Tecnica, in particulare urdinatore, tende à diventà obsoleta, è di recente succede à un ritmu molto veloce. Vecchi monitoru ponu dighjà esse inutili per chiunque, è a vendita di i soi hè assai problematica. Pudete respirà una seconda vita in un display LCD ancu da fà una TV cumuna per l'usu in a vita quotidiana, per esempio, in cucina. In questu articulu parleremu cume cambia u monitor d'ordinatore in TV.
TV da u monitor
Per risolve u prublema, ùn avemu bisognu di un computer, ma avemu da mandà un pocu hardware. Si tratta, prima di tutti, di un sintonizzatore TV o di un set-top box, oltre à un set di cavi per a cunnessione di l'antenna. A antenna stessa hè necessariu, ma solu se a TV via cavu ùn hè micca usata.
Selezzione di a sintetizatrice
Quandu sceglite tali dispositivi, hè necessariu fà attenta à u set di porti per a cunnessione di u monitor è l'acustica. In u mercatu pudete trovà accordatori cù connettori VGA, HDMI è DVI. Se a "monique" ùn hè micca equipaggiata cù i so propri diffusori, sarà ancu bisognu di un line-out per cuffie o altoparlanti. Tene à mente chì l'audio pò esse trasmessu solu quand'ella hè cunnessa via HDMI.
Per di più: DVI è HDMI
Cunnessione
A configurazione di u sintonizzatore, u monitoru è u sistema di parlanti sò assemblati abbastanza facilmente.
- Un cavu video VGA, HDMI o DVI si connette à i porti pertinenti nantu à u set-top box è monitor.
- L'acustica hè cunnessa cù u line-out.
- Un cavu di l'antenna hè inclusu in u connettore indicu in u screenshot.
- Ùn vi scurdate di cunnesse l'alimentu à tutti i dispositivi.
À quest'assemblea ponu esse cunsideratu cumpleta, restanu solu per configurà i canali secondu e istruzioni. Ora pudete vede a TV à u monitor.
Conclusione
Comu pudete vede, hè faciule faciule di fà una TV fora di l'antica "monica", hè basta à truvà un sintonizzatore adeguatu in i magazzini. Attenzione à sceglie un dispositivo, cume tutti ùn sò adatti per questi scopi.