Quasi ogni utilizatore chì travaglia in costu cù un navigatore hà avutu à accede à e so impostazioni. Aduprendu l'utenti di configurazione, pudete risolve i prublemi in u travagliu di u navigatore web, o solu basterà u più pussibule per adattà e vostre necessità. Amparemu cumu andà a l'impostazioni di u navigatore Opera.
Tastatura transizione
U modu più faciule per andà nantu à i parametri di l'Opera hè digità Alt + P in a finestra attiva di u navigatore. U svantaghju di stu metanu hè solu unu - micca ogni uteru serve a tene vari cumbinazioni di tasti caldi in a so capu.
Passà à u menù
Per quiddi utenti chì ùn vogliono memorizà nissioni, ci hè un modu per andà à e regolazioni ùn hè micca più complicatu di u primu.
Andate in u menu di navigatore principale, è da a lista chì compare, selezziunate "Impostazioni".
Dopu à quellu, u navigatore sposta l'utente à a sezione desiderata.
Impostazioni di navigazione
In a sezione di configurazione stessa, pudete navigà per vari sottupezzioni cù u menu in a parte di sinistra di a finestra.
In a sezione "Basica" vengono raccolte tutte e impostazioni di u navigatore generale.
A sottosezione di Browser contiene e regolazioni per l'apparenza è alcune funzioni di u navigatore web, cume a lingua, l'interfaccia, a sincronizazione, etc.
In a sottosezione "Siti" ci sò e scelte per a mostra di risorse web: plugins, JavaScript, elaborazione di l'immagine, etc.
In a sottosezione "Sicurezza" ci sò e situazioni relative à a sicurezza di u travagliu in Internet è à a privacy: l'azzeraghju di annunci, a cumpleta automatica di i formi, a cunnessione di strumenti di anonimità, etc.
In più, in ogni rubrica ci sò impostazioni addizionali chì sò marcate cù un puntu grigio. Ma, per difettu sò invisibili. Per abilità a so visibilità, hè necessariu piazzamentu una marcata vicinu à l'elementu "Mostra le impostazioni avanzate".
Impostazioni nascoste
Inoltre, in u navigatore Opera, ci sò e cosiddette cungliali sperimentali. Queste sò l'impostazioni di u navigatore chì sò solu testate è l'accessu aperto à elli da u menù ùn hè micca dispunibile. Tuttavia, l'utenti chì vulanu sperimentà, è sentenu di per se a prisenza di l'esperienza necessaria è di e cunniscenze per travaglià cù tali parametri, ponu andà in queste impostazioni nascoste. Per fà quessa, basta digià in a barra di indirizzu di u navigatore l'espressione "opera: flags", è premete u bottinu Inviziu di a tastiera, dopu allora chì a pagina di e impostazioni sperimentale si aprite.
Devi ricordà chì sperimentu cù queste impostazioni, l'utente agisce cù a so propria pericula è risicu, cum'è ciò pò purtà à un crash di u navigatore.
Impostazioni in vechje versioni di Opera
Alcuni utilizatori continuanu à aduprà e vecchie versioni di u navigatore Opera (finu à 12,18 inclusi) basatu annantu à u prore Presto. Scopemu cumu aprite le impostazioni in tali navigatori.
Per fà quessa, hè dinò assai simplice. Per andà à l'impostazioni di u navigatore generale, basta digià a combinazione di tasti Ctrl + F12. Oppure andate in u menù principale di u prugramma, è andate in modo sequenziale cù e voci "Impostazioni" è "Impostazioni generali".
In a sezione di l'impostazioni generale ci sò cinque tabs:
- Major;
- Forme;
- Cerca;
- Pagine Web;
- Pruduttu
Per andà à l'impostazioni rapidi, pudete basta à appughjà nantu à a chjave di funzione F12, o andate in U menu Impostazioni è Impostazioni rapide una per unu.
Da u menu di configurazione rapida, pudete andà dinò à e impostazioni di un situ specificu, cliccendu nantu à l'elemento "Impostazioni di u situ".
In listessu tempu, una finestra si aprà cun impostazioni per a risorsa web in cui l'usu hè situatu.
Cumu si pudete vede, andate in l'impostazioni di u navigatore Opera hè abbastanza simile. Si pò dì chì si tratta di un prucessu intuitivu. In più, l'utenti avanzati ponu accessu facultativamente à impostazioni addizionali è sperimentali.