Di recente, i dischi sò diventati sempre più di più in u passatu, è i mezi smistibili virtuali anu rimpiazzatu i disci di solitu è i disci. Per travaglià cù i dischi virtuali avete bisognu di certi prugrammi in cui pudete creà immagini. Ma cumu montà quest'immagine per aduprà? In questu articulu penseremu cumu fate questu.
Assicurà una immagine di u discu hè u prucessu di cunnessione di un discu virtuale in una unità virtuale. Hà sì, hè l'introduzione virtuale di un discu in un unità di discu. In questu articulu penseremu cumu montà una immagine cù l'esempiu di u prugettu UltraISO. Stu prugramma hè statu cuncipitu per travaglià cù dischi, sia reali sia virtuali, è una di e so funzioni hè u montage di e immagini.
Scaricate UltraISO
Cumu montà una immagine cù UltraISO
Attaccu à u prugramma
Prima ci vole à aprite u prugramma. Ma davanti à chì avemu bisognu di avè a stessa immagine - pudete o creà o pudere trovanu in Internet.
Lezione: Cumu creà una immagine in UltraISO
Ora aprite l'immusione chì avemu da muntà. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti Ctrl + O o selezziunate u cumpunente "Apri" nantu à u pannellu di componenti.
Dopu, specificate u percorso à l'immagine, selezziunate u file desideratu è cliccate "Apri".
Dopu, fate un clic nantu à u bottu "Mount" nantu à u pannellu di componenti.
Ora si vede a finestra di l'unità virtuale, duve avemu bisognu di specificà chì drive à muntà (1) è preme u bottu "Mount" (2). Se avete solu una unità virtuale è hè pruvata, allora cliccate prima "Unmount" (3), è dopu cliccate "Monte".
U prugrammu si chjude per un po ', ma ùn vi preoccupate, i sviluppatori ùn semplicemente aghjunghjenu una barra di stato. Dopu à qualchi secondi, una maghjina hè montata à l'unità virtuale di a vostra scelta, è pudete cuntinuà à travaglià cù st'esse.
Attaccu à u Cunduttur
Questu metudu hè assai più veloce di u precedente, perchè ùn ne bisognu di aprite u prugramma per montà a maghjina, semplicemente apri a cartella cù l'immagine, fate un clic destro nantu ad ellu è trùsata sopra l'elementu di u sottomenu "UltraISO" è poi sceglite "Mount to drive F" o in a versione russa di "Mount image in a virtual drive F". Invece di a lettera "F" pò esse qualchì altra.
Dopu à quessa, u prugramma muntarà l'imagine in u drive di a vostra scelta. Questu metudu hà un secondu difettu - ùn puderete vede s'ellu hè già impegnatu o micca, ma in generale, hè molto più veloce è più praticchiu chè u precedente.
Hè di tuttu chì avete bisognu di sapè per montà una immagine di discu in UltraISO. Pudete travaglià cù l'immagine montata cum'è un discu real. Per esempiu, pudete montà una maghjina di un ghjocu ghjustuu è ghjucillanu senza discu. Scrive in i commenti, hà u nostru articulu ti aiuta?