Contà e Celle Piene in Microsoft Excel

Quandu esiru certi attività in travagliu cù una tavula, pò esse necessariu contà e cellule impesse di dati. Excel furnisce sta caratteristica cù l'utili incorporati. Scopri cumu di fà a procedura specifica in stu prugramma.

Contà e cellule

In Excel, u numeru di cellule riempite pò esse vistatu cù u strumentu nantu à a barra di stato o un certu numaru di funzioni, ciascuna di e quali conta i elementi imposti cù un tipu specificu di dati.

Metudu 1: contatore di barra di stato

U modu più faciunu per calculà e cellule chì cuntenenu dati hè di aduprà l'infurmazioni da u strumentu, chì si trova in a parte destra di a barra di stato à a sinistra di i pulsanti per cambià i modi di vista in Excel. Puru chì ci sia una gamma in u stru in cui tutti l'elementi sò vacanti o solu un contene qualchì valore, stu indicatore hè nascosto. U contatore compare automaticamente quandu dui o più cellule non vuote sò scelte, è mostra immediatamente u so numeru dopu a parola "Quantità".

Ma, ancu se per difettu stu contatore hè attivatu, è attende solu chì l'utente seleziona certi elementi, in certi casi si pò scurdà manualmente. Allora a questione di a so inclusione diventa pertinente. Per fà quessa, fate un clic destro nantu à a barra di stato è in a lista chì si apre, selezziunate a casella accanto à "Quantità". Dopu à quessa, u banconu sarà visualizatu nuà.

Metudu 2: Funzione ACCOUNT

Pudete cuntà u numeru di cellule piene cù a funzione COUNTZ. Differa di u metudu precedente in quantu permette di risolve u calculu di un certu intervallu in una cella separata. Hè cusì, per vede l'infurmazioni nantu à sti, a righjoni ùn deve micca esse attribuita costantemente.

  1. Selezziunate a zona chì cunduce u risultatu. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. A finestra Funzione guidata si apre. Cercemu in l'elemento listatu "SCHETZ". Dopu chì stu nome hè evidenziatu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  3. A finestra d'argumentu inizia. L'argumenti di sta funzione sò referenze di cella. U link à l'ampie pò esse registratu manualmente, ma hè megliu per definisce u cursore in u campu "Valore1"induve avete bisognu di inserisce e dati, è selezziunate a zona adatta nantu à u schede. Se ci hè bisognu di contà i celluli riempiti in parechji spazii distanti da sì, allora e coordinate di a seconda, terza e successiva gamma devenu esse inserite in i campi chjamati "Valore2", "Value3" etc. Quandu tutti i dati sò entrati. Pressu u pulsante "OK".
  4. Questa funzione pò esse intrattu manualmente in una cella o linea di formula, aderendu à a sintassi seguente:

    = COUNTA (valore1; valore2; ...)

  5. Dopu chì a formula hè entrata, u prugramma in a zona preselezionata mostra u risultu di cuntà e cellule riempite di l'ambitu specificatu.

Metudu 3: Funzione ACCOUNT

Inoltre, per contà e cellule in Excel ci hè ancu una funzione di conta. A cuntrastu à a formula precedente, si tene sulu cellule piene di dati numerichi.

  1. Come in u casu precedente, selezziunate a cella induve chì i dati saranu visualizati è, in u modu u dirittu u Master di Funzioni. In stu sceltu l'operatore cù u nomu "ACCOUNT". Pressu u pulsante "OK".
  2. A finestra d'argumentu inizia. L'argumenti sò i stessi cum'è chì utilizanu u metodo precedente. U so rolu hè di referenze di cellule. Inserite e coordinate di i spazii nantu à u fogliu in cui vulete contà u numeru di cellule piene cù dati numerichi. Pressu u pulsante "OK".

    Per entrà manualmente a formula, seguite a sintassi:

    = COUNT (valore1; valore2; ...)

  3. Dopu à quì, in a zona induve a formula hè situata, u numaru di cellule piene cù dati numerichi sarà visualizatu.

Metudu 4: funzione COUNTIFIED

Questa funzione ti permette di contà micca solu u numeru di cellule in cui esiste espressioni numeriche, ma solu quelli chì risponde à una certa situazione. Per esempiu, se ponite a condizione "> 50", allora solu pigliate quelle cellule chì cuntenenu un valore più grande di 50 saranu cunsiderate. Pudete ancu impostà i valori "<" (menu), "" (non uguali), etc.

  1. Dopu avè selezionatu a cella per visualizà u risultatu è lanciannu la mossa di funzioni, selezziunà a voce "COUNTES". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  2. A finestra d'argumentu si apre. Questa funzione hà duie argumenti: a portata duve esse contate e cellule, è u criteriu, cioè a situazione chì avemu parlatu sopra. In u campu "Range" inserite e coordinate di a zona trattata è in u campu "Criterion" Entramu in e condizioni. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

    Per l'introduzione manuale, u mudellu pari à quessu:

    = CONTORE (intervallo; criteriu)

  3. Dopu, dopu, u prugramma calcula i celluli pieni di u intervallu selettutu chì risponde à a condizione specificata, è li visualizza in a zona specifica in u primu paragrafo di stu metudu.

Metudu 5: funzione di CONTE

L'operatore COUNTIFSLMN hè una versione avanzata di a funzione COUNTIFIER. Si usa quandu avete bisognu di specificà più di una condizione di partita per vari spazii. Pudete specificà finu à 126 condizioni.

  1. Denotate a cella induve u risulte sarà visualizatu è lancia u Master di Funzioni. Cercemu un elementu in esse. SCHETESLIMN. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  2. A apertura di a finestra d'argumentu accade. In realtà, l'argomenti di a funzione sò uguale cum'è in u precedente - "Range" è "Condition". L'unica differenza hè chì ci possa esse assai molte spazii è cundizioni corrispondenti. Inserite l'indirizzi di i spazii è e cundizioni risponde, è cliccate nantu à u bottinu "OK".

    A sintassi per questa funzione hè cum'è seguitu:

    = COUNTRY (condition_range1; condition1; condition_range2; condition2; ...)

  3. Dopu, l'applicazione calcula i celluli riempiti di i spazii specificati chì risponde à e condizioni specificate. U risultatu hè espositu in una zona pre-marcata.

Comu pudete vede, u numaru più simplici di u numaru di cellule piene in u spaziu sceltu pò esse vedutu in a barra di stato di Excel. Se avete bisognu di visualizà u risultu in una zona separata nantu à u fogliu, è ancu di più per fà un calculu tenendu tene in contu certi condizioni, allora e funzioni specializate saranu salvate.