Risolvendu i prublemi cù l'apertura di un client torrent


Di volta in volta in certi ghjochi vole veru passà per una missione più veloce, avè a quantità necessaria di risorse, o semplicemente aumentà u numaru di monete, di soldi o di un'altra valuta universale. Per tuttu ciò, u prugramma hè progettatu Cheat Engine, chì ti permette di fà più o menu u numeru di assolutamente qualsiasi risorsa in ogni ghjocu. In fattu, usa una "barare" di risorse, è cun questu occasione qualche ghjocu pò diventà senza interesse, allora bisognu aduprà u Chit Engine cun prudenza.

In generale, l'usu di Cheat Engine hè chì una persona ghjustu indica u ghjocu, u parametru volutu è u so novu numeru. Ùn ci hè nunda di difficiule in sta, a cosa maiò hè di truvà u parametru chì avete bisognu di "venti". U fattu hè chì ogni prugramma scrive una numeru di risorse diverse in a memoria di un computer, è u Chit Engine hè ghjustu cercà un record in corrispondenza di a memoria è di cambià u - tuttu hè assai semplice.

Hè interessante: Ottimizà u jocu cù DirectX

L'accessu à tutti i ghjochi

Cheat Engine ha a capacità di travaglià cù tutti i ghjochi possibili, inclusi quelli chì travaglia in linea, nant'à cù applicazioni flash. U fattu hè chì tutti i tipi di ghjocu sò registati in memoria, perchè u Chit Engine pò accede à elli.

A scelta di un ghjocu trà i processi

Per sceglie un ghjocu trà tutti i prucessi in esecuzione, avete bisognu di appughjà nantu à u pulsante di l'ordinatore, chì si trova in u quadru, lampeggiante in diversi culori. Dopu à quessa, secondu l'icona di l'applicazione, pudete selezzià u unu chì avete bisognu è cliccate nantu à ellu.

Dopu à ciò, a ricerca diventa disponibile per tutti i parametri chì sò in u prugramma. Sò ciò chì avete bisognu di sceglie unu chì l'utente passa per edità. À propositu, truvà u parametru volutu hè assai simplexu - avete bisognu di fighjà u so valore reale è entratu in a barra di ricerca. Dopu, pudete cambià u valore di u parametru trovu.

Benefiti

  1. U travagliu cù assolutamente tutti i ghjochi possibili.
  2. Un'interfaccia semplice chì ancu un utilizatore principiante pò capisce s'ellu legge e istruzioni per aduprà u Cheat Engine.

Inconvenienti

  1. Ùn ci hè lingua rusa.
  2. Un gran numaru di parametri oscuri in a ricerca è in a scelta di l'applicazione desiderata.

Cusì, u Chit Engine hè un mezu eccellente di accede à i parametri più variati di ogni ghjocu chì pò esse cuncettatu solu in un computer personale. U sfruttamentu di stu prugramma hè assai praticu, cusì per parechji anni adesso utenti di tuttu u mondu anu usatu u Cheat Engine per "imbrullà" soldi, vite, o altre risorse chì sò in ghjochi.

Scaricate Cheat Engine for free

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

Selezzione di tutti i valori in Cheat Engine Cheat Engine Usage Guide Kristal Audio Engine Chemax

Share l'articolo in reti sociali:
Cheat Engine è una utilità utile per i gamer, chì furnisce l'accessu à parechji parametri di ghjocu è ti permette di facilmente visibilmente facilità a vita di u ghjocu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Dark Byte
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 6.7