Dllhost.exe carrega u processore: chì fà


A picca improvvisa di PC o prestazione di u laptop pò esse à causa di una alta carica di CPU in unu o più prucessi. Tra quelli, dllhost.exe spesso compare cù una descrizione di COM Surrogate. In a guida inferiore, vulemu parlà di i modi esistenti per risolve u prublema.

Risoluzione di i problemi dllhost.exe

U primu passu hè di dì ciò chì hè u prucessu è ciò chì faci a so missione. U prucessu dllhost.exe hè in una di i sistemi di sistema è hè responsabile per l'elaborazione di richieste COM + di u Serviziu d'Internet Information necessariu per u funziunamentu di applicazioni chì utilizanu u cumpunente di Microsoft .NET Framework.

Più spessu, questu prucessu pò esse vistu quandu si scatenà video lettori o visualizendu immagini memorizzate in un computer, cume a maggior parte di codecs utilizanu Microsoft .NET per riproduci video. Cume, i prublemi cù dllhost.exe sò associati sia cù i file multimediali o cù codecs.

Metudu 1: Rinstalla u codecs

Come mostra a pratica, u più spessu dllhost.exe carrega u processore à causa di codecs video di travagliu erratu. A soluzione hè di reinstallà u cumpunente, chì deve esse sussegnatu secondu l'algiu algoritmu:

  1. Aprite "Start" e currite "Pannello di cuntrollu".
  2. In "Pannello di cuntrollu" truvà l'oggetto "Programmi"in chì sceglie a scelta "Uninstall Programs".
  3. In a lista di applicazioni installate, truvate i componenti cù a parola codec in i so nomi. Questu hè di solitu K-Lite Codec Pack, ma sò pussibili altre opzioni. Per rimuovere i codecs, metti in evidenza a posizione adatta è cliccate "Elimina" o "Delete / Change" in cima di a lista.
  4. Seguitate e istruzioni di u prugramma di disinstallatore. Ci vole à riavvià u vostru computer dopu a rimossa di i codecs.
  5. E dopu, scaricate l'ultima versione di u K-Lite Codec Pack è stallallu, allora riavanu torna.

    Scaricare K-Lite Codec Pack

Di regula, dopu installazione di a versione curretta di codecs video, u prublema serà risolto, è dllhost.exe ritorna à u cunsumu di e risorse normale. S'ellu ùn accade micca, allora usate a opzione seguente.

Metudu 2: Sguassà u video spicatu

Un altru motivu per a carica elevata nantu à u processore da u dllhost.exe pò esse a presenza di un file video o di un'impresa dannata in un formatu recognoscibile in Windows. U prublema hè simule à u famosu bug "Media Storage" in Android: u serviziu di sistema prova à cache i metadati di un file spezzatu, ma a causa di un errore ùn pò micca fà ciò è si passa in un loop infinitu, chì porta à un consumu di risorse più forte. Per risolve u prublema, bisogna prima calculà u culpitu, e poi cancellatu.

  1. Aprite "Start", seguite a strada "Tutti i prugrammi" - "Standard" - "Servizio" e selezzi di l'utilità "Monitor di risorse".
  2. Cliccate nantu à la scheda "CPU" è truvà in u listinu di i processi dllhost.exe. Per praticità, pudete cliccà nantu à "Image": i prucetti saranu ordinati per nome in ordine alfabeticu.
  3. Avendu trovu u prucessu desideratu, selezziunate a casella davanti ad ella, e poi cliccate nantu à la scheda "Descrittori relativi". A lista di descrittrici à l'accessa da u prucessu si apre. Cercate video è / o immagini à mezu à elli - cum'è regula, sò indicati per tippu "File". In a colonna "Nome descrittore" hè l'indirizzu esattu è u nome di u schedariu prublemu.
  4. Aprite "Esploratore", andate à l'indirizzu date in Monitor di risorse è eliminà in permanenza a lima di prublema premendu Shift + del. In casu chì ci sò problemi cun eliminazione, si consiglia di aduprà l'utilità IObit Unlocker. Dopu avè rimuovitu u video o l'immagine sbagliata, ripartite u computer.

    Scaricate IObit Unlocker

Questa pratica eliminerà u prublema di u grandi consumu di risorse di CPU da u prucessu dllhost.exe.

Conclusione

Da sì un riassuntu, rimarcu chì i prublemi cù dllhost.exe parvenenu relativamente raramente.