Meet: Alice - assistente di voce da Yandex


Google Chrome merita giustamente u titulu di u navigatore più popularu in u mondu, perchè fornisce à i pussibuli ampie opportunità, impaccate in una interfaccia pratica è intuitiva. Oghje, ci focalizzeremo nantu à i bookmarking in più dettagliu, cioè cumu pudete trasferisce i segnalatori da un browser Google Chrome a un altru Google Chrome.

Pudete trasmette i segnalibri di u navigatore à u navigatore in dui modi: cù u sistema di sincronizazione integratu o usando a funzione di esportazione è importazione di segnalibri. Considerà i dui modi in più dettu.

Metudu 1: sincronizza i segnalibri in i navigatori di Google Chrome

L'essenza di stu metududiu hè di aduprà un cumperu per sincronizà segnalibri, storia di navigazione, extensioni è altre informazioni.

Prima di tuttu, avemu bisognu di un account Google registratu. Sì ùn avete micca unu, pudete registrà per mezu di stu link.

Quandu u cuntu hè statu creatu bè, vi tocca à accede nantu à tutti i computer o altri dispositivi cù u navigatore Google Chrome installatu per chì tutte e informazioni sò sincronizate.

Per fà quessa, apri u vostru navigatore è cliccate nantu à l'icona di prufessu in u angulu in dirittu superiore. In u menu chì si vede, cliccate nantu à "Login in Chrome".

Una finestra d'autorisazione apparirà nantu à u schermu, induve avete a inserzione di u vostru indirizzu e-mail è password da una discusione di Google persa.

Quandu u login hè rinumatu, verificate e impostazioni di sincronizazione per assicurà chì i segnalatori sò sincronizzati. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u menu di u navigatore è andate in a sezione in u menu chì si vene. "Impostazioni".

In u primu blocu "Login" cliccate u pulsante "Impostazioni avanzate di sincronia".

In a finestra chì si vede, assicuratevi chì avete un segno di spuntà accanto "Segnalibri". Tutti l'altri articuli lascianu o pulenu a vostra discrezione.

Ora, per chì i segnalibri esse trasferiti cù successu à un altru navigatore Google Chrome, basta à cunnesse à u vostru contu cumu, dopu allora u browser aghjone a sincronia, tramutendu i segnalatori da un browser à l'altri.

Metudu 2: Fichjettu di importazzione à l'indirru

Se per una ragione per cui ùn avete micca bisognu à cunnessu cù u vostru contu di Google, pudete trasferire i segnalibri di un navigatore Google Chrome a un altru per un trasferimentu di un file bookmarked.

Pudete truvà un file di segnalibru esportendu versu un computer. Ùn ùn aghjaremu micca nantu à sta procedura, da allora parlava di più nantu à sta prima.

Vede ancu: Cumu esportà i segnalatori da Google Chrome

Dunque, avete un file cun segnalatori nantu à u vostru computer. Aduprendu, per esempiu, un drive flash o nuvitu di nube, trasferisci u lima à un altru computer in cui i segnalatori saranu importati.

Ora turnemu direttamente à a procedura per importà i segnalibri. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu in alto a destra, è poi andate à Segnalibri - Gestore di Bookmark.

In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Gestione"è selezziunate "Importa i Favoriti da un File HTML".

U Esploratore di Windows hè affissatu nantu à u schermu, in cui hè basta à specificà un file cun segnalatori, dopu chì l'importazione di segnalibri sarà cumpletata.

Aduprendu unu di i metudi pruposti, vi sò garantiti per trasferisce tutti i segnalibri di un navigatore Google Chrome à un altru.