Cumu mettere una foto nantu à un altru nantu à l'iPhone

U fogli di calculu Excel pò avè vari formati, cum'è u XLSX più modernu è spessu usato. In questu articulu parleremu di i metudi di aprite tali file cù servizii speciali online.

Guardate i file XLSX in linea

I servizii web, chì noi descrivemu dopu, sò unquantamente differenti l'una di l'altri in termini di funzionalità furnite. In questu casu, ambigu hè dimostratu un tassu elevatu di prucessione di i schedari, senza necessità di carica per e opportunità fornite.

Metudu 1: Zoho Excel Viewer

Questu serviziu in linea hà una interfaccia moderna è intuitiva cun supportu per a lingua russa, è à u stadiu di l'apertura di u documentu cunsigli

Vai à u situ ufficiale Zoho Excel Viewer

  1. Da a pagina iniziale di u serviziu in questione, trascina u documentu XLSX desideratu da u vostru PC à a zona marcata. Pudete ancu selezzià u luggettu manualmente o scaricà a so link diretta.

    Aspittate u carregamentu è l'elaborazione di a vostra tavola.

  2. In u prossimu tappa, cliccate "Vede".

    A nova scheda apre u visualizzatore di documenti XLSX.

  3. U serviziu, cum'è si pò vede, ti permette di micca solu di vede, ma dinò a editazione di a tavula.
  4. Selezzione di l'oggetto "Vede", pudete andà à unu di i modi di visualizazione documentu supplementari.
  5. Dopu à fà e correzioni, u documentu pò esse salvatu. Per fà quessa, aprite u menu "File"ampliate a lista "Esporta cum'è" e sceglite u formatu più adatto.
  6. Inoltre, u documentu XLSX pò esse salvatu cù u contu Zoho, chì richiede a registrazione.

Questu conclude l'analisi di e capacità di stu serviziu in linea riguardante a visione è a mudellazione parziale di i file XLSX.

Metudu 2: Microsoft Excel Online

A differenza di u serviziu in prima situata, stu situ hè u mezu ufficiali di vede i fogli di calculu Excel in rete. Tuttavia, per aduprà e opportunità fornite, avete bisognu di registru o accede à un account Microsoft esistente.

Vai à u situ ufficiale di Microsoft Excel Online

  1. Nant'à a pagina cù u ligame fornitu da noi, passà à u prucedimentu di l'autorizzazione usando i dati da un account Microsoft. Per registrà un novu contu, aduprà u ligame "Creà u".
  2. Dopu una transizione rializata versu un account personale "Microsoft Excel Online"preme u pulsante "Mandà u Libru" e selezziunu u schedariu da a tavula in u computer.

    Nota: I schedari ùn ponu esse aperti per riferimentu, ma pudete aduprà u cloud storage OneDrive.

    Aspetta finu chì a prucessione sia finita è u file hè mandatu à u servore.

  3. Oghje, pudete vede in linea, edit è, se hè necessariu, esportà i schedari in listessu modu chì in a versione attuale di Microsoft Excel in un PC.

    Se aduprate u listessu account cum'è in u vostru computer Windows, pudete aggiornà i documenti cù u storage cloud OneDrive.

    Sì ancu necessariu, pudete andà immediatamente à edità a stessa tavula in un prugramma da veru nantu à un PC, cliccendu nantu à u pulsante "Edit in Excel".

Questu serviziu in linea pò esse adupratu non solu per i documenti XLSX, ma ancu e tabelle in altri formati supportati. In listessu tempu, à tempu contru di u software, di travaglià cù un editore in linea ùn hè micca necessariu per acquistà una licenza.

Vede ancu:
Cumu aprite xls file online
Convertite XLSX in XLS online
Software per aprite i file xlsx

Conclusione

E risorse considerate, in primu situ, sò solu un mezu di visione di documenti XLSX, perciò ùn ponu micca cambià i prugrami spiciali. Tuttavia, ciascuna di elli si dirige cun l'attività assignata à un livello più chè accettabile.