Aprite i file INDD

A configurazione adatta di i router per l'usu di a casa hè di edità certi parametri cù u firmware dittu. Ci sò corrette tutte e funzionalità è l'utili addiziunali di u router. In l'articulu di oghje discutemu l'attrezzatura di rete ZyXEL Keenetic Extra, chì hè abbastanza faciule da installà.

Lavori preliminari

Se u router in questione fussi cunnessu solu cù l'aiutu di i fili, ùn ci era micca dubbi nantu à a so posizione in a casa o l'appartamentu, postu chì hè impurtante di procedere solu da una situazione - a lunghezza di u cavu di rete è u filo da u fornitore. Tuttavia, Keenetic Extra vi permette di cunnesse cù a tecnulugia di Wi-Fi, allora hè impurtante da tene in considerazione a distanza da a fonte è possibili interferenze in forma di muri.

U prossimu passu hè di cunnessu tutti i fili. Sò inseriti in i connettori cumpresi nantu à u pannellu posteru. U dispositivu hà solu un portu WAN, ma quattru Rete, cum'è a maggior parte di l'altri mudelli, cusì basta cunnesse u cavu di reta in ogni liberu.

A maiò parte di i utilizatori travaglianu in i computer chì funghjenu u sistema operativu Windows, cusì prima di cambià a edizione di u router esse, hè impurtante cunsiderà un elementu di l'impostazioni di rete di u so OS. In e prupietà Ethernet, i protocolli di a versione 4 IP veneanu ricevuti automaticamente. Sapete sapè sta in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router ZyXEL Keenetic Extra

A procedura di configurazione hè cumpletata cù una interfaccia web unica. Per tutti i mudelli di router di a cumpagnia in questione, hà un design simile, è l'ingressu hè sempre uguale:

  1. Lanciate u vostru navigatore è digià in a barra di indirizzu192.168.1.1. Vai à stu indirizzu.
  2. In i dui campi, inserisciadmins'ellu ci hè una notificazione chì a password hè sbagliata, allora sta linea deve esse lasciata in bianco, perchè à volte a chjave di sicurezza ùn hè micca installata per difettu.

Dopu avè cunnessu cumunu à u firmware, avete una scelta di aduprà u Installazione guidata rapida o piazzate tutti i parametri manualmente. Parleremo in dettu nantu à questi dui modi, è voi, guidati da i nostri raccomandazioni, puderete scegliunu a scelta migliore.

Configurazione rapida

A peculiarità di l'Assistente nantu à i router ZyXEL Keenetic hè l'inabilità di creà è regià una rete senza fili, perchè cunsideremu solu u travagliu cù una cunnessione cablata. Tutte l'azione sò effettuate in simuli:

  1. Dopu avè inseritu u firmware, cliccate nantu à u bottinu. "Impostazione rapida"purtà a configurazione guidata.
  2. A seguitu, sceglite un fornitore chì vi fornisce servizii Internet. In u menù avete bisognu di selezziunà u paese, a righjoni è l'azienda, dopu chì i parametri di a cunnessione WAN saranu automaticamente impostati.
  3. Spessu tippi usate di crittografu, cumpi allegati. Sò creati à a conclusione di u cuntrattu, dunque avete bisognu di entrà e login è password.
  4. L'utellu di prutezzione sviluppatu da Yandex vi permette di sicurì a vostra permanenza in a rete è di evitare lìchji malevuli nantu à u vostru computer. Se vulete attivà sta funzione, selezziunate sta scatula è custruisce andà.
  5. Ùn ci hè solu per assicurà chì tutti i parametri sò stati scelti in modo correttu, è pudete andà à l'interfaccia Web o immediatamente andate in linea.

Ignorà a prossima sezione, se a cunnessione cablata hè stata configurata currettamente, andate direttamente à a configurazione di u puntu di accessu Wi-Fi. In u casu quandu avete decisu di saltà a tappa cù u Maestru, avemu preparatu istruzioni per l'adattamentu manualu di a WAN.

Configurazione manuale in l'interfaccia web

A scelta di i parametri indipindente ùn hè micca qualcosa di difficiule, è tuttu u prucessu piglia solu à pochi minuti. Basta à fà e azzioni seguenti:

  1. Quand'ellu prima accede in u centru Internet, una password di amministratore hè impostata. Installa qualchì chiavi di sicurezza pratica è ricordati. Sarà adupratu à interagisce cù l'interfaccia web.
  2. Dopu avete interessa in a categoria "Internet"induve ogni tipu di cunnessione hè divisatu per tabs. Selezzi quellu chì hè adupratu da u fornitore, è cliccate nantu à "Add connection".
  3. Solu, mi vogliu parlà di u protocolu PPPoE, postu chì hè unu di i più popolari. Assicuratevi chì u spuntà hè verificatu. "Abilita" è "Usate per accede à Internet"e inserisci i dati di registrazioni ottenuti quandu si conclude un accordu cù u fornitore di servizii. Una volta finita a procedura, uscite da u menù, dopu applicatu i cambiamenti.
  4. IPoE hà ancu capitu popularità, senza conti speciali o configurazioni cumplette. In sta tabulazione, avete bisognu di selezziunà a porta usata è marcate l'elemento "Configurazione di l'impostazioni IP" on "Senza Indirizzu IP".

L'ultima sezione di sta categoria hè "DyDNS". U serviziu DNS dinamicu hè urdinatu separatamente da u fornitore è hè usatu quandu i servitori lucali sò situati in u computer.

Configurazione di un puntu di accesso wireless

Ora, parechji dispositivi utilizanu a tecnologia Wi-Fi per accede à a rete. U funziunamentu currettu sarà garantitu solu quandu i parametri in l'interfaccia web sò statu piazzati correttamente. Sò esposti cumprintu:

  1. Da a categoria "Internet" vai à "Rete Wi-Fi"cliccendu nantu à l'icona in forma di antenne, chì si trova in u pannellu sottu. Quì, attivate u puntu, selezziunu ogni nomu pratice per questu, stabilisci u protocollo di sicurezza "WPA2-PSK" è cambiate a vostra password per una più sicura. Prima di usciri, ùn vi scurdate di applicà tutte e cambiamenti.
  2. A seconda tabulazione in stu menu hè "Rete di l'ospiti". Un SSID in più vi permette di creà un puntu isolatu di u gruppu di casa, senza ancu riducendu l'accessu à a rete. Hè configuratu per analogia cù a cunnessione principale.

Questu completa a configurazione di a cunnessione WAN è di u puntu wireless. Se ùn volete micca attivà l'impostazioni di protezione o edite u vostru gruppu di casa, pudete finisce u travagliu in l'interfaccia web. S'ellu ci vole un ulteru ajustu, fate attenzione à l'insignamentu in più.

U gruppu in casa

Più spessu, più dispositivi sò simultaneamente cunnessi à u router. Alcuni di elli utilizanu WAN, altri - Wi-Fi. In ogni casu, tutti sò uniti in un unicu homegroup è ponu scambià i file è aduprà cartuli cumuni. A cosa principale hè di fà a configurazione curretta in u firmware di u router:

  1. Vai à categoria "Rete di casa" è in tab "Dispositivi" truvà u pulsante "Add device". Questa funzionalità vi permette di includere indipindente certi impianti in u gruppu di casa, dendu à u livellu di l'accessu desideratu.
  2. U servitore DHCP pò esse ottenutu automaticamente o furnitu da u fornitore. In ogni casu, ogni utente pò attivà un relay DHCP. Stu standard permette di riduce u numaru di servitori DHCP è di sistematizà l'indirizzi IP in u gruppu di casa.
  3. Diversi fallimenti pò verificà da u fattu chì ogni dispositivu autenticatu utilizza un indirizzu IP unicu esterno per accede à Internet. L'attivazione di a funzionalità NAT permetterà à tutti l'attrezzatura aduprà u listessu indirizzu evitendu vari conflitti.

Sicurezza

A configurazione adatta di e politiche di sicurezza permette di filtrà u trafficu in entrata è limità u trasferimentu di certi pacchetti di informazioni. Analizà i punti principali di queste regole:

  1. Da u pannellu inferiore di l'interfaccia web, aprite a categoria "Sicurezza" è in a prima tabulazione "Traduzione di a Indirizzu di Rete (NAT)" aghjuntu una regula basata nantu à esigenze persunali per permette u routing staticu di interfacce o indirizzi IP individui.
  2. A sezione successiva hè responsabile di u firewall è chì hè aghjuntu una regola chì restringe u passu di i pacchetti di dati via a vostra rete chì cadenu sottu i termini di a polizza.

Se durante l'installazione rapida ùn avete micca attivatu a funzione DNS da Yandex è chì un simu desideriu hè apparutu, l'attivazione si faci via a scheda appropriata in e categorie "Sicurezza". Basta impostà u marcatore à fiancu à l'elemento desideratu è applica i cambiamenti.

Completà e azzioni in l'interfaccia web

A configurazione completa di u router ZyXEL Keenetic Extra arriva à a fine. Rimane solu per determinà i parametri di u sistema, dopu chì pudete lascià sicuru u centru di Internet è cumincià à travaglià annantu à a rete. Fate una certi attenzione à questi punti:

  1. In a categoria "Sistema" cliccate nantu à a tabulazione "Opzioni", definisci u nome di a periferica - questu aiuterà a travaglià comodamente in u gruppu di casa, è dinò impostà u tempu correttu di rete.
  2. A mencione speciale meriteghja u modu di regolazione di u router. I sviluppatori anu pruvatu è descrittu in dettaglio a funzionalità di ogni tipu. Avete solu familiarità cun l'infurmazioni furnite è selezziunate u modalità più adatta.
  3. Se si parla di e caratteristiche di i mudelli di ZyXEL Keenetic routers, dunque unu di i principali caratteri di discernimentu hè u multifunzionale Wi-Fi pulsante. Diversi tipi di presse sò responsabile di certe azzioni, cume l'arrestate, a cambiazione di un puntu d'accessu o l'attivazione di WPS.
  4. Vedi ancu: Cosa hè WPS è perchè hè necessariu?

Prima di scurdà, assicuratevi chì Internet sia in travagliu correttu, u puntu di accesso senza filu hè messu in lista in a lista di cunnessioni è trasmette un segnale stabile. Dopu, pudete finisce u travagliu in l'interfaccia web è a cunfusione di u router ZyXEL Keenetic Extra sarà finita.