Conclusione

Cumu si pudete vede, ci sò parechje maniere per truvà è installà u driver necessariu per a scheda grafica ATI Radeon HD 2600 Pro. È tuttavia, malgradu a libertà di scelta, a preferenza deve esse data à a risorsa web ufficiali è / o à un prugramma corporativo. Solu un tale approcciu garantisce una cumplessa compatibilità di software è hardware, è hè ancu tuttu sicuru. Speremu chì questu articulu sia praticatu per voi è aiutatu à assicurà e prestazioni di a scheda video.