L'errore chì tene à hal.dll differisce da assai modi da altri simili. Questa libreria ùn hè micca responsabile per l'elementi in-game, ma direttamente per l'interazione programmatica cù l'hardware di u computer. Dopu, per riparà u prublema da u Windows ùn funzeghja micca, ancu di più, s'ellu ci hè l'errore, allora ùn hà micca da mette in presenza u sistema operativu. Questu articulu spieghjarà in dettaglio cume risolve l'errore cù u lime hal.dll.
Fissà l'errore hal.dll in Windows XP
E causa di l'errore ponu esse assai numerosi, da a cancellazione accidentale di stu schedariu è finisce cù l'interventu di virus. À propositu, e soluzioni per tutti saranu listessi.
U più spessu, u prublema hè sparatu da l'utenti di u sistema operativu Windows XP, ma in certi casi l'altre versioni di l'OS sò ancu à periculu.
Attività preparatoria
Prima di passà direttamente à a currezione di l'errori, hè necessariu capisce alcune di e sfumature. Chì ùn avemu micca l'accessu à u desktop di u sistema operativu, tutte e azzioni sò effettuate via a console. Pudete chjamà solu cù un discu di avvicinamentu o un lettore flash USB cù a stessa distribuzione di Windows XP. Prudunzione passo-passo per cuminciare "Linea di cumannu".
Passu 1: Scriviri l'immagine di l'OS in a drive
Se ùn sapete micca cume si brucia una immagine di l'OS in una unità flash USB o discu, allora avemu istruzzioni dettagliate nantu à u nostru situ web.
Ulteriori dettagli:
Cumu creà una unità flash USB di boot
Cume brusgi un discu di boot
Passu 2: Avvio di u computer da u drive
Dopu ch'ella hè scritta a maghjina à u discu, hè necessariu partutu da ella. Per un utilizatore cumudianu, sta missione pò sembra difficiula, in stu casu, aduprà a guida passo-passo nantu à stu tema chì avemu nantu à u situ.
Per di più: cume si principia u computer da u drive
Quandu avete stabilitu u discu di priorità in u BIOS, quandu avviate u computer, devi pressà Enter mentre si mostra a etichetta "Premete una tasca per avè da CD"In restu, u lance di u Windows XP inizierà e vedete torna l'errore di l'errore hal.dll.
Passu 3: Lanciate a "Linea di Commandu"
Dopu avete culpitu EnterUna schermata blu vi sarà cumparata in a screenshot sottu.
Ùn correte micca à presse nunda, aspettate chì una finestra perverde cù una scelta di altre azioni:
Siccome avemu bisognu di scappare "Linea di cumandamentu", ci vole à preme una tasta R.
Passu 4: Accedi à Windows
Dopu l'apertura "Linea di cumannu" dà logu per ottene permessi di cumandamentu.
- A schermata visualizera un elencu di i sistemi operativi installati nantu à u discu duru (in l'esempiu, solu un SO). Tutti sò numerati. Avete bisognu di sceglie u sistema operativo chì principia per un errore. Per fà quessa, inserite u so numeru è cliccate Enter.
- Dopu à quellu, vi sarà dumandatu a password chì avete specificatu quandu hè installatu Windows XP. Inserite e cliccate Enter.
Nota: se ùn avete micca impostatu alcuna password quandu hè installatu u OS, cliccate à basta Invescia.
Ora avete identificatu è pudete procedere direttamente à riparà l'errore hal.dll.
Metodo 1: Spacchiatu hal.dl_
In u drive cù u installatore di Windows XP ci sò molti archivi di biblioteche dinamiche. Ci hè un schedariu hal.dll. Hè in l'archiviu chjamatu hal.dl_. U scopu principale hè di spaccà l'archiviu currisariu in u cartulare desideratu di u sistema operativu installatu.
Inizialmente, avete bisognu di sapè esattamente ciò chì lettu ha u drive. Per ciò chì avete bisognu di guardà a so lista intera. Inserite u comando chì seguite:
mappa
In l'esempiu ci sò solu 2 dischi: C è D. Da a emissione di u cumandamentu hè chiaru chì u drive hà a lettera D, questu hè indicatu da l'iscrizzione "CdRom0", mancanza di informazioni nantu à u sistema di file è u volumu.
Avà avete bisognu di guardà a strada à l'archiu hal.dl_. Sicondu a generazione di Windows XP, pò esse in a cartella "I386" o "SYSTEM32". Deve esse verificatu cù u comando DIR:
DIR D: I386
DIR D
Come si vede, in l'esempiu l'archiu hal.dl_ si trova in a cartella "I386", rispettivamente, hà un caminu:
D: I386
Nota: se a lista di tutti i file è cartulari esposte nant'à u schermu ùn basta micca, pudete scorrere sottu à l'aiutu di a chjave Enter (scendite à a linea sottu) o Barra di spaziu (andate à u prossimu fogliu).
Ora, cunnosce u parcorsu à u file desideratu, pudemu desembalareli in u directory di sistema di u sistema operativu. Per fà quessa, eseguite u comando seguente:
Expand D: I386 HAL.DL_ C: Windows WIN32 sistema 32
Dopu u cumandamentu hè aghjuntu, u schedariu ci vole esse spacchiatu in u directory di sistema. Allora l'errore sarà eliminatu. Rimane solu per rimuovere u drive di boot è ripartite u computer. Pudete fà dinò da "Linea di cumannu"scrivendu a parola "EXIT" è cliccendu Enter.
Metodo 2: Spacchiatu ntoskrnl.ex_
Se l'esecuzione di l'istruzione precedente ùn anu micca nisunu risultatu, è dopu à riavvià u computer, vedi u testu di l'errore, quessa significa chì u prublema ùn hè micca solu in u file hal.dll, ma ancu in l'applicazione ntoskrnl.exe. U fattu hè chì sò interconnessi, è in mancanza di l'applicazione presentata, un errore cù a menzione di hal.dll hè sempre visibile in u schermu.
U prublemu hè risoltu in un modu simile - avete bisognu di disimballà l'archiu da u drive di boot, chì cuntene ntoskrnl.exe. Hè chjamatu ntoskrnl.ex_ è hè situatu in a stessa cartella cum hal.dl_.
L'imballa hè fatta da un cumpru cunnisciutu. ampliate:
Expand D: I386 NTOSKRNL.EX_ C: Systema WINDOWS 32
Dopu unzipping, ripartite u computer - l'errore deve sparisce.
Metudu 3: Modificate u schedariu boot.ini
Comu pudete vede da u metudu precedente, un missaghju d'errore chì parla di a biblioteca hal.dll ùn significa micca sempre chì a ragione sia in u schedariu stessa. Se i metudi precedenti ùn anu aiutatu à correggere l'errore, allora, prubabilmente, u prublema hè in i parametri specifichi in modu incorrettu di u file di avvio. Questu accade spessu quandu più sistemi operativi sò installati nantu à u stessi urdinatori, ma sò volte chì u schedariu hè deformatu quandu si reinstalla Windows.
Vede ancu: Ripristinà u schedariu boot.ini
Per risolve u prublema, avete bisognu di u tuttu "Linea di cumannu" eseghja questo cumandatu:
bootcfg / reconstruction
Da a trasmissione di u cumandamentu, pudete vede chì solu un sistema operativu hè statu rilevatu (in stu casu "C: WINDOWS"). Deve esse messu in boot.ini. Per questo:
- A quistione "Aghjunghje un sistema per listinu di scariche?" inserite u caratteru "Y" è cliccate Enter.
- Dopu avete bisognu di specificà u ID. Hè cunsigliatu di entrà "Windows XP"ma in fattu qualcosa hè pussibule.
- Ùn ci hè micca necessariu di scariche, fate un clic Enterper ciò chì accade in sta tappa.
Ora, u sistema hè aghjuntu à u listinu di scaricazione di i schedari boot.ini. Se a ragione era precisamente quì, allora l'errore hè eliminatu. Ùn resti più per riavvià u computer.
Metudu 4: Verificate u discu per errori
Ci sò ancu tutti i modi chì risolvenu u prublema à u livello di u sistema operativu. Ma succede chì a ragione hè in u malfunzionamentu di u discu duru. Puderia esse danneggiata, perchè a parte di i settori ùn travaglia micca correttamente. In tali settori pò esse u listessu file hal.dll. A soluzione hè di verificà u discu per errori è li corregge se u trovu. Per questo in "Linea di cumannu" necessità di esecce u comando:
chkdsk / p / r
Pudda verifica tutti i volumi per errori è li corregge s'ellu li truverà. Tuttu u prucessu sarà visualizatu nantu à u schermu. A durata di a so esecuzione dipende direttamente da u volume di u volume. Quandu a procedura hè completa, ripartite u computer.
Vede ancu: Verificà u discu duru per i settori difettosi
Fissà l'errore hal.dll in Windows 7, 8 è 10
À l'iniziu di l'articolo, si hè dettu chì l'errore in quantu à a mancanza di u schedariu hal.dll spessa accade in Windows XP. Questu hè perchè, in versioni precedenti di u sistema operativu, i sviluppatori anu installatu una utilità speciale chì, in mancanza di a biblioteca, inizià u prucessu di recuperu. Ma succede dinò chì ùn aiutaci micca à risolve u prublema. In stu casu, tuttu deve esse fattu indipindente.
Attività preparatoria
Purtroppu, trà i file di l'image di installazione di Windows 7, 8 è 10 ùn sò necessarie per usà e istruzzioni applicabili à Windows XP. Dunque ci vole à aduprà u Live-CD di u sistema operativu Windows.
Nota: tutti i esempi sottu poneranu in Windows 7, ma l'istruzione hè cumunu à tutte l'altre versioni di u sistema operativu.
Inizialmente, avete bisognu di scaricà l'imagine Live di Windows 7 da Internet è scrivelu à u drive. Sì ùn cunniscite micca chì fate ciò, leghje l'articolo speciale nantu à u nostru situ web.
Per di più: cume si brucia un CD live in un lettore USB
Un esempiu di a maghjina di u prugramma Dr.Web LiveDisk hè data in stu articulu, ma tutte e istruzzioni in u manuale valanu ancu per l'imagine di Windows.
Dopu avè creatu un drive flash USB aviabile, avete bisognu di scaricà u computer. Cumu fà sta era spiegatu prima. Avendu caricatu, vi sarete à u desktop di Windows. Dopu, pudete cuminciare à riparà l'errore cù a libreria hal.dll.
Metudu 1: Installu hal.dll
Pudete riparà l'errore scaricendu è ponendu u schedariu hal.dll in a directory di sistema. Hè situatu in sta manera:
C: Sistema di Windows 32
Nota: se ùn puderete micca stabilisce una cunnessione Internet in Live-CD, allora a libreria hal.dll pò esse scaricata in un altru computer, trasferitu à un drive flash, è dopu copiau u schedariu in u vostru computer.
U prucedimentu di l'installazione di a biblioteca hè abbastanza simile:
- Aprite u cartulare cù u schedariu scaricatu.
- Fate un clic destro nantu à ellu è selezziunate a linea in u menù. "Copia".
- Change in u directory di sistema "System32".
- Appiccate u schedariu cliccendu à u clicciu destro in u spaziu libaru è selezziunu Incolla.
Dopu à quessa, u sistema registra automaticamente a libreria è l'errore sparirà. S'ellu ùn hè micca accadutu, allora avete bisognu di registru a manualmente. Cumu fà sta, pudete amparà da u articulu pertinente nantu à u nostru situ web.
Leggi ancu: Cumu registrà un file DLL in Windows
Metudu 2: Ripara ntoskrnl.exe
Come in u casu di Windows XP, a causa di l'errore pò esse l'assenza o dannu à u file di sistema ntoskrnl.exe. U prucessu di ripristinà stu file hè esattamente uguale a u file hal.dll. Ùn ci hè nè bisognu di scaricà nant'à u vostru computer, è cunducate à u cartulare di System32, chì hè in passatu:
C: Sistema di Windows 32
Dopu à quessa, rimane solu per rimuovere l'unità flash USB cù l'imagine registrata Lice-CD Windows è ripartite u computer. L'errore deve andà.
Metudu 3: Modifica boot.ini
In Live-CD, boot.ini hè più facili da edità cù EasyBCD.
Scaricate u prugramma EasyBCD da u situ ufficiale.
Nota: u situ hà tri versioni di u prugramma. Per scaricà gratuitamente, avete bisognu di selezziunate a vocazione “Non-cummerciali” cliccendu nantu à u bottinu “REGISTER”. Dopu à quellu, vi sarà dumandatu di entrà un username è una password. Fate stu e cliccate nantu à u bottinu Download.
U prucessu di stallazione hè abbastanza simile:
- Run u installatore scaricatu.
- In a prima finestra, cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".
- Dopu, accettate i termini di l'accordu di licenza cliccendu "I Agree".
- Selezziunate i componenti da installà è cliccate "Prossimu". Hè cunsigliatu à lascià tutte le impostazioni per default.
- Specificate a cartella duve hè installatu u prugramma, è cliccate "Install". Pudete registrà manualmente, o pudete cliccà "Sfoglia ..." e specificà aduprendu "Esploratore".
- Aspetta finu chì a stallazione sia cumpleta è cliccate nantu à u pulsante. "Finish". Se ùn vulete micca un prugrammu di partenza da un prugrammu, clicca quì a casella "Run EasyBCD".
Dopo l'installazione, pudete procedere direttamente à configurà u schedariu boot.ini. Per questo:
- Fate u prugramma è andate in a sezione "Installazione di BCD".
Nota: quandu si principia, un messagiu di sistema apparirà nantu à u schermu cù e regule per aduprà a versione non commerciale. Per cuntinuà a lancia di u prugramma, cliccate "OK".
- In u listinu in menù "Sezione" selezziunu un discu di 100 MB.
- Dopu in a zona "Opzioni MBR" seted u switch à "Installu Windows Vista / 7/8 bootloader in MBR".
- Cliccate "Riscrive MBR".
Dopu à quessa, u schedariu boot.ini sarà editatu, è sì a causa hè coperta in essa, l'errore hal.dll sarà riparatu.
Metudu 4: Verificate u discu per errori
Se l'errore hè causatu da u fattu chì u settore nantu à u discu duru hal.dll hè dannatu, allora questu discu deve esse verificatu per l'errore è correggeru se detectatu. Avemu un articulu curretta in stu situ.
Per di più: cumu eliminà l'errori è i settori difettosi nantu à u discu duru (2 modi)
Conclusione
Errore hal.dll hè abbastanza raru, ma sì hè apparutu, allora ci sò parechje maniere di risolve u scopu. Sfortunatamente, micca tutti sti pò aiutà, perchè ponu esse innumerevoli cause. Se l'istruzzioni sopra riportate ùn anu micca nisunu risultatu, allora l'ultima opzione pò esse reinstallà u sistema operativu. Ma si propone di piglià misure radicali solu cum'è l'ultima risorsa, cume durante u prucessu di reinstallazione alcuni di i dati ponu esse eliminati.