Quandu aduprate u navigatore Mozilla Firefox, l'utenti pò avè bisognu di bloccà l'accessu à certi siti, soprattuttu se i zitelli usanu u navigatore web. Oghje serà guardu cumu questu travagliu pò esse compie.
Modi di blocà u situ web in Mozilla Firefox
Sfortunatamente, Mozilla Firefox ùn hà micca un attrezziunu da permuete di blocà u situ in u navigatore. Tuttavia, pudete allà andà da a situazione se usate speciali add-ons, prugrammi o strumenti di sistema di Windows.
Metudu 1: Supplementu di BlockSite
BlockSite hè una aghjarazione leggera è semplice chì permette di blocà ogni situ web à discrezione di l'utente. A restrizzione di l'accessu hè fatta cù l'instaurazione di una password chì nimu ùn sapesse chì eccettu a persona chì l'imposta. Cù questu approcciu, pudete limità u tempu passatu nantu à e pagine web inutili o prutege u zitellu da certe risorse.
Scaricate BlockSite da Firefox Adddons
- Installate u addon cù u ligame sopra cliccendu nantu à u bottinu "Add to Firefox".
- A quistione di u navigatore, sì à aghjunghje BlockSite, risponde positivamente.
- Ora andate à menu "Add-ons"per configurà u addon installatu.
- Selezziunu "Impostazioni"chì sò à a destra di l'estensione desiderata.
- Entrate in u campu "Site Type" indirizzu à bloccà. Per piacè, avà a nota chì u serratu hè già attivatu per difettu cù u selettore d'alternativa corrispondente.
- Cliccate nantu à "Add page".
- U situ web bloccatu apparirà in a lista sottu. Tre azzioni saranu dispunibuli:
- 1 - Setate u pianu di bloccu specificendu i ghjorni di a settimana è l'ora esatta.
- 2 - Caccià u situ da a lista di blocchi.
- 3 - Specifichi l'indirizzu Web chì serà redirettatu se si pruvate à aprite una risorsa bloccata. Per esempiu, pudete avè un redirect à un motore di ricerca o à un altru situ utile per u studiu / u travagliu.
Ùn si verrà micca u bloccu senza ricaricà a pagina è pari à questu:
Benintesa, in sta situazione, qualunque utilizatore pò annullà a serratura semplicemente disattivà o si sceglie a prumuzione. Cume, per via di una protezione ulteriore, pudete configurà una chjave di password. Per fà quessa, andate in tab "Rimuovi"inserite una password di almenu 5 caratteri è cliccate "Set Password".
Metudu 2: Prugrammi per bloccà i siti
L'estensioni sò più adatte per u sfruttamentu in i lochi specifici. Tuttavia, se avete bisognu di restringe l'accessu à una varietà di risorse in altru tempu (publicità, adulti, ghjocu, ecc.), Sta opzione ùn hè micca adatta. In questu casu, hè megliu ad aduprà prugrammi specializati chì anu una base di dati di pagine di Internet indesiderate è blocanu a transizione à elli. In u articulu nantu à u ligame sottu, pudete truvà u software per quellu scopu. Da dì chì in stu casu, a serratura sarà applicabile à altri navigatori installati nantu à u computer.
Leggi più: Prugrammi per bloccà i siti
Metudu 3: U schedariu hosts
U modu più faciule per bloccà un situ hè aduprà u file di l'ospite di sistema. Stu metudu hè subitu, in quantu a serratura hè assai faciule da sfrutterà è si quissioni. Tuttavia, pò esse adatta à u scopu persunale o per configurà un computer senza pratiche di l'utente.
- Andate in u file hosts, chì si trova in u seguitu via:
C: Sistemi di Windows System32 ecc
- Fate un dopu cliccate nantu à i padroni di casa cù u bottinu sinu di u mouse (o cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate "Aprite cù") sceglite l'applicazione standard Notepad.
- À u fondu, scrive 127.0.0.1 è attraversu u spaziu u situ chì vo vulete blocà, per esempiu:
127.0.0.1 vk.com
- Salvà u documentu ("File" > "Salvà") è pruvate à aprite una risorsa Internet adesu. Invece, vedete una notificazione chì u tentativu di cunnessione fallì.
Questu metudu, cum'è u precedente, blocca u situ ind'è tutti i navigatori web installati nantu à u vostru PC.
Avemu guardatu 3 modi per blocà unu o più siti in Mozilla Firefox. Pudete sceglie a più adatta per voi è aduprala.