E funzioni faciali sò ciò chì definisce noi cum'è una persona, ma à volte hè necessariu cambià a forma in nome di l'arte. Naso ... Occhi ... Labbra ...
Questa lezzione sarà pienu dedicata à cambià e funzioni faciali in u nostru Photoshop preferitu.
I redattori ci anu pussutu un filtru speciale - "Plastica" per cambià u volumu è altri parametri di l'oggetti per distorsione è deformazione, ma l'usu di stu filtru implica qualchì abilità, cioè chì avete bisognu di pudè e sapete usà funzioni di filtrazione
Ci hè un modu chì ti permette di fà tali azzioni da mezu simple.
U modu hè di aduprà a funzione di Photoshop integrata. "Trasformazione Libertà".
Per esempiu, u nasu di u mudellu ùn s'accupa micca appena.
Per cumincià, creà una copia di u stratu cù a immagine originale da cliccendu CTRL + J.
Allora avete bisognu di messe in evidenza a zona prublema cù ogni strumentu. Aduprà Pen. Quì u strumentu ùn hè micca impurtante, a zona di selezzione hè impurtante.
Per piacè, avà notatu chì aghju catturatu una selezzione di zone ombreggiate à ogni latu di l'ali di u nasu. Questu hà da aiutà à evità l'apparenza di fronti taglienti tra i toni di a pelle.
A lisciatura aiuterà dinò a liscia e cunfini. Premete a combinazione di tasti SHIFT + F6 è setate u valore à 3 pixel.
Questu allenamentu hè finitu, pudete cuminciare à riduce u nasu.
Prese CTRL + Tda chjamà a funzione di trasformazione libera. Dopu fate un clic u cliccavu nantu à u cliccatu destro di u mouse "Warp".
Questu strumentu pò dà distorsione è spostà elementi chì si trovanu in a zona selezionata. Basta à piglià u cursore per ogni ala di u nasu di u mudellu è tirà in a direzione giusta.
Cliccate nantu à a fine ENTER è rimuovere a selezzione cù una tasca di scelta rapida. CTRL + D.
U fruttu di e nostre azzioni:
Comu pudete vede, una piccola cunfinale apparve ancu.
Premete a combinazione di tasti CTRL + SHIFT + ALT + Ein stu pianu una creazione di una impronta di tutti i strati visibili.
Sceglite dunque l'attrezzi "Puddu di guarigione"stringere Alt, cliccate nantu à a zona vicinu à u cunfernu, piglià un campione di l'ombra, e poi cliccate nantu à u cunferenza. L'utunile rimpiazzerà l'ombra di u spaziu cù l'ombra di u campu è si mette in parte.
Fighjate dinò in u nostru mudellu:
Comu pudete vede, u nasu hè diventatu più diluatu è chinu. U scopu hè rializatu.
Usendu stu metudu, pudete allargà è riduce i cumpi facial di e fotografie.