Parechji utenti di Windows 8 è 8.1 ùn amanu micca u fattu chì quandu entra in u sistema hè necessariu inserisce una password ogni volta, ancu s'ellu ci hè solu un unicu usuu, è ùn ci hè micca bisognu di prutezzione. A disabilitazione di una parola d'accessu quandu accede à Windows 8 è 8.1 hè assai semplice è piglia una sferza di menu. Eccu cumu fate.
Aggiorna 2015: per Windows 10, u stimu metudu funziona, ma ci sò ancu altre opzioni chì permettenu, in altre cose, à disattivà l'entrata di i password per quessa da u serviziu. Più: Cumu smarriri a password quandu accede in Windows 10.
Disabilite a richiesta di password
Per rimuovere a richiesta di password, fate u seguitu:
- Sù a tastiera di u vostru computer o laptop, premete i tasti Windows + R; sta azzione visualizzerà a finestra di dialogo Run.
- In sta finestra, entra netplwiz e premete u bottu OK (pudete ancu aduprà a chjave Enter).
- Apparirà una finestra per gestisce i conti di l'utente. Selezziunà l'utente per cui vulete disattivà a password è deselezziunate a casella "Richiedere nome d'utente è entrata di password". Dopu, cliccate OK.
- In a prossima finestra, avete bisognu di inserite a vostra password attuale per confermà l'account automaticu. Fate stu e cliccate OK.
Cume, tutti i passi necessarii per assicurà chì a richiesta di password per Windows 8 ùn appare più à l'entrata hè eseguita. Ora pudete accende u computer, andate, è quandu vi ghjunghjate vedite u tavulinu prontu-per u travagliu o a schermata iniziale.