Istruzioni per a risturazione di u drive flash

Saluti à tutti i lettori di u blog!

Probabilmente a maiò, chì più o menu travaglia cun un computer, anu un drive flash (o ancu più di un). A volte si avvicina chì u drive flash cessa di funzionà normalmente, per esempiu, se a formattazione hè fiascosa o cum'è una conseguenza di ogni errore.

Spessu, u sistema di schedari pò esse ricunnisciutu in tali casi cum'è RAW, a formattazione di l'unità flash ùn pò esse fatta, pò esse accessu ancu ... Cosa ci vole à fà in stu casu? Aduprà sta chjucca!

Questu istruzione per a risturazione di l'unità flash USB hè cunsigliata per una varietà di prublemi cù i media USB, eccettu per u duminiu meccanicu (u fabbricante di u drive flash pò esse, in principiu, chiunque: kingston, silicon-power, transced, Data voyage, A-Data, etc.)

È cusì ... principiatu. Tutte l'azione sò pianificate per passi.

1. Determinazione di i parametri di u drive flash (fabbricante, controller di marca, quantità di memoria).

Sembra chì a difficoltà di determinà i parametri di un drive flash, in particulare u fabbricante è a quantità di memoria hè quasi sempre indicatu nantu à u casu di l'unità flash. U puntu hè quì chì e unità USB, ancu di una gamma di modelli è di un pruduttori, ponu esse cù diversi controller. Una conclusione simpatica ne deriva - per restaurà a operatività di un drive di flash, devi prima determinà accuratamente a marca di u cuntrollu per sceglie a utilità di trattamentu più adatta.

Un tipicu tippu di unità di Flash (in attu) hè una tavula cù un microchip.

Per determinà a marca di u controllore, ci sò i valori alfanumerici speciali specificati da i parametri VID è PID.

VID - ID venditore
PID - Produkt ID

Per controllatori diversi, saranu diversi!

Se ùn vulete micca uccidere u drive flash - allora in ogni casu ùn usate micca utilità chì ùn sò micca destinate à u vostru VID / PID. Assai spessu, per via di una utilità sceltu in modu erratu, l'unità flash USB torna inutilizabile.

Cumu determinà u VID è PID?

L'opzione più faciule hè di scappare una piccula utilità libera. CheckUDisk è selezziunate u vostru discu flash in a lista di dispositivi. Poi vedi tutti i parametri necessarii per recuperà u drive flash. Vede u screenshot sottu.

CheckUDisk

VID / PID pò esse trovu senza usà l'utilità.

Per fà ciò, avete bisognu di andà à u manager di dispositivi. In Windows 7/8, hè pratice per fà ciò da una ricerca in u pannellu di cuntrollu (vedi a screenshot sottu).

In u gestore di dispositivi, una unità USB flash hè di solitu marcata cum'è "dispositivo di memoria USB", bisogna cliccà nantu à stu dispositiu cù u tasto dirittu di u mouse è andate in e so proprietà (cum'è in figura in biu)

In la scheda "infurmazione", selezziunu u parametru "ID di l'attrezzatura" - vedi u VID / PID. In u mo casu (in u screenshot sottu), sti parametri sò uguali:

VID: 13FE

PID: 3600

2. Ricercà l'utilità necessaria per a curazione (formattazione à basso livello)

Cunniscite u VID è PID, avemu bisognu di truvà una servitazione specifica adatta per risturà u nostru drive flash. Hè molto cunsideratu di fà quessa, per esempiu, nantu à u situ: flashboot.ru/iflash/

Se ùn ci hè nunda in u vostru situ per u vostru mudellu, hè megliu ad aduprà un motore di ricerca: Google o Yandex (richiesta, cume: silicon power VID 13FE PID 3600).

In u mo casu, l'utilità SilviaPower di Formatter hè stata raccomandata per e unità flash in u situ di flashboot.ru.

A propositu, prima di lancià tali utilità, disconnuate tutte e altre unità flash e unità da porti USB (in modo chì u prugramma ùn formattuli micca nant'à un altru unità di flash).

Dopu à a curazione cù una utilità simile (formattazione à bassu livellu), u "buggy" flash drive cuminciò à travaglià cum'è una nova, facilmente e rapidamente definita in "u mo computer".

PS

In realtà hè tuttu. Benintesa, quest'istruzione di recuperu ùn hè micca u più facili (micca 1-2 pulsanti da spingi), ma pò esse adupratu in parechji casi, per quasi tutti i pruduttori è tippi di unità flash

Tuttu u megliu!